Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-10-21, 00:23
  #385
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dodgenommeditation
Hur kan jag ge min partner det bästa nöjet med oralsex? jag har aldrig gjort det rätt, det finns en handledning eller tips som någon kan ge mig? Jag behöver det ikväll.

Det finns inget trick eller specialteknik som funkar på alla. Olika tjejer gillar olika slick. Det som gäller är att leka runt och vara uppmärksam på vad som funkar bäst och sen göra så tills hon kommer. Men det kan variera från gång till gång vad som funkar bäst.
Citera
2019-10-21, 16:35
  #386
Medlem
Findusofelixs avatar
Min erfarenhet vare sig det gäller att slicka eller att han pillar med fingrarna, är att om det blir ett uppehåll eller "omtag" så är det som att börja om från början. Och gärna två fingrar inuti samtidigt
Jag behöver ha kontinuerlig massage av clitoris för att få orgasm, och inte sådär fjärlilslätt utan lite mera bestämt utan att vara hårdhänt.
Det har krävts en hel del övning på egen hand för att komma fram till detta, men tror att det underlättar ifall kvinnan vet vad som funkar bäst och kan förmedla det rent praktiskt till sin sexpartner då vi är olika som individer.
Citera
2019-10-21, 16:38
  #387
Medlem
mmmmm, så skönt!
Citera
2022-02-25, 20:02
  #388
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ~Hallontomten~
Tänkte att vi tjejer kunde ge killarna lite ärliga svar på det som många killar säger sig vara bäst på.

Är killar verkligen så bra som dom tror?
Vilka misstag gör dom?
Hur tycker du att den grymmaste fittslickaren ska göra?
Hur ofta vill du få orgasm?
Hur ofta får du orgasm när någon slickar dig?

Jag tycker inte killar är lika bra på att slicka som dom tror även om dom gör många tappra försök. Det gäller ju att vi tjejer är ärliga med hur vi vill ha det. Skulle tro att anledningen till att killar har en uppblåst bild av sina talanger med tungan, är att vi tjejer gärna ger killar massor av beröm, fejkar och säger det som han vill höra. *Vårt misstag*!
Frågan är då,...vill vi få orgasm? Och vill killar ge?
Då får nog dessa fejkartjejer ta och stå ut med att behöva göra en kille besviken och stå för att du inte fått komma.
Och om killar verkligen vill att tjejen ska få en Riktig orgasm, så måste han vara berädd på att jobba för det. Ta reda på alla detaljer om hur din tjej vill ha det. Läs om det eller skaffa lite fakta om hur en fitta funkar (många tror att dom vet det mesta men det gör dom inte) och sätt igång och träna tungan, för här krävs en uthållig muskel!

Jag tycker att dom största felen killar gör, är att dom slutar för tidigt, är för hårdhänta för fort eller tror att det inte är skönt för att man stönar lite lägre... (jag är knäpptyst precis innan jag håller på att komma. Håller andan.)
Brudar brukar ta mycket längre tid på sig och det får man ställa in sig på om man är kille och vill ge en tjej orgasm.
Och jag tror att många tjejer är för fega för att våga ta det kommando som krävs för att få vad dom vill ha eller säga vad som är fel eller kan göras bättre. Eller så blir dom tidspressade och inte inte vill utsätta sin partner för en omgång som kanske skulle ge resultat men kan ta upp till 1,5h.
Men det finns endå ingen garanti att man kan komma alltid. Om killen visar att han börjar tröttna så kan det störa focusen och blodet i klittan kan minska. Det som var nära att nå, kan nu behöva ta mycket längre tid.
Detta kan hända väldig lätt för tjejer.

Bästa metoden att börja slicka mig är med ganska lätt tunga. Leka runt klittan och över blygläpparna och hela fittan faktist. Kyssa den överallt är mmysigt. Sedan gå på klitoris men gärna runt den och fortfarande ganska löst. Här gäller att leka runt en stund tills ett bra ställe har hittats och sedan stanna kvar där. Byter man plats för ofta, rinner blodet ur klittan fort och man får i princip börja om. Sen är det bara att fortsätta och öka trycket succesivt. För att väl kunna komma behövs ett stadigt, ihållande tryck och en envis partner. Om något ändras nu eller stör så kan det göra så att jag inte kommer. Det är alltid najs att varva med att samtidigt köra fingrar i fittan, lite smek på låren med handen eller att smeka stjärthålet. Det brukar ta typ 20 min/halvtimme för mig att komma.

Jag får vädigt sällan orgasm med andra. Dom enda som lyckas är dom som är envisa, älskar att göra det eller som jag skiter fullständigt i och kan utnyttja bäst fan jag vill
Jag får oftast orgasm genom analsex faktist, men tätt efter det, genom att bli slickad

Ville bara påpeka att det går att komma på 1 minut för oss tjejer oxå men det är mycket sällan!!



- SÅ! Nu tjejer! Sätt igång och ge lite svar nu till alla stackars pojkar!

Okej.
Är killar verkligen så bra som dom tror?
NEJ
Vilka misstag gör dom?
De har för bråttom/bryr sig inte om min njutning
Hur tycker du att den grymmaste fittslickaren ska göra?
Smaka. Sug. Lek. Utforska. Engagera dig för fan!
Hur ofta vill du få orgasm? .
Ibland vill jag bara ha det skönt, ibland orgasm (gärna en måndagmorgon).
Hur ofta får du orgasm när någon slickar dig?
Noll gånger med en man 98% med en kvinna.

Pôjker... ni har för jävla bråttom! Ni tror på porrversionen om hårt och fort.
Porr är inte nödvändigtvis verkligheten.
Hett tips (som inte efterfrågats men det är ju så många snoppbärare gör såatte) -
Se till att hon kommer först så kommer du få dig en jäää-häää-vla resa! (Det är i alla fall vad jag fått uppleva av en man som lyckades med både det ena och det andra och sen svor högt, bet mig i axeln och typ skrek för att han kom...
Jag slutade fejka för flera år sen.
Om du inte ger mig njutning så tänker jag fan inte smeka ditt pyttelilla ego ocg låtsas att du är bra och således förstöra för andra stackars kvinnor.
Nä. Kamma till dig pojkvasker och ge det du fucking tar ditt egoistiska as!
Citera
2022-06-24, 09:40
  #389
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinfascist
Okej.
Är killar verkligen så bra som dom tror?
NEJ
Vilka misstag gör dom?
De har för bråttom/bryr sig inte om min njutning
Hur tycker du att den grymmaste fittslickaren ska göra?
Smaka. Sug. Lek. Utforska. Engagera dig för fan!
Hur ofta vill du få orgasm? .
Ibland vill jag bara ha det skönt, ibland orgasm (gärna en måndagmorgon).
Hur ofta får du orgasm när någon slickar dig?
Noll gånger med en man 98% med en kvinna.

Pôjker... ni har för jävla bråttom! Ni tror på porrversionen om hårt och fort.
Porr är inte nödvändigtvis verkligheten.
Hett tips (som inte efterfrågats men det är ju så många snoppbärare gör såatte) -
Se till att hon kommer först så kommer du få dig en jäää-häää-vla resa! (Det är i alla fall vad jag fått uppleva av en man som lyckades med både det ena och det andra och sen svor högt, bet mig i axeln och typ skrek för att han kom...
Jag slutade fejka för flera år sen.
Om du inte ger mig njutning så tänker jag fan inte smeka ditt pyttelilla ego ocg låtsas att du är bra och således förstöra för andra stackars kvinnor.
Nä. Kamma till dig pojkvasker och ge det du fucking tar ditt egoistiska as!

Slickade fitta för första gången igår. Läste på lite tips och tricks innan för att få mig lite kunskaper för att ge henne det bästa och det fungerade. Gick ned på henne och hon började stöna rejält och mellan pauserna så pullade hon lite själv och stoppade in finger i fittan så efter det tog jag mig friheten att slicka och stoppa in finger i fittan samtidigt och sen kom hon.

Efter lite kyssar och paus så påt igen tills hon kom en andra gång, mer ordentligt än första av hennes kroppsliga reaktion.

Var faktiskt väldigt nice det här. Hon var ren där nere och så och det märktes att hon gillade det väldigt mycket och jag kände ingen stress eller så utan tänkte bara att jag kör på tills hon kommer
Citera
2022-09-09, 10:43
  #390
Medlem
Borde inte folk som är duktiga på att spela munspel vara grymma på att slicka. Både snabbhet, precision, känsla och uthållighet krävs ju för att bli bra på munspel. Typ samma ingredienser men en annan kaka.
Citera
2023-06-27, 04:10
  #391
Medlem
502BadGateways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuppis
Med tanke på hur många tjejer som aldrig kommit via oralsex, och hur många män som påstår att de får sin kvinna att komma. Att de är gudar i sängen osv.
Så är det nog ett stort mörkertal på hur många tjejer som fejkar, fejkar för att de inte vill göra sin man besviken.

Tyvärr tror många män att de ska frälsa sin kvinna, med det bästa sexet någonsin. Men de misslyckas, fast de vet de inte om, för en kvinna vill sällan såra en mans stolthet.

När jag hör män skryta om sina fantastiska fittslickar kunskaper, vet jag att dessa är troligen otroligt kassa egentligen.
Den erfarenheten har jag från att ha legat med sådana.
Bara sådana som erkänner att de inte är kungar, har verkligen varit de. För de har förstått att alla kvinnor är olika och försöker hitta det som passar just den de har framför sig. Istället för att köra på en teknik de "vet" är bra.


Herregud när jag låg med en man jag bad sluta slicka, han försökte övertala mig om att jag minsann tyckte att det var skönt.
Been there! Done that! Ingen man är bra på det så jag har nekat killar som ändå tjatar om att få göra det.

Nu har jag inte sex längre, men om jag skulle ha det i framtiden så tänker jag inte dra mig för att ”såra en mans stolthet”. Inte låtsas om något! Män måste veta att de är dåliga i sängen, och majoriteten är ju faktiskt det.

Fruktansvärt avtändande är det också när män tar med sina erfarenheter från ett gammalt ex till och utför det på nästa tjej! Man tänker liksom bara ”hur kunde hans ex uppskatta den här handlingen?”
Citera
2023-06-27, 04:29
  #392
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 502BadGateway
Been there! Done that! Ingen man är bra på det så jag har nekat killar som ändå tjatar om att få göra det.

Nu har jag inte sex längre, men om jag skulle ha det i framtiden så tänker jag inte dra mig för att ”såra en mans stolthet”. Inte låtsas om något! Män måste veta att de är dåliga i sängen, och majoriteten är ju faktiskt det.

Fruktansvärt avtändande är det också när män tar med sina erfarenheter från ett gammalt ex till och utför det på nästa tjej! Man tänker liksom bara ”hur kunde hans ex uppskatta den här handlingen?”
Likaså jävligt många kvinnor som inte kan suga kuk! Gå och lägg dig kärring!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback