2012-01-14, 22:22
Medlem
17pillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orleans
I like it alot

Älskar när tjejen stönar och när hon blir alldeles våt! kan hållla på i 10 minuter och att suga på klittan är underbart..

se bara till att inte suga för hårt eller komma åt med tänderna! det kan vara riktigt jävla obehagligt, hurrr.
Citera
2012-01-16, 10:33
Medlem
DreamIslands avatar
Jag testade slicka fitta i helg.. har ni tips om vad man kan göra för att göra smaken bättre? Jag ogillade smaken rejält mycket. Gick inte så bra med det.
Försökte hitta klittan med tungan samtidigt som jag pullade, men tror inte jag lyckades hitta klitoris.
Citera
2012-01-18, 19:41
Medlem
DreamIslands avatar
Någon som har tips på hur man gör så fittan smakar godare när man slickar?
Citera
2012-01-18, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamIsland
Jag testade slicka fitta i helg.. har ni tips om vad man kan göra för att göra smaken bättre? Jag ogillade smaken rejält mycket. Gick inte så bra med det.
Försökte hitta klittan med tungan samtidigt som jag pullade, men tror inte jag lyckades hitta klitoris.

Se till att hon är ren i förväg om du vill minska smaken/lukten, samt att försök fokusera på en sak om man är nybörjare! Alltså inte både pulla och slicka samtidigt, klitoris är ju förövrigt inte så svår att hitta, bara sära på blygdläpparna lite så sitter den där om du inte hittar fråga henne vart den sitter så får du nog hjälp (:! Använd hela ansiktet när du "slickar".
Citera
2012-01-19, 22:29
Medlem
Swagnificents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fistor
Nu är inte jag tjej men.. jag tror att många killar slickar för hårt.

Edit: såg att du redan skrivit det.

Jag är tjej och har supersvårt att få orgasm!! Min kille hampe brukar slicka hela alfabetet men man lyckas ju aldrig komma -.- ^^ Living hard way!!
Citera
2012-01-20, 11:15
Medlem
MichaelBickles avatar
Själva tillfredsställandet av en tjej börjar ju redan från första gången ni hälsar på varandra...hur hela grejen byggs upp, från "hej" till "FUCK MEEEEE!!!!!"

Är ju oftast den reaktionen man faktiskt vill få till slut... För tjejer är psyket lika viktigt som klittan. Har fått tjejer att komma på en minut medan en annan har man fått hålla på med i en till två timmar... Visst, alla är olika och vissa har svårare för att komma än andra likaväl som andra har lättare för det, men i grund o botten, om det ens överhuvudtaget ska funka efter vare sig efter en minut eller tre timmar så måste den psykiska biten vara tillfredsställd innan en tjej kan släppa loss och skrika ut sin orgasm.

Men just själva slickandet för mig handlar om att lyssna på kvinnan i fråga, börjar alltid varsamt med att kyssa från topp till tå, smeka och massera allt jag kommer åt och aldrig släppa mitt medvetande från hennes hud. börjar sedan kyssa mycket runt om fittan och blåser lite lätt mot klittan och just när hon tror att man ska börja så börjar jag kyssa henne på halsen eller var som och börjar om igen... till slut blir hon så mentalt frustrerad och upphetsad att vissa tjejer har kommit så fort jag rört vid klitoris, de flesta blir minst sagt upphetsade som satan och då är det svårt att sluta innan hon får en orgasm, men som sagt alla är olika och själva slickandet handlar om att lyssna på kroppsspråket inte stönandet... Brukar också slå till med avslappnande musik och tända ljus...

Men likaväl som man bygger upp stämningen i sängen med kyssar och smek och roliga/sexiga kommentarer till varandra, så är det lika viktigt att man visar sig ödmjuk och lite utav som en dominant gentleman i den sociala biten också. Alla tjejer har en "stygg prinsessa" inom sig som bara väntar på att få komma fram och få styra o ställa på sitt sätt för att bli så tillfredsställd som möjligt! - brukar jag säga
Citera
2012-01-23, 17:39
Bannlyst
Ni försöker för mycket, fråga bara hur hon vill ha det. Te.x. jag fick min tjej att komma på 1,40 min en gång, en annan under 40 sekunder.
Citera
2012-01-24, 11:37
Medlem
Min sambo slickar aldelles för hårt eftersom jag inte stönar.
Citera
2012-01-24, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamIsland

Försök hitta den med ögonen nästa gång, det kan vara enklare.
Citera
2012-02-10, 14:57
Medlem
Ni som inte känner er träffade när det kommer till att slicka fitta "dåligt". Ni som får en tjej att komma på 1 minut blabla.. hur fan vet ni att inte tjejen fejkar? Typ 90 % av alla tjejer har väl någon gång fejkat en orgasm.. Blir sjukt avtänd på när killar tror sig vara experter på att göra det skönt för tjejer när merparten av alla killar är rent ut sagt kassa och kan knappt hitta klitoris.

Det finns många sköna tekniker när det kommer till oralsex, men ganska meningslösa om tjejen i fråga inte är RIKTIGT JÄVLA KÅT först.. Hela sessionen blir skönare, man får lättare orgasm och om man kommer så blir det sjukt mycket skönare.

Gör du din tjej kåt så blir den lättaste beröringen med tungan sjukt skön och kittlande. En vanlig missuppfattning är att man ska använda tungspetsen med ett hårt tryck... Känn själva och slicka er med tungspetsen på handen, och sedan att slicka sedan "vanligt"... mycket skönare och mjukare. En annan sak är ihärdighet... fokusen på klitoris är prio ett! Det är mycket skönare att bli slickad på "sidorna av klitoris" än rätt på. Självklart kan man slicka och kyssa runt om klitoris / andra kroppsdelar också... men klitoris är det du ska ha i tanke att stimulera med tungan om du vill att tjejen ska komma In med ett, två fingrar, gärna för att försöka stimulera G-punkten, när du slickat en stund, då blir klitoris ännu mer känslig..

Kom ihåg att bara för att tjejen inte stönar & är tystlåten behöver det inte betyda att det inte är skönt! Jag kan få sjukt sköna orgasmer och ha det sjukt skönt innan jag kommit också... men jag är helt enkelt inte en sån som stönar.. alla är olika.
Citera
2012-02-10, 21:17
Medlem
dutten66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jojje19
när ni snackar om hårt tryck på klittan, hur menar ni,, tryckande, cikulerande rörelser???
ja som att det vore en vibrator, exakt på samma ställe hela tiden när man är nära o jävlar det finns inget skönare.
Det gäller att inte tappa greppet
Citera
2012-02-10, 21:22
Medlem
dutten66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ubisoft
såg den första, håller inte riktigt med till 100%..

Hur jävla sexigt är det om ex du och din flickvän är ute och ätit middag, ni går hem lite smått på lyset och helt plötsligt när du ska gå ner på henne börjar du rycka spänna etc. tjejen kommer tro du är dum i huvudet.

Tippset min första flickvän gav mig var att vara mer försiktig, snabbt är inte alltid bäst. men +1 på hennes grej om att "suck the pussy, don't flick it"

gl

uS
Fruktansvärt bra sagt av henne o sant
Suck the pussy
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här