2009-12-02, 18:53
Medlem
SylarQQs avatar
http://www.gp.se/gptv?path=gptv.abcdn.net/TV-ARKIV/Goteborg&playfile=12270_Har_stormar_huliganer_Gaml a_Ullevi_105821.pls&autostart=1

Ska visst visas ännu mer idag på Efterlyst..
Citera
2009-12-02, 19:10
Medlem
Riekers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chabo040
Folk som honom, som inte vet vad dom pratar om ska inte sitta och prestera fakta från ryckten, spec inte på flashback...

om du nu själv är ITK fattar jag verkligen inte hur du kan försvara honom, dom som var där vet, räcker inte de? varför i helvete ska man sitta och snacka på flashback...

Får be om ursäkt för min aggressiva ton, lackar ur på sånthär.

Och är du ITK så släpper du det hela och skrattar på avstånd..
Citera
2009-12-02, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zamioc
Som sagt prata jag med en efter vevet.
Malmö var 52. Bajen var 5-6 bilar mer. Och som han sa, enkel matte. så blir det mellan 25-30 man mer. Så va faaan skulle jag ens vinna på att sprida rykten? Jag spekulerar inte ens utan säger det som sagt till mig av en som var där som jag prata med när dem satt i bilen på väg ner. Tror han har rätt bra koll då.
Kollade sedan med han igen, inget har ändrats. Så säg var det falska är i det?
Men det är skitständigt samma nu. Det gick som det gick och inga diskussioner om antal ändrar det.
Nej nej nej kompis. Detta stämmer inte, vet inte vem det är som du snackat med men jag vet till hundra procent att detta inte stämmer(om du vill veta hur jag vet de kan du pma)...men skitsamma. Det är jävligt onödigt att sitta här och skriva sånt, håll det internt ist.
Bajen filma desseutom hörde jag, så där lär ju det slutgiltliga beviset på hur många dem var finnas.
Citera
2009-12-02, 19:34
Medlem
raggsockan-83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zamioc
Som sagt prata jag med en efter vevet.
Malmö var 52. Bajen var 5-6 bilar mer. Och som han sa, enkel matte. så blir det mellan 25-30 man mer. Så va faaan skulle jag ens vinna på att sprida rykten? Jag spekulerar inte ens utan säger det som sagt till mig av en som var där som jag prata med när dem satt i bilen på väg ner. Tror han har rätt bra koll då.
Kollade sedan med han igen, inget har ändrats. Så säg var det falska är i det?
Men det är skitständigt samma nu. Det gick som det gick och inga diskussioner om antal ändrar det.

Malmö var c:a 52, det stämmer, men Bajen var c:a 60 man.. blandning BY BBS och några yngre KGB. Och Bajen var inte mer än 60, det har jag själv sett malmö grabbar smämma in för ett fint box och de är stolta över att ha kört mot de stora 4 på ett år. (aik, gbg, dif och Bajen) Det ska de ha stort credd för! och när de va jämna nummer sprang dom över gnaget en gång också.
Citera
2009-12-02, 19:41
Medlem
raggsockan-83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sdghjagageeee
1: FB

2: WM

3: DFG

4: Frontline

5: KGB

6: GM

Yngre:

1: GU,YCG

2: BBS,BY,BO

3: Helsingborg Yngre, High Potentials

4: BB,YYY

5: DY,DMG

6: Elfsborg Yngre

Som om Frontline skulle matcha KGB eller deras ynge dif och gnaget gnagets yngre har vunnit mot HP 1 gång i år. Och alla möten FL-KGB har slutat med KGB seger..
Men förstår verkligen inte varför KGB är 5a då det inte förlorat ett box i år (jag vet att det inte smällt mot någon av de andra 4a liga mot liga) men ligan i vasaparken för ett år sen skulle fan ha kört över DFG, och 10-15 äldre KGB körde över lika många firman dagen då gnaget tog guld..
Och 6:a ELFSBORG!?! har dom någonsin vunnit ett box och har dom en liga på över 30 man ens..? där skulle Truerockers eller kanske typ peking, västerås, gais vara.
Citera
2009-12-02, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raggsockan-83
Som om Frontline skulle matcha KGB eller deras ynge dif och gnaget gnagets yngre har vunnit mot HP 1 gång i år. Och alla möten FL-KGB har slutat med KGB seger..
Men förstår verkligen inte varför KGB är 5a då det inte förlorat ett box i år (jag vet att det inte smällt mot någon av de andra 4a liga mot liga) men ligan i vasaparken för ett år sen skulle fan ha kört över DFG, och 10-15 äldre KGB körde över lika många firman dagen då gnaget tog guld..
Och 6:a ELFSBORG!?! har dom någonsin vunnit ett box och har dom en liga på över 30 man ens..? där skulle Truerockers eller kanske typ peking, västerås, gais vara.

Tjänar ju jävligt mycket till att spekulera i.

Alla vet att det bara finns 4 ligor som utan större problem kan ställa upp 100+
Citera
2009-12-02, 20:54
Medlem
Seriöst grabbar, är det inte dags att ni inför domare till era drabbningar?

Ni slåss i 30 sekunder för att sedan älta nummer och och vem som vann i veckor, lagom tjatigt.

Sen ska ni börja älta tabeller och på något sätt "väga" vinsterna mot varandra.

Det är helt enkelt dags att ni sätter ihop en liga med vissa fastslagna regler och sen domare på de.

Andra förslag

Vår--höst schema?
Officiella dräkter?
Köra två gånger mot varandra så ni båda får hemmaplan.

Det här är passion... slåss en månad efter säsongsavslut för att sedan älta skiten i december... passion för fotboll... eee jag menar för att slåss... eller passion att älta?
Citera
2009-12-02, 22:23
Medlem
ejjans avatar
flback:

Vilken händelse menar du ältas i flera veckor? Var har grabbar ältat om nummer? Inte en enda av de jag har snackat med efter TR-KGB har klagat på antalet deltagande. Om du ska klaga på grabbars beteende får du åtminstone göra skillnad på personer som verkligen är grabbar eller personer som diskuterar fenomenet på internet.

Snuten:

Det är väl inte så märkligt egentligen att man försöker uttrycka sig så bra man kan? Ingen kan ju ha missat att man får mer respekt genom att använda ett mer vårdat språk i dagens samhälle, och självklart vill man bli respekterad, det vill väl alla. Dessutom kan jag tänka mig hur det hade sett ut om språket hade varit på en lägre nivå ("haha shit, bara lågutbildade som slåss, de knarkar så mycket att de inte kan stava haha hehe"
Senast redigerad av ejjan 2009-12-02 kl. 22:25.
Citera
2009-12-03, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snx
Flback, all denna hysteri över nummer etc. kommer från att någon sida släpper en version som inte alls stämmer. Och det är väll klart man reagerar när man själv var där och läser något som inte stämmer.

Och sanningen ska väll segra?

Om du nu inte trivs i den här delen av forumet så är det ingen som tvingar dig att sitta och knappa här

Av det jag har sett så är det väl en fight av tio där firmorna är överens om vad som hänt, när det gäller alla smågruppper eller yngre grupperingar då är det ett jävla ältande hela tiden. Om efterbeskrivningarna är så viktiga då får de skapa upp ett domarsystem eller helt enkelt rigga upp 3-10 kameror och sen kan alla andra avgöra om det hela gick rätt till. Det mest fåniga är när supportrar som inte slåss verkar ta åt sig över att just deras firma lyckades spöa upp någon annan firma, skrämmande utvecklingen.

Sen har jag väl aldrig sagt att något om trivsel i just den här delen av flashback, däremot reagerar jag på korkade ungar som inte orkar scrolla bakåt. Har haft en hel del givande diskussioner med vissa.
Citera
2009-12-04, 08:34
Medlem
Kadeks avatar
Till er som är involverade i huliganism:

Hur fungerar det att komma till jobbet en måndag med blåslaget ansikte och sönderslagna knogar? Folk måste ju undra.
Citera
2009-12-04, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kadek
Till er som är involverade i huliganism:

Hur fungerar det att komma till jobbet en måndag med blåslaget ansikte och sönderslagna knogar? Folk måste ju undra.

Jag gick in i en dörr

Nej men det är väl inte värre än att kampsporta i veckan och komma med blåöga eller spräkt läpp.
Citera
2009-12-06, 03:04
Medlem
Herr_Oins avatar
OT raderat, LuckyPeopleCenter och flback har nu gjort sig förtjänta av varsin tillsägelse för upprepad OT och chattande sinsemellan.

/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in