2009-03-23, 13:17
Medlem
kristibruds avatar
Massor av tjejer känner sig lurade av Model House Sweden i
Norrköping som startade sin verksamhet i slutet av januari 2009

Efter NT:s artiklar om Model House Sweden har det blivit en verklig läsarstorm. Massor av tjejer har hört av sig.

Någon som vet nåt om det här företaget? Låter som typ Studion i Sthlm. Missa inte länken..!

http://www.nt.se/nyheter/artikel.asp...&autoplay=true
Citera
2009-03-25, 12:57
Medlem
kristibruds avatar
*bump*

Provar att liva upp tråden.

Ingen som vet något överhuvudtaget om den här storyn och företaget?
Citera
2009-03-25, 13:06
Medlem
Tråknicks avatar
Tjejer är för sköna, tänk att gå nånstans och bli påkletad använt läppstift. Nu har jag aldrig sminkat mig men låter inte det lite risky? Lite som att få bättre begagnat förband på akuten.
Citera
2009-03-25, 13:09
Medlem
kristibruds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tråknick
Tjejer är för sköna, tänk att gå nånstans och bli påkletad använt läppstift. Nu har jag aldrig sminkat mig men låter inte det lite risky? Lite som att få bättre begagnat förband på akuten.
Äsch, du är anonym här. Visst mejkar du dig lite ibland..?
Citera
2009-03-25, 15:49
Medlem
Typiskt att det är en blattjävel som lurar korkade småflickor.
Sedan undrar jag varför är det varje flickas/tjejs högsta önskan att få visa upp fittan i tidningar och tv för????
Citera
2009-03-25, 19:24
Medlem
servuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden-Muhammed
Sedan undrar jag varför är det varje flickas/tjejs högsta önskan att få visa upp fittan i tidningar och tv för????

Tjejer och killar i den åldern vill ha så mycket uppmärksamhet som möjligt. Högljudda moppar och stringtrosor.
Citera
2009-03-27, 10:01
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden-Muhammed
Typiskt att det är en blattjävel som lurar korkade småflickor.
Kebabföretag eller som hötorgsmögen står och kränger tomater säljer man här "modebilder" till dagspris. Jag undrar också varför det är så jävla intressant att visa upp sig i mainstream-outfits och blekt hår a'la blondinbella. Tragik!
Citera
2011-12-08, 14:59
Medlem
Verkar som att de fortsätter även 2011, lurar med sin "telefonförsäljning" och säger att alla har vunnit en gratis fotografering..
http://alexseo.se/model-house-sweden-ab-0766284283/
Senast redigerad av tixe 2011-12-08 kl. 15:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in