MDMA, det är så fantastiskt. Det går liksom inte att beskriva eurofin i ord. Det är en surrealistisk lycka som är det finaste man någonsin kan uppleva här i livet.
Under ett perfekt MDMA-rus känns allting som en riktigt ball scen i en film. Dina djupaste lyckodrömmar har gått i uppfyllelse och du älskar dig själv, dina medmänniskor, musiken och naturen.
Allt är så vackert, men det är verkligen det vackra i verkligheten du ser.
MDMA bryter ned sociala barriärer mellan människor, och det är lika bekvämt att snacka med en främling som det är att prata med någon familjemedlem. Allting är så genuint verkligt på samma gång, man känner sig nykter, fast ändå inte.
Människor blir sig SJÄVLA, de personerna dem är bakom sin mask eller sociala sköld. Dialekter blir annorlunda och alla blir så extremt mysiga, snälla och framförallt ärliga och kärleksfulla....
Ingenting kan ens jämföras med det. Jag häpnas varje gång jag upplevt magin på högnivå. Ecstasy kommer aldrig någonsin att sluta imponera på mig.
Har varit rädd för att magin skall försvinna efter ett par halvbra upplevelser då jag brukat denna underbara drog nästan varje helg i ett par månader... men senaste gången kom den tillbaka i sin rätta skepnad, och det fick mig att inse att jag borde ta en 3-månaderspaus för att behålla förmågan. Har redan klarat 5 veckor... snart är det dags igen
Någonting viktigt för hur MDMA-ruset skall bli är att du tänker över ditt liv och kollar dig själv i spegeln innan du proppar i dig.
Gillar du din egen spegelbild? Känner du att du är nöjd med ditt liv just nu? Är du lycklig?
Om du svarar JA på samtliga frågor har du en fantastisk kväll att se framemot.
MDMA är den bästa drogen som finns på den här planeten... guds gåva till mänskligheten. Dock är det ingen perfekt drog, med tanke på att du inte kan använda den alltför ofta.
Edit; Sorry för ett långt inlägg, men jag tenderar alltid att predika över MDMA så fort jag nämner det