2007-10-28, 00:03
Medlem
nejmenkanskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TopDawg
Tja är man så orolig för att gå på Råsunda varför utsätta sig för risken i så fall? Vad är det du inte förstår? Är du efterbliven?
Troll.
Citera
2007-10-28, 00:04
Medlem
TarmTomtes avatar
[quote=TopDawg]Tja är man så orolig för att gå på Råsunda varför utsätta sig för risken i så fall? Vad är det du inte förstår? Är du efterbliven?[/QUO

Köp dig en kompis din lilla dumma människa. Du ska kanske läsa vad jag skrivit först innan du börja försvara folk som fajtas. Du är dum och det vet du. Bra tack hej gonatt.....
Citera
2007-10-28, 00:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nejmenkanske
Troll.

Är du efterbliven lille vän?
Citera
Medlem
TarmTomtes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nejmenkanske
Troll.

Tack....äntligen nån som förstår....TOPDawg är ett troll som inte fattar nåt.
Citera
Medlem
På Sverige scenen står det om fight mellan Örgryte och Degerfors. Och att Örgrytes yngre möt Gais.

Trodde inte Öis eller Degen hade firmor kan detta verkligen stämma`?
Citera
2007-10-28, 00:06
Bannlyst
[quote=TarmTomte]
Citat:
Tja är man så orolig för att gå på Råsunda varför utsätta sig för risken i så fall? Vad är det du inte förstår? Är du efterbliven?[/QUO

Köp dig en kompis din lilla dumma människa. Du ska kanske läsa vad jag skrivit först innan du börja försvara folk som fajtas. Du är dum och det vet du. Bra tack hej gonatt.....

Ok Sandra sov gott.
Citera
2007-10-28, 00:06
Medlem
TarmTomtes avatar
[quote=TopDawg]
Citat:
Ursprungligen postat av TarmTomte

Ok Sandra sov gott.
Citera
2007-10-28, 00:07
Medlem
nejmenkanskes avatar
Citat:

Är du efterbliven lille vän?
Helt klart, Einstein.
Citera
2007-10-28, 00:08
Medlem
TarmTomtes avatar
[quote=TopDawg]
Citat:

Ok Sandra sov gott.

Du får gärna kalla mig vad du vill men du är en looser och det värsta är att du vet om det själv. Lycka till i livet och hoppas du kommer ur ditt knark/social beroende. Lycka till från hela mitt hjärta....
Citera
2007-10-28, 00:09
Bannlyst
[quote=TarmTomte]
Citat:

Du får gärna kalla mig vad du vill men du är en looser och det värsta är att du vet om det själv. Lycka till i livet och hoppas du kommer ur ditt knark/social beroende. Lycka till från hela mitt hjärta....

Du är underbar vet du det Katarina?

TIll moderatorn: Förlåt men det går inte att låta bli.
Citera
2007-10-28, 00:12
Medlem
Citat:
Du grabben...Jag är ingen nazist och jag påstår inte att jag känner dina grabbar. Jag känner en del i WM och jag vad det handlar om. Det handlar inte om att "offra" så mycket för sitt lag. Jag offrar också för mitt lag. Ekonomiskt och själsligt. Det jag bara undrar är varför jag 34 år inte kan ta med min grabb på bortamatch utan att det blir en jävla massa liv. Jag skiter i om dina polare blivit dumpade av bruden, gått i konkurs, gått ner sig på droger, inkasserat pengar till klubben eller skitit ner sig. Det är inte poängen......... Men du fattar inte för du tycker det är fräckt att folk fajtas på match och jag tyckte också det var fräckt för ett gäng år sen men numera blir jag bara irriterad av såna som dig. Du är en huligan på nätet men mes annars.........

Grabben? jag är ingen liten grabb, över 20 är jag då är man ingen grabb längre.Jaha, så du och din grabb har blivit indragna i boxet eller?
Jag är varken huligan i verkligheten eller på internet, försökte bara stämpla in i ditt svennehuvud att den "vanliga" publiken består av detta folk, dom som lever sitt liv kring AIK, våld och fotboll har alltid varit tillsammans, ett sätt att ta ut sin ilska i, ingen har bett dina jävla snorungar att gå på matchen, stanna hemma om du är så jävla rädd att gå på matchen.

En mes är jag knappast heller, ALLT du gör är att dömma folk, läs vad du har skrivit dom senaste timmarna, och räkna hur många gånger du har dömt folk utan fakta. idiot
Citera
2007-10-28, 00:20
Medlem
Agent|Os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Actum
På Sverige scenen står det om fight mellan Örgryte och Degerfors. Och att Örgrytes yngre möt Gais.

Trodde inte Öis eller Degen hade firmor kan detta verkligen stämma`?

Japp. Särskilt Degerfors har en ruggigt dynamisk ligistorganisation. Högaffel Crew tror jag dom heter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in