2009-10-13, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kartan
Om det du menar med box är liga mot liga i overaller och kampsportshandskar på en åker mitt i veckan, så ja, då var det ett tag sen.
Jag är den sista som bröstar upp mig och säger att vi i AIK alltid ställer upp och alltid är lätta att ha att göra med, men just i förhållandet FB - Wisemen, så kan i alla fall ingen anklaga oss i AIK för att det inte smällt mellan oss två sedan 2008 (om det nu i dessa tider anses som länge sen)...

Om det finns direkta planer eller ej mellan oss inför säsongens sista match, är såklart inget som ska läckas ut så här på förhand. Även om folk har den fulla rätten att spekulera.

mm just de som blir spännande å se om AIK ställer upp i ett planerat möte,
Skulle va riktigt kul å se om AIK fortfarande har några krafter i sig

kartan, va tror du jag menade... att ni inte skulle våga springa runt på stan på matchdag?
att de kommer springa runt AIK;are på stan är ju inte lika intressant..
Senast redigerad av TiiZZi 2009-10-13 kl. 20:31.
Citera
2009-10-13, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TiiZZi
mm just de som blir spännande å se om AIK ställer upp i ett planerat möte,
Skulle va riktigt kul å se om AIK fortfarande har några krafter i sig

kartan, va tror du jag menade... att ni inte skulle våga springa runt på stan på matchdag?
att de kommer springa runt AIK;are på stan är ju inte lika intressant..

Du får väl vänta och se?
Citera
2009-10-13, 20:47
Medlem
es6packs avatar
Hur gör man för att "gå med" i en sån här firma?
Eller rent av veva efter match.

Mvh
Citera
2009-10-13, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av es6pack
Hur gör man för att "gå med" i en sån här firma?
Eller rent av veva efter match.

Mvh

ovanlig fråga?
är du ens intresserad av fotboll? :P
går man på matcherna ser man nog vilket folk som är "rätt" att fråga..

annars fråga random SI snubbe på stan om du vill bli en kicker typ
Senast redigerad av who1907 2009-10-13 kl. 21:02.
Citera
2009-10-13, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av who1907
ovanlig fråga?
är du ens intresserad av fotboll? :P
går man på matcherna ser man nog vilket folk som är "rätt" att fråga..

annars fråga random SI snubbe på stan om du vill bli en kicker typ

Han är nog lika intresserad som Norrköpings grabbar... eller som en Djurgårdare beskrev en samling där ett antal grabbar undrade vilket lag som DIF mötte.

Inse att fotboll kommer i andra eller tredje hand hos den yngre generationen.
Citera
2009-10-13, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spence
Du får väl vänta och se?

mm som ja just skrev, spännade å se.
Citera
2009-10-14, 00:07
Medlem
Fullfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flback
Han är nog lika intresserad som Norrköpings grabbar... eller som en Djurgårdare beskrev en samling där ett antal grabbar undrade vilket lag som DIF mötte.

Inse att fotboll kommer i andra eller tredje hand hos den yngre generationen.
Håller med dig lite där faktiskt då jag irriterat iaktagit lite yngre förmågor under match. Flera av dem roar sig hellre med att skojbråka och umgås än att titta på själva matchen vilket stör mig enormt.
Citera
2009-10-14, 00:17
Medlem
feed-mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Probelime
Här kan man läsa lite om vad som hände på The dubliner. http://www.bt.dk/krimi/hooligans-taevede-folk-med-smaa-boern

Känns som en snyft historia där de överdriver dock, så man får väl ta det med en nypa salt.
Tycker att det är skönt att se att Danskarna som nu ska hävda sig och efter "Skandalen" 2007 fortfarande inte har något att komma med. Svenskarna kommer för alltid att ha fler både nummerärt och procentuellt. Danskarna är nu också efter Finnarna när det kommer till Firmor.

En ranking av de Skandinaviska ländernas huliganer och firmor skulle väll se ut såhär:
1. Sverige
2.Finland
3.Danmark
4.Norge
5.Island

Notera då att både Norge och Island aldrig haft ett skit öht.

Jag kan ju ha fel för all del, men det är intressant att se att Östersjöländerna trots allt regerar även på detta plan!
Citera
2009-10-14, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av feed-me
Vad hände mellan Sverige och Danmark? Hörde att det blev bråk i Köpenhamn och att det var mest Svenskar inblandade!

En del pubstormningar med resulterande "sitta-i-tåg", lite rusningar i gränderna, spontana småbox osv var vad jag såg.
Noterbart var julgranarnas sug på box vid Camp Sweden på Nyhavnstorg. En staty föreställande en soldat på en häst (ingen aning om vem) smyckades ut i blågult i bästa julgran-stil. Ett knippe danska ungdomar (med palestinasjal) får för sig för att klättra upp på statyn för att ta bort utsmyckningen och hänga dit danska grejer istället. När de svenska julgranarna får syn på detta så haglar ölburkar och flaskor, dansken går då ner från statyn. Första svensk att tillrättavisa dansken är en 18-årig wannabe i vit SI-tröja (självklart uppbackad då det var 1000 svenskar vs 5 fjuniga pölser) med lite slagsmål som följd. Det konstiga var att ingen polis fanns i sikte på ett bra tag...
Fråga mig inte vad jag gjorde i "Camp Sweden" då jag egentligen avskyr skiten; bara massa drängfulla bönder med pippi-peruk.
Citera
2009-10-14, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juuni
Fråga mig inte vad jag gjorde i "Camp Sweden" då jag egentligen avskyr skiten; bara massa drängfulla bönder med pippi-peruk.

För att du inte hade några kompisar eller inte blev inbjuden till de dressades magiska samlingar i city.
Citera
2009-10-14, 01:35
Medlem
Riekers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benjaminX
För att du inte hade några kompisar eller inte blev inbjuden till de dressades magiska samlingar i city.

Hahaha! Nu lägger jag ingen vikt på vart fan folk har varit eller inte, men det där var kul..
Citera
2009-10-14, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av feed-me
Tycker att det är skönt att se att Danskarna som nu ska hävda sig och efter "Skandalen" 2007 fortfarande inte har något att komma med. Svenskarna kommer för alltid att ha fler både nummerärt och procentuellt. Danskarna är nu också efter Finnarna när det kommer till Firmor.

En ranking av de Skandinaviska ländernas huliganer och firmor skulle väll se ut såhär:
1. Sverige
2.Finland
3.Danmark
4.Norge
5.Island

Notera då att både Norge och Island aldrig haft ett skit öht.

Jag kan ju ha fel för all del, men det är intressant att se att Östersjöländerna trots allt regerar även på detta plan!

Vad har finnarna kommit med, mer än Fin-Rys?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in