2022-09-18, 09:58
  #39625
Medlem
Kersers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Surkarten
Enkelt svar, uppstyrt. Men vissa höll inte sin del av avtalet. Passade istället på att köra upp till Helsingborg för att klottra sitt skit.
Internet huliganer.

Du menar att ni hade bestämt 60v60 mot Brigada (som är ca. 15 pers på en bra dag), dom dök inte upp, ni tog en bild vid stadion (kan lova dig att Lorensborg är helt fel område, om ni hade velat stöka åk till Möllan) och sen åkte ni hem?
Citera
2022-09-18, 10:23
  #39626
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kerser
Du menar att ni hade bestämt 60v60 mot Brigada (som är ca. 15 pers på en bra dag), dom dök inte upp, ni tog en bild vid stadion (kan lova dig att Lorensborg är helt fel område, om ni hade velat stöka åk till Möllan) och sen åkte ni hem?
Vi hade spotters på Möllan. Ni var inte ute. Ingenstans. Det som fanns att hitta på Möllan var någon sorts antirasistisk demonstration och mängder av snutar. Inte riktigt vår kopp av te. Men det är bra att du erkänner att brigada inte har 60 pers. Själva fick vi tacka nej till många som ville. Nästa gång kommer vi 100 man och en dresserad björn.
Citera
2022-09-18, 10:46
  #39627
Medlem
Kersers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
Vi hade spotters på Möllan. Ni var inte ute. Ingenstans. Det som fanns att hitta på Möllan var någon sorts antirasistisk demonstration och mängder av snutar. Inte riktigt vår kopp av te. Men det är bra att du erkänner att brigada inte har 60 pers. Själva fick vi tacka nej till många som ville. Nästa gång kommer vi 100 man och en dresserad björn.

För att svara på ”Ni”. Jag är inte vidare aktiv länge. Lämnade min gruppering för några år Sedan när första ungen, något oväntat, kom till världen. Fick dock stryk av er hemma senast, det var skoj!

Tycker ni gör det bra, kunde dock passat på att sopa till några vänstertomtar!
Citera
2022-09-18, 10:54
  #39628
Medlem
Tänk om WM hade varit som för 15 år sedan.
När de kunde dra ihop en 100-manna liga upp till Stockholm.

DIF, AIK och Blåvitt match samtidigt en Söndag.
Citera
2022-09-18, 10:57
  #39629
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spruffsq
Helt otroligt att Bajen åker till Göteborg med en grym liga på fötterna och WM låter dom vandra fritt i staden.

Blir förmodligen likadant i Helsingborg imorgon också.
Man kan inte jämföra kat-c scenen kring Blåvitt nu och för 15 år sedan.
Idag (är min känsla) att det är mer en tight, liten grupp som hellre kör små uppstyrda box än stöka i stan.
Citera
2022-09-18, 12:35
  #39630
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Surkarten
Enkelt svar, uppstyrt. Men vissa höll inte sin del av avtalet. Passade istället på att köra upp till Helsingborg för att klottra sitt skit.
Internet huliganer.

Om Brigada nu är internethuligsner varför stoppade ni då huvudet i sanden istället för rusa ut och ge dem på käften? De lyckades trots allt helt fritt vandra runt och sno flaggor på er hemmaplan.

Ni inavlade knarkare i hif ska bara hålla käft och inget annat.

Ni dyker endast upp när ni ska misshandla ensamma julgranar men ser själva inte de enorma luckor er så kallade firma har som dessutom knappt existerar efter att FCK drog.

HATA helsingborg för evigt!
Citera
2022-09-18, 12:52
  #39631
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Om Brigada nu är internethuligsner varför stoppade ni då huvudet i sanden istället för rusa ut och ge dem på käften? De lyckades trots allt helt fritt vandra runt och sno flaggor på er hemmaplan.

Ni inavlade knarkare i hif ska bara hålla käft och inget annat.

Ni dyker endast upp när ni ska misshandla ensamma julgranar men ser själva inte de enorma luckor er så kallade firma har som dessutom knappt existerar efter att FCK drog.

HATA helsingborg för evigt!
Du ser inte ironin i detta du skriver när det plockades flaggor och banderoller från just 1985 sfären?

Dags att dra sig till stan!
Citera
2022-09-18, 13:37
  #39632
Medlem
Bajen bangade igår....
Citera
2022-09-18, 13:43
  #39633
Medlem
Vinst HELSINGBORG
Citera
2022-09-18, 14:21
  #39634
Medlem
FreedomFighter-s avatar
Spring spring mff
Citera
2022-09-18, 14:24
  #39635
Medlem
Helsingborg bestämmer i Skåne 👊
Citera
2022-09-18, 14:25
  #39636
Medlem
Malmö med löpardojjorna på haha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in