Citat:
Ursprungligen postat av
Surkarten
Enkelt svar, uppstyrt. Men vissa höll inte sin del av avtalet. Passade istället på att köra upp till Helsingborg för att klottra sitt skit.
Internet huliganer.
Om Brigada nu är internethuligsner varför stoppade ni då huvudet i sanden istället för rusa ut och ge dem på käften? De lyckades trots allt helt fritt vandra runt och sno flaggor på er hemmaplan.
Ni inavlade knarkare i hif ska bara hålla käft och inget annat.
Ni dyker endast upp när ni ska misshandla ensamma julgranar men ser själva inte de enorma luckor er så kallade firma har som dessutom knappt existerar efter att FCK drog.
HATA helsingborg för evigt!