2009-07-17, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zerotolerance
Kan vara utifall någon vill ha någon/några av bilderna. Då menar jag självklart inte att om du frågar så kommer du få någon.

Du menar att ni byter bilder med varandra? För att vara en "underground" grej så är ni ganska klantiga. Bilder har ju aldrig en tendens att läcka ut, har aldrig hänt, speciellt inte på Internet.

Sen tycker jag det är lite kul med ditt antagande att jag skulle ha ett intresse av att ha bilder på en massa kids som dricker öl och försöker se tuffa ut.

Nu har jag i alla fall fått ett svar, det är en service för de som var med och inte hade en egen kamera, detta läggs då upp för allmänheten. Jag fattar!
Citera
2009-07-18, 16:11
Medlem
Rhynns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deco89
På derby följ efter alla med casualkläder runt Råsunda så får du garanterat boxas, bara kuta te södra efter matchen, specielly om AIK vunnit

Ironi eller? Var var ni den 13?
Citera
2009-07-19, 09:28
Medlem
SvenErlandssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flback
Du menar att ni byter bilder med varandra? För att vara en "underground" grej så är ni ganska klantiga. Bilder har ju aldrig en tendens att läcka ut, har aldrig hänt, speciellt inte på Internet.

Sen tycker jag det är lite kul med ditt antagande att jag skulle ha ett intresse av att ha bilder på en massa kids som dricker öl och försöker se tuffa ut.

Nu har jag i alla fall fått ett svar, det är en service för de som var med och inte hade en egen kamera, detta läggs då upp för allmänheten. Jag fattar!

För att vara 100% emot den här kulturen så verkar du vara väldigt intresserad. Är inne på hemsidor och tittar på bilder m.m.
Citera
2009-07-19, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenErlandsson
För att vara 100% emot den här kulturen så verkar du vara väldigt intresserad. Är inne på hemsidor och tittar på bilder m.m.

Jag är emot krig men jag följer ändå nyheterna.
Citera
2009-07-19, 15:04
Medlem
Citat:
Jag är emot krig men jag följer ändå nyheterna.

haha fyfan vad dåligt
Tror du inte alla här inne vet att du mest av allt skulle vilja vara med i en firma men att du av olika anledningar inte törs eller är önskvärd.
Du genomsyras av en hatkärlek till Firmakulturen, en "jag-försökte-men-fick-en-smäll-och-törs-nu-inte-vara-med-så-nu-hatar-jag-alla-som-håller-på"
Citera
2009-07-19, 16:37
Medlem
Citat:
haha fyfan vad dåligt
Tror du inte alla här inne vet att du mest av allt skulle vilja vara med i en firma men att du av olika anledningar inte törs eller är önskvärd.
Du genomsyras av en hatkärlek till Firmakulturen, en "jag-försökte-men-fick-en-smäll-och-törs-nu-inte-vara-med-så-nu-hatar-jag-alla-som-håller-på"

Haha W O R D
Citera
2009-07-19, 17:22
Medlem
Citat:
haha fyfan vad dåligt

Oj där satte du mig verkligen på plats. Kul att du höjer nivån i tråden.
Citera
2009-07-19, 19:52
Medlem
Citat:
Oj där satte du mig verkligen på plats. Kul att du höjer nivån i tråden.

Var inte menat att på något vis höja nivån, jag säger bara som det är. Det är trots allt din brorsa som sagt det till mig så jag är inte helt fel ändå
Citera
2009-07-19, 19:56
Medlem
Citat:
Var inte menat att på något vis höja nivån, jag säger bara som det är. Det är trots allt din brorsa som sagt det till mig så jag är inte helt fel ändå

Med tanke på att han är död så blir jag lite imponerad. Men om du kollar i tråden jag har redan förklarat varför jag har mina åsikter.

Men jag antar att du är en tung grabb med de rätta kläderna och har varit på två gigantiska box som sammanlagt varade 45 sekunder. Grattis tuffing!
Citera
2009-07-20, 10:02
Medlem
Men varför kan du inte bara lämna denna tråden om du tycker det är så töntigt och du är emot det osv?
Citera
2009-07-20, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rhynn
Ironi eller? Var var ni den 13?

Tja... på Råsunda. Det var typ 2 lager kravallstaket och över 100 poliser runt eran läktare
Citera
2009-07-20, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deco89
Tja... på Råsunda. Det var typ 2 lager kravallstaket och över 100 poliser runt eran läktare

Dessutom satt dom i bussen sen och vinkade efter matchen, eskorterandes av 6 polishästar och sisådär 10 piketbussar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in