• 1
  • 2
2009-03-23, 23:25
Medlem
rezzs avatar
Alla sidor med streamat material ex Afronblandet TV, youtube, svt play hackar!! Vet inte vad som r felet, d ja ominstallerat flera gnger, senaste drivrutinerna, testat i olika webblsare osv.

Datorn r brbar och ja kr med XP. Vad kan felet vara?
Citera
2009-03-24, 11:36
Medlem
rezzs avatar
ngon?
Citera
2009-03-24, 13:47
Medlem
t3ws avatar
Du kan kanske har sl lina? Eller s anvnder du din lina p ngot annat.
Citera
2009-03-24, 14:01
Medlem
Bg2s avatar
Om du tankar ner s kan det vara pga det.
Citera
2009-03-24, 14:09
Medlem
Nokias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rezz
Alla sidor med streamat material ex Afronblandet TV, youtube, svt play hackar!! Vet inte vad som r felet, d ja ominstallerat flera gnger, senaste drivrutinerna, testat i olika webblsare osv.

Datorn r brbar och ja kr med XP. Vad kan felet vara?
Har samma problem, ven nr jag inte tankar, samt har en lina som med god marginal br lara stream.

r totalt okunnig nr det gller datorer men kastar ut lite trdar s kan ju folk i vrsta fall avfra dem:

Kan det vara fr det r ett dligt grafikkort?
Ofta nr jag streamar gr jag det under en lngre period (fotbollsmatch tex.) kan det spela in?
Datorn blir ju vldigt varm, kanske segar ner den?
Nr jag tnker efter s funkar streamen vldigt bra i brjan, men allt efter tiden gr blir den smre.

Hoppas ngon vet
Citera
2009-03-24, 14:13
Medlem
Bg2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nokia
Har samma problem, ven nr jag inte tankar, samt har en lina som med god marginal br lara stream.

r totalt okunnig nr det gller datorer men kastar ut lite trdar s kan ju folk i vrsta fall avfra dem:

Kan det vara fr det r ett dligt grafikkort?
Ofta nr jag streamar gr jag det under en lngre period (fotbollsmatch tex.) kan det spela in?
Datorn blir ju vldigt varm, kanske segar ner den?
Nr jag tnker efter s funkar streamen vldigt bra i brjan, men allt efter tiden gr blir den smre.

Hoppas ngon vet

Om du har lite plats kvar p hrddisken s kan de resultera i seg dator. S se till att ha plats ledigt. Om du har lite RAM minne s kan det vara en anledning.
Pstr mig inte vara en datagud men lite har man ju snappat upp xD
Citera
2009-03-24, 14:18
Medlem
Nokias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bg2
Om du har lite plats kvar p hrddisken s kan de resultera i seg dator. S se till att ha plats ledigt. Om du har lite RAM minne s kan det vara en anledning.
Pstr mig inte vara en datagud men lite har man ju snappat upp xD
Ja men har faktiskt helt okej p bda de punkterna. Dock har jag, som jag varit inne p tidiagare, ett dligt grafikkort.
Citera
2009-03-24, 14:23
Medlem
Bg2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nokia
Ja men har faktiskt helt okej p bda de punkterna. Dock har jag, som jag varit inne p tidiagare, ett dligt grafikkort.

Nr jag har haft problem med streaming har det oftast varit pga att jag har haft mnga aps igng samtidigt eller laddat ner under tiden.
Vet inte om grafikkortet kan stlla till med problem men sk p google
Citera
2009-03-24, 14:39
Medlem
Testa att ta rensa cookies och webbhistorik och allt de dr. Det funkade fr mig nr jag hade problem med stream via Bet365
Citera
2009-03-24, 15:14
Medlem
t3ws avatar
Du kan ju alltid prva starta om routern om du har en.
Citera
2009-03-24, 22:31
Medlem
rezzs avatar
Datorn kyler ner sig. (Stller den s att undersidan r ppen och flkten fr g fritt)
Grafikkortet r inte nytt, men senaste drivrutinerna.
Har gott om plats p bda hrddiskarna.
Linan r stabil. Hackar bde nr ja tankar och inte.
Har provat i flera olika webblsare.
Har ingen router.

Allt r som det ska. Stream hackar fortfarande. Till och med filmer p datorn hackar!!! Har ju installerat om flera ggr men samma problem.
Citera
2009-03-25, 09:29
Medlem
Nokias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rezz
Datorn kyler ner sig. (Stller den s att undersidan r ppen och flkten fr g fritt)
Grafikkortet r inte nytt, men senaste drivrutinerna.
Har gott om plats p bda hrddiskarna.
Linan r stabil. Hackar bde nr ja tankar och inte.
Har provat i flera olika webblsare.
Har ingen router.

Allt r som det ska. Stream hackar fortfarande. Till och med filmer p datorn hackar!!! Har ju installerat om flera ggr men samma problem.
Kan vara mitt problem. Har en sndr "platta" under s det inte ska bli s jvla varmt i knet. Kan det spela in? Annars knns det som jag testat allt...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in