Hade lite slantar på mitt spelkonto som jag kom på att jag lika gärna kunde spendera på svenska spels poker.
Så djävla snabbt har jag nog aldrig torskat en tusenlapp någonsin. Vi snackar inte om en sketen fisk vid bordet. Utan om ett helt jävla akvarium. En stackars sate fick ett duktigt utbrott efter han losat några duktiga potter på rivern.
Själv åkte jag dit rejält 3 ggr i rad mot händer som vilken normal idiot skulle lagt redan när jag öste på såväl innan som efter floppen.
Men varenda spelare verkar gå på vad skit som helst.
Till slut blev det back to basic och mer än stenhård disciplin. Tog hem 3-4 potter av uppåt 70 givar. Men det räckte.
Är det fler som upplevt samma sak på just Svenska Spel eller har jag bara hamnat totalt fel vid alla 6 bord jag testade?
Det du säger stämmer totalt. Svenska spel är ett jävla hav av fiskar. Har slutat spela där nu och gått över till Everest. På SvP callar alla jävlar på hur mycket man än sätter bara dom har en klädd eller ett drag. Och alltid får dom in det också! Råder dig att gå över till någon annan sida om du vill få pengarna att räcka ett tag.. Everest är rätt shysst.. gott om tuneringar, inte så mkt fiskar, alla andra får inte in sina jävla drag hela tiden osv.
Sounds like heaven to me.. klart som fan dom sätter sina drag ibland, men sannolikheter ljuger inte. Deras 16% stegdrag ger dig fortfarande 84% att vinna handen, vilket du alltså oftast kommer göra.
Roligaste är att dessa "fiskar" - trotts sin totala poker-inkompetens - ofta är tillräkligt erfarna postflopp för att sno pengar av er som mobbar dem. Det är inte alltid en slump att pengarna försvinner.
Var ju tvungen att säga det någon gång. Folk lämnar inte SvS micro för att de har otur, de lämnar i regel för att de hamnar hos en typ av fiskar de inte riktigt kan hantera.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!