Så skevt underbart roligt, ingen AT och risken för att snea är obetydlig.
Hade det varit för 2 veckor sedan hade jag nog skrivit mephedrone, men efter senaste konsumtionen fick jag avsmak ifrån denna drog. Känns som den skadar mer än den gör nytta. (Nej jag sneade inte, fick ingen speciell AT heller, tröttnade bara på skiten..)
Tror jag hållr med här, ...eller bromo dragonfly....
Jag har sneat hårdare på 2cb än LSD, en kompis också.
Men har även haft jävla kul på´t. Fått HPPD av det senare också.
säg inte att risken för att snea är obetydlig-> obefintlig.
När jag små sneat på DMT har det inte ens varit i närheten av 2cb's snerier,
men man kan få värre kanske, mycket värre kanske, jag vet inte.
Bara för du inte har sneat / någon / några andra betyder det inte att 1 / 1000 ~ 1/10000? snear.
Sedan är det en doseringsfråga, det gäller alla hallucinogener.
Set 'n settings också.
Väldigt många vill nå högre höjder, och då kommer risken för att snea.
För den som tar någon hallucinogen, och lär känna den, och pushar den till sin yttersta gräns.
Kommer antagligen sluta med minst en sne-ning & dom flesta som tar droger tar samma drog fler än en gång.
Senast redigerad av EnTrevligPolis 2010-05-03 kl. 12:49.
Nästan omöjligt för mig att svara på då man är något av en blandbrukare. Cannabis är ju en favorit, men samtidigt så hade jag hellre tackat ja till någon sjysst opioid om någon hade bjudit. GHB kan också vara jävligt underbart men det är ju inte alls lika storslaget som Psykadeliska droger. Men psykadeliska droger är ju inget man bara slänger i sig utan vidare, går ju inte att bruka varje dag heller direkt. Allt beror väl på vad man är på för humör osv. Inte torskat på något ännu så blir svårt att komma med någon favorit. Men får väl säga Cannabis ändå.
Svårt att avgöra. Förmodligen LSD just nu, men jag kan tänka mig att det blir ändring på det så fort jag orkat ta tag i att ha en seriös cb-period, eller när jag testar dmt eller salvia.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!