Citat:
Ursprungligen postat av erik_ande_85
Om du jämför frame 5 med de andra så ser du att det är olika utsnitt som inte datorn skulle kunna ändra av sig självt. Möjligen kan datorn ha mixat ihop dina filmklipp men det låter konstigt.
Vad kör du för FPS i din komposition? Överensstämmer den med ditt filmade material?
Ser ut som du har interlaced material också, inte för att de borde ha nåt med det att göra men den kanske sammanflätar på nåt sätt som gör de fel.
vilda gissningar här. Aldrig sett fenomenet förut.
Förstår inte riktigt vad du menar? Det är inte jag som har klippt in en random-frame där i vilket fall

Kan försöka att förklara lite mer.. Det känns som att den hoppar fram ca. 5-10 frames, tar just den bilden och placerar den längre bak. Om man kollar på bilden jag länkat till, då skulle frame 5 vara ca. en sekund längre fram i mitt klipp, om ni förstår?
Kan det ha något med prestandan på min dator att göra? Det kan vara att min dator inte klarar av att redigera full-HD-klipp?
Har inte kollat över inställningarna än, men ska får ta och göra det. Kan mycket väl ligga något i det. Men känns ändå ganska konstigt.. jag menar, jag använder mig av "Adobe Dynamic Link"-funktionen, och tycker inte det borde byta framerate mellan programmen liksom