Ni som inte känner er träffade när det kommer till att slicka fitta "dåligt". Ni som får en tjej att komma på 1 minut blabla.. hur fan vet ni att inte tjejen fejkar? Typ 90 % av alla tjejer har väl någon gång fejkat en orgasm.. Blir sjukt avtänd på när killar tror sig vara experter på att göra det skönt för tjejer när merparten av alla killar är rent ut sagt kassa och kan knappt hitta klitoris.
Det finns många sköna tekniker när det kommer till oralsex, men ganska meningslösa om tjejen i fråga inte är
RIKTIGT JÄVLA KÅT först.. Hela sessionen blir skönare, man får lättare orgasm och om man kommer så blir det sjukt mycket skönare.
Gör du din tjej kåt så blir den lättaste beröringen med tungan sjukt skön och kittlande. En vanlig missuppfattning är att man ska använda tungspetsen med ett hårt tryck... Känn själva och slicka er med tungspetsen på handen, och sedan att slicka sedan "vanligt"... mycket skönare och mjukare. En annan sak är ihärdighet...
fokusen på klitoris är prio ett! Det är mycket skönare att bli slickad på "sidorna av klitoris" än rätt på. Självklart kan man slicka och kyssa runt om klitoris / andra kroppsdelar också... men klitoris är det du ska ha i tanke att stimulera med tungan om du vill att tjejen ska komma

In med ett, två fingrar, gärna för att försöka stimulera G-punkten, när du slickat en stund, då blir klitoris ännu mer känslig..
Kom ihåg att bara för att tjejen inte stönar & är tystlåten behöver det inte betyda att det inte är skönt! Jag kan få sjukt sköna orgasmer och ha det sjukt skönt innan jag kommit också... men jag är helt enkelt inte en sån som stönar.. alla är olika.