2009-10-07, 12:33
Medlem
Felons avatar
precis innan träning = 5, 20, 60 min innan?
Citera
2009-10-07, 12:41
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felon
precis innan träning = 5, 20, 60 min innan?
1 sekund innan. Det är det du skall dricka när du börjar setta.

Om du nu tar det 5 minuter eller 10 minuter innan spelar knappast megastor roll.

Drick det precis innan bara.

Förstår inte hur du kan tro att precis innan är 20 eller 60 minuter innan...
Citera
2009-10-07, 15:34
Medlem
Felons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
1 sekund innan. Det är det du skall dricka när du börjar setta.

Om du nu tar det 5 minuter eller 10 minuter innan spelar knappast megastor roll.

Drick det precis innan bara.

Förstår inte hur du kan tro att precis innan är 20 eller 60 minuter innan...

vissa dricker innan de går hemifrån, sen har alla olika långt till gymmet, det skadar väll knappast om man tar det 20 min innan istället för 5
Citera
2009-10-07, 15:39
Medlem
Hur svårt är det att lassa in en skopa EAA i munnen i omklädningsrummet, ta en klunk vatten och sen gå ut och ge sig på vikterna? Fattar inte hur omständigt en del ska göra allting.
Citera
2009-10-07, 15:52
Medlem
Felons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autobahn76
Hur svårt är det att lassa in en skopa EAA i munnen i omklädningsrummet, ta en klunk vatten och sen gå ut och ge sig på vikterna? Fattar inte hur omständigt en del ska göra allting.

det står även 1 timme innan träning på vissa burkar ;P
Citera
2009-10-07, 16:54
Medlem
Dreass avatar
Citat:
det står även 1 timme innan träning på vissa burkar ;P
Ska göra en bruk där det står att du ska skjuta dig för bäst effekt, undrar ifall någon gör det?
Citera
2009-10-07, 18:47
Medlem
Felons avatar
äckligaste skiten jag smakat, smakar värre än amfetamin.. stog citrus som smak, smakade kemisk fabrik från 70-talets östtyskland
Citera
2009-10-07, 18:57
Medlem
Citat:
äckligaste skiten jag smakat, smakar värre än amfetamin.. stog citrus som smak, smakade kemisk fabrik från 70-talets östtyskland

auschwitz/binkenau kom jag att tänka på mer.
Citera
2009-10-07, 20:17
Medlem
Ok! nu när mitt vassle snart är slut tänkte jag testa på detta med ett eaa och även börja blanda med maltodextrin i drinken efter träning. Bor i Oslo och har tillgång vad jag vet till gymgrossistens produkter och proteinfabrikens alldeles här i närheten. Bara att köpa någon av deras carb fuel för det är deras namn på maltodextrin?

Sen vilken av deras aminosyrotillskott är det som rekommenderas? Är inte säker på vilket som är just det som snackas om här! Finns ju en hel del av välja mellan på deras kategori på aminosyror.
Citera
2009-10-07, 20:37
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGenius
Ok! nu när mitt vassle snart är slut tänkte jag testa på detta med ett eaa och även börja blanda med maltodextrin i drinken efter träning. Bor i Oslo och har tillgång vad jag vet till gymgrossistens produkter och proteinfabrikens alldeles här i närheten. Bara att köpa någon av deras carb fuel för det är deras namn på maltodextrin?

Sen vilken av deras aminosyrotillskott är det som rekommenderas? Är inte säker på vilket som är just det som snackas om här! Finns ju en hel del av välja mellan på deras kategori på aminosyror.
www.gymvaruhuset.com EAA FX med smaken Brutal berry.

Skippa malto och satsa på mat istället, mitt tips.
Citera
2009-10-07, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
www.gymvaruhuset.com EAA FX med smaken Brutal berry.

Skippa malto och satsa på mat istället, mitt tips.

Ej tillgång till gymvaruhuset utan har nära tillgång till PF och GSs produkter. Och där är jag fundersam på vad som rekommenderas. Maten sköts utmärkt och jag tränar kvällstid och jobbar dagtid men jag vill köra malto efter träning i samband med eaa.
Citera
2009-10-07, 20:47
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGenius
Ej tillgång till gymvaruhuset utan har nära tillgång till PF och GSs produkter. Och där är jag fundersam på vad som rekommenderas. Maten sköts utmärkt och jag tränar kvällstid och jobbar dagtid men jag vill köra malto efter träning i samband med eaa.
Du har väl tillgång till internet? Varför malto efter passet, sköter du maten bra ser jag bara en anledning, får se ifall du hittar den!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in