Citat:
Ursprungligen postat av Tonaldin
Det är din personliga åsikt, genom mänsklighetens historia har vi alltid legat oss i andra människors privatliv, det här är inget ovanligt. Det som händer i deras privatliv påverkar sedan också samhället i en annan riktning. Homolobbygrupper har stor makt och inflytande i SVerige. Det var också RFSL som ville göra pedofili lagligt.
Nej, det är inte bara min personliga åsikt. Det är faktiskt även vad lagen säger. Visst är det fint.
Lobbygrupper kan givetvis försöka påverka saker, som tur är så går det mesta åt rätt håll.
Citat:
Kvinnors jobb är främst att ta hand om familjen, de är snällare och bättre på att sköta om människor än vad män är, vad gäller barnuppfostran slår kvinnor män med hästlängder medan män är mer logiska är kvinnor mer känsliga.
Bara för att DU kanske inte är kapabel att ta hand om en familj så innebär det inte att andra män är lika inkompetenta. Vad baserar du för övrigt påståendet att kvinnor bäst lämpar sig för hemmet? Mer gammalt nedärvt 1800-talsskräp?
Det finns aspekter av att ta hand om vårt barn som jag grejar mycket bättre än min sambo, andra saker funkar bättre för henne. Det är ite direkt någon naturlag som pekar ut de här rollerna åt könen, det har människan fixat.
Citat:
Problemet med att knulla med allt och alla är att könssjukdomar sprids vilket gör att fler och fler blir smittade, detta kommer i framtidens Sverige vara ett av de största problemen, allt sex som ni har här kommer göra det svårt för er och politikerna kommer komma ut och ångra sin extremliberala sexualpolitik.
Jag har inga könssjukdomar, och det behöver absolut inte vara något problem. Det finns skydd, och om du säger sjukdomarna är problemet så skall du ju inte skjuta in dig på aktiviteterna eftersom det är lösbart. Så analsex är alltså ok om bägge njuter av det och man använder kondom så man inte får någon smitta?
Citat:
Jo, det ena utesluter det andra här, jag ha jävligt svårt att förstå hur man tänker när man gör sådana här sjuka saker. Det är en kulturkorck för mig nu när jag bor i Sverige när jag ser alla dessa konstiga saker och ni tänker så väldigt annorlunda, detta gör att jag känner mig kränkt i SVerige och ska snart DO-anmäla det och få skadestånd. Svenskar måste lära sig acceptera invandrarnas moral och kultur då den i framtiden kommer vara dominant här och då kommer saker som homosexualitet förbjudas.
Lycka till!
Som någon så fint uttryckte det, en moralist ordinerar gärna medicin åt andra när han själv är sjuk.
Och det är nog bäst du vänjer dig eller åker härifrån, för skutan kommer inte att vända.
Citat:
Mer skitsnack från dig om min kvinna alltså, jag har berättat för henne vad du sagt om henne och hon hälsar att du har helt fel, hon tänker inte på sex dagligen eller ofta alls och hon fantiserar verkligen inte om de saker som du säger att hon gör, hon är djupt kristen och hon får inte ljuga enlit hennes religion så jag tror 100 % på henne.
Ja tjena, vad hade du förväntat dig att hon skulle säga även om det var sant? Jag har inte ens påstått att det ÄR sant, bara öppnat för möjligheten (till skillnad från dig då som faktiskt påstår saker om vad jag tycker).
För det har ju alllllllllllldrrig hänt att kristna har ljugit heller?
Jag vill bara inflika också att jag inte ser det som skitsnack, och jag ser absolut inte ner på din partner. För mig så får hon vara full av fantasier eller i princip asexuell, det påverkar inte hennes människovärde, och jag ser inget som helst skäl till att inte respektera henne.