Citat:
Ursprungligen postat av
Kerser
Ni stormade marschen. Dom som sprang gjorde helt rätt och dom som mötte upp er gjorde sitt. Ni var hungriga och gjorde det bra. Hoppas killarna ni lämnade kvar vaknat till och är okej!
Uppfattade det som övertag från oss rätt klart men vem fan bryr sig, något hände igen på ett derby.
Men kudos till pågarna som stod upp från er sida och inte sprang snabbt, kul att det äntligen smäller igen, det är det viktiga.
Hoppas vi får lite skoj efter matchen men tveksamt att polisen fuckar upp det igen.
Synd att det inte blev av igår dessutom.