2008-06-10, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forums_horny
Får jag fråga en sak? Varför slår ni i firman boys ner min 14 åriga lillebror va? Seriöst kan ni förklara det? jävla tur att peking var där /arg och full 27åring

Ja var på plats efter när mina vänner hade plockat dom som slog ner din lillebror. Och det var inga FB som hade slagit din bror. FB killarna kom efter ett tag när dom fått höra att NG alltså Norrköpings grabbar(äldre) var på jakt efter aikare. Men ja tog tag i FB killen och pratade med honom och han visste inte riktigt vad som hänt mer än att Peking grabbar letade efter dom. Sen berättade ja läget för honom och han la ner sin såkallade jakt och dom FB killarna slog nog inte din bror pågrund av att deras ålder ligger mellan 30-40 och dom som slog din bror var mellan 17-18 år. Och ja antar att du är bror med fischer lr vad dom kallar honom.
Citera
2008-06-10, 22:57
Medlem
Ephedrines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Receptbelagd
Gott Grabbs.

Om ni hade sett kärnan i WM på nära håll, så hade ni fattat att övriga firmor typ måste komplettera varandra för att fixa biffen.

Är varken huligan eller expert, men påstår att det krävs typ Chelsea, Millwall för att trycka dit WM. Det räcker iaf inte med ngt svenskt.

Ska vi Enas om att WM är Sveriges hårdaste Firma? OM inte, säg vilka det isf är, var ni/dem finns, så ska jag bevisa motsatsen

haha ja vad har WM i sin kärna som e så grymt?
Citera
2008-06-10, 23:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ephedrine
haha ja vad har WM i sin kärna som e så grymt?

Vet du några som rår på dem?
Citera
2008-06-11, 00:00
Medlem
mx2s avatar
Citat:
Vet du några som rår på dem?

Tjänar väl ingenting till att diskutera det? Det kommer nog visa sig ska du se. Men jag tror nog där finns både en och två firmor som kan plocka ner WM. "Idag var ni bäst" som det brukar heta. Saker kan skilja sig från dag till dag.
Citera
2008-06-11, 00:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mx2
Tjänar väl ingenting till att diskutera det? Det kommer nog visa sig ska du se. Men jag tror nog där finns både en och två firmor som kan plocka ner WM. "Idag var ni bäst" som det brukar heta. Saker kan skilja sig från dag till dag.

Man är inte bättre än sin sista match, sägs det ju. Och där har ni alla fått smaka. Men alla tas nog inte ens på allvar på WM. När det gäller så kommer några extra bilar med krigare. Och då menar jag fullfjädrade fighters. Inga glin med intränade hoppsparkar.
Senast redigerad av Receptbelagd 2008-06-11 kl. 00:07.
Citera
2008-06-11, 09:23
Medlem
mx2s avatar
Citat:
Man är inte bättre än sin sista match, sägs det ju. Och där har ni alla fått smaka. Men alla tas nog inte ens på allvar på WM. När det gäller så kommer några extra bilar med krigare. Och då menar jag fullfjädrade fighters. Inga glin med intränade hoppsparkar.

"Man är inte bättre än sin sista match" är ju inget citat som direkt håller. Sen finns det många kalle anka ligor i Sverige som ingen av de större tar på allvar. WM har vunnit mycket och är väl idag tyvärr nr 1. Men ett citat som däremot håller är följande; "Det svåra är inte att ta sig till toppen. Det är att hålla sig där". Och en sak är jag säker på, dina idoler i WM kommer bli nerplockade. Kanske inte idag, eller imorgon. Men det kommer en dag. Det är liksom inte bara WM som kan ta in några "extra" bilar med fullfjädrade fighters. WM är väl tyvärr nr 1, men ingen har varit mästare för evigt. Glöm inte det.
Citera
2008-06-11, 09:30
Bannlyst
Citat:
WM har vunnit mycket och är idag nr 1

Citat:
Men WM är nr 1

Puss

EDIT: Och om de åker på däng nån dag, så kommer de komma med en sån sinnessjuk revanschlusta att det kommer spruta mjölktänder i flera veckor.

Alltså: Försök inte att slå dem, för då får ni tredubbelt tillbaka.

Och de kommer Aldrig ge sig förrän de får tag på er/dem (de väntade på gnaget i flera år, men sen small det!)
Senast redigerad av Receptbelagd 2008-06-11 kl. 09:43.
Citera
2008-06-11, 10:29
Medlem
Fight i natt mellan DFG och Firman? http://dfgsthlm.com/
Citera
2008-06-11, 10:36
Medlem
mx2s avatar
Citat:
Puss

EDIT: Och om de åker på däng nån dag, så kommer de komma med en sån sinnessjuk revanschlusta att det kommer spruta mjölktänder i flera veckor.

Alltså: Försök inte att slå dem, för då får ni tredubbelt tillbaka.

Och de kommer Aldrig ge sig förrän de får tag på er/dem (de väntade på gnaget i flera år, men sen small det!)

Nu blev detta humor också. Ingen tvivlar på WM's kapacitet. Men ingen är oslagbar. Glöm inte det. Lever man i tron om det, då riskerar man att falla extra hårt när man väl gör det. Var realistisk
Citera
2008-06-11, 10:53
Bannlyst
Citat:
Nu blev detta humor också. Ingen tvivlar på WM's kapacitet. Men ingen är oslagbar. Glöm inte det. Lever man i tron om det, då riskerar man att falla extra hårt när man väl gör det. Var realistisk

Jag är realistisk Slår man ngn som verkligen kan slåss (typ de är underbemannade, fulla, osv), så får man saftigt med pisk sen.

Men, kom igen, ge dem på nöten, och ta en retur sen, så ska jag äta upp allt jag sagt om jag har fel. De krossar när de bestämmer sig för att krossa.
Citera
2008-06-11, 11:21
Medlem
mx2s avatar
Citat:
Jag är realistisk Slår man ngn som verkligen kan slåss (typ de är underbemannade, fulla, osv), så får man saftigt med pisk sen.

Men, kom igen, ge dem på nöten, och ta en retur sen, så ska jag äta upp allt jag sagt om jag har fel. De krossar när de bestämmer sig för att krossa.

Problemet är att du utgår ifrån att WM är dom ända som "kan slåss" som du uttrycker det. Om man kan slåss, och får pisk av någon. Så kan det fortfarande bli hårt i returen... Varför? För den man fick pisk av först kan förmodligen också slåss Sen är det klart att revanschlusta ger en extra krydda. Som jag ser det, är det just DET som gör att WM kommer bli hårt åtgångna av de andra stora ligorna kommande drabbningar. Eftersom dom är ute efter just revansch. Då vet man ju redan att när dom ställer sig mot WM igen så blir det REJÄLT!
Citera
2008-06-11, 11:29
Bannlyst
Citat:
Problemet är att du utgår ifrån att WM är dom ända som "kan slåss" som du uttrycker det. Om man kan slåss, och får pisk av någon. Så kan det fortfarande bli hårt i returen... Varför? För den man fick pisk av först kan förmodligen också slåss Sen är det klart att revanschlusta ger en extra krydda. Som jag ser det, är det just DET som gör att WM kommer bli hårt åtgångna av de andra stora ligorna kommande drabbningar. Eftersom dom är ute efter just revansch. Då vet man ju redan att när dom ställer sig mot WM igen så blir det REJÄLT!

Till skillnad från många här så har jag pejl på mina ord. Jag har sagt att WM (när alla hårda är med) kan slåss så det ryker. Många andra kan givetvis också fightas. Givetvis. Det är därför det brukar bli lite fighter emellanåt. Men de tuffaste i WM är förbannat tuffa, de är inta bara tuffa i en stog hög med folk. De är tuffa dygnet runt, en och en.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in