2009-04-01, 12:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheMule
Namn på hororna tack! Någon måste väl veta?

Varför vill du veta det? Hoppas att ingen har den dåliga smaken att lägga ut namnen.
Citera
2009-04-01, 12:03
Medlem
Det lär komma mer bilder på Efterlyst i kväll, så än är inte alla fast.
Citera
2009-04-01, 12:10
Bannlyst
Idioterna på politisktinkorrekt fortsätter tjata om att Kregert bor på Östermalm. Eftersom jag vet att ni läser denna tråd skriver jag här om ert misstag, som bara understödjer Pascalidous fördomsfulla skriverier (vilket är väldigt lustigt, eftersom ni uppenbarligen är sd:are).

Read my lips: Birger Jarlsgatan 69 är inte Östermalm. Den adressen ligger på Norrmalm/Vasastan. Kan ni skärpa till er nu och kolla fakta?

Tillägg: Om Bergenheim har det skrivits att han bor i ett fashionabelt område. Den som räknar Bällstavägen i Eneby som "fashionabelt", måste själv ha vuxit upp på en soptipp i Maputo. Jag betraktar det som arbetarklass/lägre medelklass. Rätta mig om jag har fel.
Senast redigerad av Classique 2009-04-01 kl. 12:13.
Citera
2009-04-01, 13:18
Medlem
TheMules avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Classique
Varför vill du veta det? Hoppas att ingen har den dåliga smaken att lägga ut namnen.

För jag är nyfiken? Någon påstod att det handlar om enbart utländska tjejer. Skulle vara kul att veta vart dom kommer ifrån och så...
Citera
2009-04-01, 13:27
Medlem
slugs-Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheMule
För jag är nyfiken? Någon påstod att det handlar om enbart utländska tjejer. Skulle vara kul att veta vart dom kommer ifrån och så...

Det stämmer inte finns även helsvenska tjejer.
Citera
2009-04-01, 14:00
Medlem
Esteban-IIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slugs-P
Det stämmer inte finns även helsvenska tjejer.
Från Beckroth: http://beckroth.se/?p=6407
Citat:
Är det bara jag som börjar se ett mönster bland offrena i kopplerihärvan? Av alla tjejer som är inblandade i den här kopplerihärvan så är alla av utländsk påbrå. Nu har jag inte träffat på alla på säkert långa vägar. Men av de som jag pratat med eller kommit i kontakt med så har jag upptäckt att alla som sagt har någon utländsk anknytning/påbrå på något sätt.
Jag skulle också vilja få det här ganska oklara påståendet utrett, men gissar att det inte kommer ske, för att skydda tjejernas identiteter.
Citera
2009-04-01, 14:10
Medlem
Citat:
Den som räknar Bällstavägen i Eneby som "fashionabelt", måste själv ha vuxit upp på en soptipp i Maputo. Jag betraktar det som arbetarklass/lägre medelklass. Rätta mig om jag har fel.
Det är ganska få arbetare som köper hus på den sidan av Bällstavägen. De brukar hamna på fel sida av 5 Mkr. Där han bor hör man knappt flygplanen.
Citera
2009-04-01, 14:13
Medlem
Tuesdays avatar
Från Efterlysts hemsida
Citera
2009-04-01, 14:14
Medlem
BoISarens avatar
Det är inte endast flickor med utländskt påbrå.
Citera
2009-04-01, 14:15
Medlem
slugs-Ps avatar
Beckroth vet mycke men inte allt, det där stämmer inte vad jag har hört.

Det står även i kommentarerna på hennes blogg.
Citera
2009-04-01, 14:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Esteban-II
Från Beckroth: http://beckroth.se/?p=6407

Jag skulle också vilja få det här ganska oklara påståendet utrett, men gissar att det inte kommer ske, för att skydda tjejernas identiteter.

Detta bevisar bara att Beckroth inte vet så mycket som hon vill låta påskina. Om det är som hon påstår, att hon har hela FUP:en, så behöver hon väl inte hänvisa till folk som hört av sig till henne.
Citera
2009-04-01, 14:39
Medlem
slugs-Ps avatar
Citat:
FUP:en,.

vad är det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto