Citat:
Ursprungligen postat av Gardemon
Det ska självklart vara samma regler i den "fysiska" världe. I den fsysika världen så finns ju redan lagen om förargelseväckande betende o.s.v.
Men i den fysiska världen kan dom fula gubbarna oftast inte göra en sån sak, alltså att smickra in sig hos en ung flicka under kort eller lång tid, dom fula gubbarna kan inte ens gå fram till en fjortis eller yngre tjej utan att denne eller folk runt henne kommer att ge sig på den fula gubben.
Det är alltså en stor skilnad på nätet och på stan, konstigt om du inte förstår det.
Men ....dessa män går inte på tjejer på stan har aldrig gjort det!
Även jag har några år på ”nacken” och kan tala om för dig att det fanns andra sökvägar innan nätet.
Jag var väldigt destruktiv som ung tjej. Har skrivit om det tidigare men i pedofiltråden kan nämna jag var 14 år gammal och fick 800 kronor/träff i bland mindre (vet inte hur många)via
Heta linjen.
(Finns orsak till varför man hamnar i sådana lägen)
Fanns även andra annonser som en naiv flicka gick på i
Gula tidningen.Servitris på exklusiva herrklubbar.
Kan inte påstå att de ljög men var försiktiga med sanningen- fast då var jag äldre en van 17-18åring.
Svinet som jag sedan förlovade mig med i denna veva var 37 hade som hobby att dela mig med utvalda och jag skulle vara tacksam för alla fina gåvor- det var kärlek (när han sov).
Dessa män och deras behov har alltid funnits och de har mycket pengar vet EXAKT hur man kan linda en ung tjej runt fingret - de vet EXAKT vilka tjejer som de ska gå på.
Detta nätverk är inget nytt ....Men polisen är bättre idag än vad de var på 80 talet ,fast jag fick hjälp av samhället ,de förstod allvaret det gjorde inte jag.
Ett sånt äckel som Thomas Jobenius -19681117-3514-förtjänar hängas ut -kanske andra tänker efter nästa gång och har sex med människor som mår psykiskt bra.