Citat:
Ursprungligen postat av
drrty
Jag menar, att även OM han skulle knullat köpenhamnare så borde bröndby döda honom, för att han är en våldtäktsman, för att han representerar bröndby.
Nu är det så att han knullat på sina egna grabbar, jag vet det, jag säger bara att han borde dödas oavsett vilka det rör sig om, och han borde absolut dödas av sina egna när han våldtagit sina egna.
Förstår du nu din nolla?
Du är fortfarande oerhört snett på det. Bröndby försökte lösa det själva och sköt mot honom, så det hela uppdagades. Och det är tydligt (senast på och i samband med rättegången) att grabbarna är ute efter honom. Han är tvärkörd i Danmark nu, hopps dom hittar honom så vi blir av med idioten för gott.