Citat:
Är det någon som är dum i huvudet så är det uppenbarligen du.
Ursprungligen postat av sfc
men du är ju helt dum i huvudet.
varför sprider ni det där skitsnacket?
södertälje var så jävla långt ifrån oavgjort det går att komma.
det där skitsnacket om att snuten kom och avbröt är ju bara lögner. visst. det körde förbi en (!) piketbuss flera hundra meter bort. men alltså, telge hann jaga iväg er, skicka iväg de av er som blev kvar (däribland er hjulbente indier som gick iväg med händerna över huvudet), plocka upp den av era killar som låg och grät (oerhört festligt och pinsamt), ja, dessutom skickades vissa av er som var kvar upp i skogen därför att de hade torskat rätten att befinna sig på planen och efter det så kramade telge om varandra och kollade så alla var med innan man lugnt joggade mot bilarna 300 meter bort. först då kom snuten.
så ni kutade - ni fick mer stryk - ni var på hemmaplan - ni torskade.
alltså, tom er topp som styrde upp det där säger ju att telge vann klart.
det var fan inget snack om saken även om jag förstår att det var pinsamt att torska mot en hockeyfirma när man desustom har ett stort numerärt underläge
varför sprider ni det där skitsnacket?
södertälje var så jävla långt ifrån oavgjort det går att komma.
det där skitsnacket om att snuten kom och avbröt är ju bara lögner. visst. det körde förbi en (!) piketbuss flera hundra meter bort. men alltså, telge hann jaga iväg er, skicka iväg de av er som blev kvar (däribland er hjulbente indier som gick iväg med händerna över huvudet), plocka upp den av era killar som låg och grät (oerhört festligt och pinsamt), ja, dessutom skickades vissa av er som var kvar upp i skogen därför att de hade torskat rätten att befinna sig på planen och efter det så kramade telge om varandra och kollade så alla var med innan man lugnt joggade mot bilarna 300 meter bort. först då kom snuten.
så ni kutade - ni fick mer stryk - ni var på hemmaplan - ni torskade.
alltså, tom er topp som styrde upp det där säger ju att telge vann klart.
det var fan inget snack om saken även om jag förstår att det var pinsamt att torska mot en hockeyfirma när man desustom har ett stort numerärt underläge
Rent skitsnack att det åkte förbi enbart 1 piketbuss och det vet du med om du var på plats. Det kom en mängd poliser i ryggen på oss och då lättade vi från platsen efter ett jämnt box. Så okej då, man kan kalla er segrare på målfoto eller något liknande då. Men någon överkörning var det inte att tala om.
Någon hjulbent indier har vi inte. Killen ni plockade upp var en av våra allra yngsta som hade spräckt pannan och fått en spricka i benet, honom stod ni och sparkade i huvudet innan han kom upp. Om han grät eller inte har jag inget att sia om.
Skickades upp i skogen? Vad fan snackar du om egentligen? Ja vi löpte upp genom skogen, för att det var enda hållet som gick att ta sig till med snuten i ryggen, en hockeyhall till höger och er rakt fram. Ni jagade inte upp oss i skogen.
Vad är det pinsamma med att torska i numerärt underläge föresten?
Jag vet att du bara skrev fel för enligt ert snack på andra sidor så var vi ju många fler än er men ni körde över oss hur lätt som helst ändå, vilket också är bull.
Är det något mer så kan vi ta det via PM.
Vad kallas ni?
Hade jag varit grabb så hade jag nog mer sett till att göra upp bättre, d v s boka avlägsen plats, ha samma antal grabbar och smäll på en gång för alla och se vem som vinner utan snack för som det är nu så verkar snacket/hetsningen viktigare än slagsmålen i sig?