2009-06-22, 01:31
Medlem
Empresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonaldin
Så du ser det bara som ett sammanträffande att den homosexuella organisationen RFSL för en tid sedan stödde pedofili och ville legalisera det? De vill fortfarande det bara att de vet att det just nu är omöjligt då folket är emot det.

Ja för vad du inte tar med i beräkningen att då RFSL stödde pedofilin var i samma veva som sitande RFSL-ordförande var pedofil. Dock så har det aldrig framkommit något om huruvida han var hetero eller homos. Det är inget krav på att personen som är ordförande inom RFSL är homo-/bisexuell.

Citat:
Homosexuella har aldrig tagit avstånd från pedofilin inom deras rörelse.

Nej och det innebär inte att det "stödjer" pedofilerna heller i dagsläget heller.

Sedan så bara för att man är homosexuell så betyder det inte att man tillhör en speciell rörelse och är aktiv inom en speciell rörelse.
Citera
2009-06-22, 03:38
Medlem
nedboys avatar
Jag tror Tonaldin är lite sugen på att få smaka den där håriga röven. Han har svårt för att komma ut men vill så gärna prata om det.

Du är en sån där typ som antagligen är Sverigedemokrat också. Samma typ av argument.
Allt bygger på dålig självkänsla. Det är så genomskinligt, men de tror att man inte ser det.
Stackare, Tonaldin... släpp det så kommer du att må bättre, jag lovar.
Tonaldin en sak till, Homosexuella är inte hatade av alla. Jag vet faktiskt några som hatar bögar. Vad är det för några då? JO det är:

1. Några som jag vet som också märkligt nog (ironi ) är Sverigedemokrater.

2. Iranska regimen.

Tonaldin... har du legat med en kille någon gång? Hur va det?
Citera
2009-06-22, 04:10
Medlem
jeevos avatar
Citat:
Homosexuella är störda på grund av att de avviker från det normala, meningen med livet är att reproducera sina gener och sitt DNA vidare och detta kan inte homosexuella göra, de bryter mot naturlagarna alltså.

Vad är det du vill att jag ska svara på?

De kan visst avla barn?
De är inte sterila?

Ta inte in "naturlagar" i människans domän, våra intelligenta sinnen behöver inte dess spelplan idag.
Bögar kan ha samma drift till att få barn och tack vare vår hjärnkapacitet samt medicin så behövs det inte mycket tankeverksamhet innan de klurar ut hur barnet ska avlas.
Citera
2009-06-22, 09:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Jag tror Tonaldin är lite sugen på att få smaka den där håriga röven. Han har svårt för att komma ut men vill så gärna prata om det.

Du är en sån där typ som antagligen är Sverigedemokrat också. Samma typ av argument.
Allt bygger på dålig självkänsla. Det är så genomskinligt, men de tror att man inte ser det.
Stackare, Tonaldin... släpp det så kommer du att må bättre, jag lovar.
Tonaldin en sak till, Homosexuella är inte hatade av alla. Jag vet faktiskt några som hatar bögar. Vad är det för några då? JO det är:

1. Några som jag vet som också märkligt nog (ironi ) är Sverigedemokrater.

2. Iranska regimen.

Tonaldin... har du legat med en kille någon gång? Hur va det?

Nej, jag gillar inte att få bajs på snoppen och packa bajs.

RFSL stöttade pedofili, vilket får mig att 100 % tro att homosexuella stöttade pedofili och fortfarande gör det, om några år kommer homosexuella verka för att legalisera pedofili, som det står i texten jag skrev tidigare.
Citera
2009-06-22, 11:24
Medlem
Anondodys avatar
Att människosläktet dör ut
Citera
2009-06-22, 12:13
Medlem
Pads avatar
Citat:
Räcker det faktum att de är helt galna i att packa bajs i andra mäns rövar som skäl för att lägga in dem i det onormala facket enligt dig? Det gör det enligt mig.

Har du någon källa på det eller har du bara suttit hemma och fantiserat om det? Det är långt ifrån alla bögar som ägnar sig åt analsex, och det är dessutom inte helt ovanligt bland heterosexuella att ägna sig åt analsex. Innebär det att alla som går igång på analsex är onormala enligt dig? Hur är det med oralsex? Underkläder med spets? Handklovar? Sex som inte är missionären?

Jag påpekade att ni ägnar er åt en semantiskt oärlig argumentation, och genast kommer ett svar som handlar om bajspackning.

Citat:
Vilka normala män kollar in en annan mans håriga röv och tänker ''den vill jag sätta på''?`Bögar ÄR onormala och det är därför de är så få och alltid varit hatade av alla. De bryter mot naturlagarna.

Hoppsan, där lämnade vi helt sakligheten och lät de egna känslorna få kräkas fritt.

Nej, jag hatar inte bögar, varför skulle jag det? Nej, jag tycker inte att bögar är onormala trots att de inte tillhör normen.

Och angående det där med naturlagar så borde det väl inte finns homosexualitet i naturen om det vore ett brott mot någon slags naturlag eller?
Citera
2009-06-22, 12:16
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anondody
Att människosläktet dör ut
Ja, för det lär ju verkligen hända att 100% av världens män plötsligt konverterar till tvättäkta bögar totalt ointresserade av att skapa avkomma tillsammans med kvinnor.

Man kan ju se det så här ockå, ifall världen INTE hade varit berikad med homosexuella (båda könen) - hade människosläktet varit än större och därmed haft ännu mer problem med folkmängd än vad som redan finns.
Citera
2009-06-22, 14:46
Medlem
nedboys avatar
Ja det är mycket fördomar från den där Tonaldin.
Han vet vad alla homosexuella tänder på nu också.

Men vad jag undrar är. Om en person med en sexuell läggning stöttar någonting så gör alla med samma läggning det. Är det vad du säger?
Jag kan säga dig att det finns hetrosexuella som arbetar öppet i föreningar runt om i världen för legalisering av pedofili.

Menar du då också att alla hetrosexuella är för pedofili då?
Citera
2009-06-22, 16:07
Medlem
Citat:
Det är klart de har, de dras till pojkar av samma kön.

Nu när det bekräftats att homosexuella är 2400 % i överreprestantion i pedofili, är det mest intressanta att höra vad tror ni det beror på?
Du har rätt i fakta men fel i sak.

Topic är: "Jag utmanar alla här att nämna något dåligt med homosexualitet"

Det har du fortfarande misslyckats med.
Citera
2009-06-22, 16:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Ja det är mycket fördomar från den där Tonaldin.
Han vet vad alla homosexuella tänder på nu också.

Men vad jag undrar är. Om en person med en sexuell läggning stöttar någonting så gör alla med samma läggning det. Är det vad du säger?
Jag kan säga dig att det finns hetrosexuella som arbetar öppet i föreningar runt om i världen för legalisering av pedofili.

Menar du då också att alla hetrosexuella är för pedofili då?

Du har också fördomar mot mig, du kallar mig Sverigedemokrat men jag är inte från Sverige, jag är från Baltikum.

RFSL är en organisation av homosexuella för homosexuella, en organisation som dessutom är välrespekterad, det är ingen obskyr förening om du trodde det. Att de verkat för legalisering ser jag som väldigt anmärkningsvärt och de hade alltså brett stöd av de homosexuella inom RFSL för den positionen.
Citera
2009-06-22, 17:00
Medlem
Citat:
Du har också fördomar mot mig, du kallar mig Sverigedemokrat men jag är inte från Sverige, jag är från Baltikum.

RFSL är en organisation av homosexuella för homosexuella, en organisation som dessutom är välrespekterad, det är ingen obskyr förening om du trodde det. Att de verkat för legalisering ser jag som väldigt anmärkningsvärt och de hade alltså brett stöd av de homosexuella inom RFSL för den positionen.

Umgås du med homosexuella? Hur kan du annars säga att homosexuella stödjer pedofili? Kan säga att alla jag umgås med, såväl homo- och hetrosexuella, är alla emot pedofili.

RFSL är inte bara för homosexuella.
Citera
2009-06-22, 17:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av backatyou
Umgås du med homosexuella? Hur kan du annars säga att homosexuella stödjer pedofili? Kan säga att alla jag umgås med, såväl homo- och hetrosexuella, är alla emot pedofili.

RFSL är inte bara för homosexuella.

RFSL är för Homo, trans, bi och de vill egentligen vara för pedofili också, kolla bara in de citat jag skrev i mitt tidigare inlägg.

Jag umgås inte med sk homosexuella utan jag baserar alla mina påståenden å fakta och statistik, enskilda homofiler kan mycket väl vara trevliga individer men det är anmärkningsvärt att så många sjuka har varit homosexuella, att så många kända seriemördare varit det och att så många pedofiler är det. Även en person som Hitler kan ha varit homosexuell, läs boken ''The Hidden Hitler'' för bevis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in