Citat:
Ursprungligen postat av hejpadig
bajenvrak-sluta snacka massa jävla skit. genomsnittsgrabben är alltså yrkesmässigt framgångsrik? dröm sött och somna om, ingen firma har en sådan generell klasssammansättning.
sen allt ditt jävla snack om att firmorna är eliten, vad fan handlar det om? alla som inte är tvättäkta grabbar är mindre värda? vilket jävla spån du verkar vara, tråkigt på en bajare!
många grabbar följer lagen med hjärtat, men det gör ju för fan andra också, och hymla fan inte med att många grabbar inte ens går på matcherna.
Oj oj oj, här slår vi på stort. Är du ens torr bakom öronen... Ifrågasätt gärna vad du inte tycker stämmer men kom inte o säg att jag snackar skit alt verkar vara ett spån. Vi får skilja på majoriteten av grabbarna samt den du kallar genomsnittsgrabben bland de äldre(alltså den första generationen av grabbar idag mellan 30-40år). Majoriteten av alla fotbollsgrabbar är inget, har aldrig påstått att dessa skulle vara särskilt framgångsrika vad jag avsade var bland äldre grabbar. Bland dessa kan du inte sticka under stol att de flesta har lyckats ganska bra i livet, iaf inte om du nu verkligen vet vilka de är vilket jag inte tror att du gör... Lägg fram fakta för dina påstående så skall jag lägga fram fakta för mina, gör detta annars knip!
Har aldrig påstått att julgranar som du är mindre värda, skulle aldrig nervärdera en gran de flesta av dem är hur sköna som helst. Bara det att när det väl kommer ngn som inte gillar tex bajare, ja då är "du o de dina" de första som springer upp på läktaren o skriker "ni skall akta er för bajen". Vi andra står kvar samt står upp för färgerna, så att du kan bära dina i lugn ro..

Get it? Så gott som alla firmakillar går på matcherna, vart fick du det ifrån, bland de mest aktiva går de som kan, resten av grabbarna är portade. De äldre ser man oftast inte då de inte står i klacken längre, dessa finner man oftast numera på familjeläktaren förutom de som av ngn konstig anledning finns att finna i vipsektionen.
Så där ja snäckan, alea jacta est, så bring it on...
/B