2010-02-23, 00:57
Medlem
Real1Samas avatar
1. Svamp. Specifikt; toppisar. Man plockar dem själv, sen får man en redig belöning för jobbet. En resa utan dess like. En resa som förändrar liv. Mitt till det bättre. Att denna drog är olaglig är helt ofattbart. Jag kan inte fatta varför folk vill förbjuda en från att se världen på ett nytt sätt samt upptäcka sig själv och sina innersta tankar.

2. Kratom. Ytterligare en naturlig växt som får mig att må bra dessa jämngrå vinterdagar.

3. Morning Glory Frön (LSA) Mera naturliga grejer! Skönt att trippa på men tyvärr väldigt jobbig afterglow.
Citera
2010-02-23, 01:09
Medlem
Hysteria90s avatar
MDMA, det är så fantastiskt. Det går liksom inte att beskriva eurofin i ord. Det är en surrealistisk lycka som är det finaste man någonsin kan uppleva här i livet.

Under ett perfekt MDMA-rus känns allting som en riktigt ball scen i en film. Dina djupaste lyckodrömmar har gått i uppfyllelse och du älskar dig själv, dina medmänniskor, musiken och naturen.

Allt är så vackert, men det är verkligen det vackra i verkligheten du ser.

MDMA bryter ned sociala barriärer mellan människor, och det är lika bekvämt att snacka med en främling som det är att prata med någon familjemedlem. Allting är så genuint verkligt på samma gång, man känner sig nykter, fast ändå inte.

Människor blir sig SJÄVLA, de personerna dem är bakom sin mask eller sociala sköld. Dialekter blir annorlunda och alla blir så extremt mysiga, snälla och framförallt ärliga och kärleksfulla....

Ingenting kan ens jämföras med det. Jag häpnas varje gång jag upplevt magin på högnivå. Ecstasy kommer aldrig någonsin att sluta imponera på mig.

Har varit rädd för att magin skall försvinna efter ett par halvbra upplevelser då jag brukat denna underbara drog nästan varje helg i ett par månader... men senaste gången kom den tillbaka i sin rätta skepnad, och det fick mig att inse att jag borde ta en 3-månaderspaus för att behålla förmågan. Har redan klarat 5 veckor... snart är det dags igen

Någonting viktigt för hur MDMA-ruset skall bli är att du tänker över ditt liv och kollar dig själv i spegeln innan du proppar i dig.

Gillar du din egen spegelbild? Känner du att du är nöjd med ditt liv just nu? Är du lycklig?
Om du svarar JA på samtliga frågor har du en fantastisk kväll att se framemot.

MDMA är den bästa drogen som finns på den här planeten... guds gåva till mänskligheten. Dock är det ingen perfekt drog, med tanke på att du inte kan använda den alltför ofta.

Edit; Sorry för ett långt inlägg, men jag tenderar alltid att predika över MDMA så fort jag nämner det
Senast redigerad av Hysteria90 2010-02-23 kl. 01:31.
Citera
2010-02-23, 02:18
Medlem
AntiAliass avatar
Egentligen tycker jag det hade varit lättare att säga sin personlig favorit om det gällt kombinationer av olika droger eftersom man oftast inte tar bara en drog utan iaf jag blandar så ofta jag kan eller har råd för att uppnå bäst effekt. Vissa droger fungerar i en perfekt symbios med varandra och tar ruset till nya nivåer... men men

Skönast effekt: Heroin intravenöst helt klart... tyvärr, men det är så nära man kan komma himmelriket på jorden för stunden. Men det har förstört mitt liv pga att det är så skönt...

Coolast effekt: LSD och andra psykedelier... önskar att jag kunde hålla mig till att bara ta dessa och röka cannabis som jag en gång i tiden kunde. Det visuella på syra får en verkligen att tappa hakan. Så många intryck på en och samma gång! jävligt coola grejer...
Citera
2010-02-23, 02:48
Medlem
EnTrevligPoliss avatar
1. Methedrone eller 2cb, beror på om man vill ha en extrem musikupplevelse, lr bli knullad...
2. LSD
Senast redigerad av EnTrevligPolis 2010-02-23 kl. 02:54.
Citera
2010-02-23, 02:57
Medlem
nuplie22s avatar
1. CB - Pga det alltid funkar, skönt rus ingen AT.

2. Mephedrone - Hysteriskt och massa eufori, väldigt roligt.

3. Hallucinogener - Hamnar 3a pga hur sällan man kan ta dom, annars hade dom nog kommit nr1.

Citera
2010-02-23, 05:31
Medlem
Soluss avatar
Mephedrone eller Methylone intravenöst, helt klart. Jag är helt såld på kickarna de två ger.
Citera
2010-02-23, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mekkishONE
Jag letade igenom lite smått och hittade ingen liknande tråd, existerar det någon så länka och lås.

Som rubriken lyder, vilken är eran personliga favorit drog?
Dom flesta droger är olika från drog till drog, även om vissa rus är likartade.
Det kan kanske vara svårt att jämföra LSD/Svamp med Hasch t.ex
men det har inte med tråden i sig att göra.
Favorisera, What drug are you?

Enligt mig själv så slår CB alla tryouts då det framförallt håller i längden.
Du kan bränna på en joint i princip vart som helst, när som helst, hur som helst.
Jag uppskattar även fler droger så som svamp, E och andra MDMA innehållande droger men CB slår allt i helhets betyg.
Ruset mellan CB och t.ex E går självklart inte att jämföra, men som jag nämnde tidigare i inlägget så är det personlig favorisering som gäller.

Let it flow!

Kundalini. När sinnet koncentreras så strömmar någon sorts högre frekvenser genom chakrana. Känns helt jää underbart.
Citera
2010-02-23, 08:33
Medlem
Phibers avatar
1. Cannabis (Finns inget bättre efter en stressig vardag eller varför inte varje dag Om man har sömnproblem är det ju klockrent också. Ärligt talat så behövs ju inte så mycket mer sägas då alla vet hur underbart cannabis är )

2. Kratom (Men egentligen vilken opiod/opiat som helst men priset på kratom och de milda AT effekterna gör den lättare att "bruka" utan problem)

3. LSD (Är något man minns hela livet om allt går rätt till, går inte att förklara i ord. Om kaktus inte smakade så mycket skit eller om det gick att få tag på rent Meskalin så skulle jag säga det istället.)
Citera
2010-02-23, 12:39
Medlem
TjackadHamsters avatar
Skrev i en annan tråd denna lista:

1: Trippar (överlag) DOI, LSD, Svamp, etc.
2: MDMA-kristaller IV
3: Heroinbas IV
4: Oxykodon
5: Mephedrone IV
6: Metylfenidat IV
7: Buprenorfin
8: Amfetamin (helst IV)
9: Metamfetamin
10: Ecstasy

Kommentarer på det: överflödigt. Finns inte mycket att säga alls, listan säger sig självt.
Citera
2010-02-23, 14:36
Medlem
LGDs avatar
Ecstasy - Livet blir så jävla underbart finns inget som kan beskriva känslan men jävlar vad jag älskar E

Cannabis - Funkar bra till allt relativt lätt att kontrollera sig själv och har det nästan alltid till hands. Är rätt så agressiv utav mig i vanliga fall men cb tar ner mig på jorden och gör mig till en gosig kisse mjau.

Svamp - Funkar bra i vissa sammanhang kan vara rätt ball att hålla en rätt så låg nivå och chilla runt på. Men självklart föredrar jag rediga CEV:s och OEV:s.

Alkohol - För att det gör mig social ger mig bra självförtroende. Enda nackdelen - jag kan bli agressiv.

Det här är ingen rangordning utan det är bara mina personliga favoriter älskar alla dessa droger lika mycket.
Citera
2010-02-23, 17:26
Medlem
kuli1s avatar
Det bästa enligt mig är Oxycontin utan tvekan , sen gillar jag Amfeta,in väldigt mycke men bara testat det 1dag tyvär och kommer nog inte bli not mer för ska holla mig borta från uppåt droger känner att det tar för mycke på det fysiska .
Men som tur e finns opiater det är värkligen det bästa och bara ligga i sänge och slappa
Citera
2010-05-03, 09:51
Medlem
EnTrevligPoliss avatar
Får bumpa och säga DMT1#

1.DMT
2. Methe
3 2c-b

Vad gäller musik så har jag haft dom extremaste tripparna på DMT, med musik och dagsljus.
Sovande såklart...

Blir dock lite mer spirituellt med släkt lampa / utan musik. (för mig)
Såhär i efterhand, tror jag inte det är på "riktigt", som vissa tror.
Särskilt inte, när vissa studier pekar mot att skizos har högre halter DMT i hjärnan.
Senast redigerad av EnTrevligPolis 2010-05-03 kl. 09:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in