2022-09-18, 14:28
  #39637
Medlem
Kersers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eyharducigg
Vinst HELSINGBORG

Citat:
Ursprungligen postat av FreedomFighter-
Spring spring mff


Auja! Fattar att ni är adrenalinstinna efter den stormningen, men rätt jämt va? Bra ös från båda sidor och en del del skadade.

Inte menat som nån diss då jag är den sista att håna HIF, ni är alltid på tårna.
Citera
2022-09-18, 14:44
  #39638
Medlem
https://www.instagram.com/tv/CipfZuQDwLq/?igshid=NGIzOGRhOTI=
Citera
2022-09-18, 15:18
  #39639
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kerser
Auja! Fattar att ni är adrenalinstinna efter den stormningen, men rätt jämt va? Bra ös från båda sidor och en del del skadade.

Inte menat som nån diss då jag är den sista att håna HIF, ni är alltid på tårna.

Köper det du säger helt. Kul att de händer något till skillnad från när vi är i Malmö. Vi försöker komma åt er och ni backar in i marschen. Så ja. Vinst hit eller dit spelar ingen roll. Som sagt. Kul att de händer något.
Citera
2022-09-18, 15:20
  #39640
Medlem
Hahaha, STÖKIGT I HELSINGBORG! Idag visade man hela Sverige vilka som bestämmer i Skåne!

Inte ens Malmös fotbollslag springer lika mycket som supportrarna i Malmö.
Citera
2022-09-18, 15:24
  #39641
Medlem
Kersers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spruffsq
Hahaha, STÖKIGT I HELSINGBORG! Idag visade man hela Sverige vilka som bestämmer i Skåne!

Inte ens Malmös fotbollslag springer lika mycket som supportrarna i Malmö.

Ni stormade marschen. Dom som sprang gjorde helt rätt och dom som mötte upp er gjorde sitt. Ni var hungriga och gjorde det bra. Hoppas killarna ni lämnade kvar vaknat till och är okej!
Citera
2022-09-18, 15:25
  #39642
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spruffsq
Hahaha, STÖKIGT I HELSINGBORG! Idag visade man hela Sverige vilka som bestämmer i Skåne!

Inte ens Malmös fotbollslag springer lika mycket som supportrarna i Malmö.

Men vad fan vet du om det? Var det inte du som hävdade att WM inte vågade möta KGB för lite sen?
Citera
2022-09-18, 15:26
  #39643
Medlem
Kersers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avantidi
Köper det du säger helt. Kul att de händer något till skillnad från när vi är i Malmö. Vi försöker komma åt er och ni backar in i marschen. Så ja. Vinst hit eller dit spelar ingen roll. Som sagt. Kul att de händer något.

Hoppla! En vettig helsingborgare ( hehe &#128521

Tyckte det smällde på bra. Men svårt att uppfatta, tycker iaf jag, vad som händer kring en när man själv vevar för fullt. Med det sagt, ni är fan vassa för att komma från en liten håla
Citera
2022-09-18, 15:43
  #39644
Medlem
Ser fram emot brandys boxrapport
Citera
2022-09-18, 15:47
  #39645
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kerser
Hoppla! En vettig helsingborgare ( hehe &#128521

Tyckte det smällde på bra. Men svårt att uppfatta, tycker iaf jag, vad som händer kring en när man själv vevar för fullt. Med det sagt, ni är fan vassa för att komma från en liten håla

Vettig vet jag inte men ja.

Är väl i samma situation som dig. Svårt att uppfatta vad som hände. Men men, matchen pågår och kvällen lika så. Syns sen.
Citera
2022-09-18, 16:02
  #39646
Medlem
Bara bögar nere i skåneland? Ser ju klart och tydligt på videon att barnfamiljer är mitt i skiten. Muppgäng
Citera
2022-09-18, 16:02
  #39647
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GFNGBG
Men vad fan vet du om det? Var det inte du som hävdade att WM inte vågade möta KGB för lite sen?


VAD JAG VET?! Hela Sverige vet väl att Helsingborg bestämmer i Skåne? Hade du haft nån form av koll så vet du också att Malmö inte är nånting att räkna med.
Citera
2022-09-18, 16:03
  #39648
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kerser
Ni stormade marschen. Dom som sprang gjorde helt rätt och dom som mötte upp er gjorde sitt. Ni var hungriga och gjorde det bra. Hoppas killarna ni lämnade kvar vaknat till och är okej!
Uppfattade det som övertag från oss rätt klart men vem fan bryr sig, något hände igen på ett derby.
Men kudos till pågarna som stod upp från er sida och inte sprang snabbt, kul att det äntligen smäller igen, det är det viktiga.

Hoppas vi får lite skoj efter matchen men tveksamt att polisen fuckar upp det igen.
Synd att det inte blev av igår dessutom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in