Citat:
Ursprungligen postat av Tonaldin
Räcker det faktum att de är helt galna i att packa bajs i andra mäns rövar som skäl för att lägga in dem i det onormala facket enligt dig? Det gör det enligt mig.
Har du någon källa på det eller har du bara suttit hemma och fantiserat om det? Det är långt ifrån alla bögar som ägnar sig åt analsex, och det är dessutom inte helt ovanligt bland heterosexuella att ägna sig åt analsex. Innebär det att alla som går igång på analsex är onormala enligt dig? Hur är det med oralsex? Underkläder med spets? Handklovar? Sex som inte är missionären?
Jag påpekade att ni ägnar er åt en semantiskt oärlig argumentation, och genast kommer ett svar som handlar om bajspackning.
Citat:
Vilka normala män kollar in en annan mans håriga röv och tänker ''den vill jag sätta på''?`Bögar ÄR onormala och det är därför de är så få och alltid varit hatade av alla. De bryter mot naturlagarna.
Hoppsan, där lämnade vi helt sakligheten och lät de egna känslorna få kräkas fritt.
Nej, jag hatar inte bögar, varför skulle jag det? Nej, jag tycker inte att bögar är onormala trots att de inte tillhör normen.
Och angående det där med naturlagar så borde det väl inte finns homosexualitet i naturen om det vore ett brott mot någon slags naturlag eller?