Citat:
Ursprungligen postat av
got2bfree
Du är ju helt gitti. Varför ska FCK förlora sin heder för att deras rivaler har en våldtäktsmän i sina led? Har Aalborg och Midtjylland också förlorat sin heder?😁
Sov av dig ruset.
Jag menar, att även OM han skulle knullat köpenhamnare så borde bröndby döda honom, för att han är en våldtäktsman, för att han representerar bröndby.
Nu är det så att han knullat på sina egna grabbar, jag vet det, jag säger bara att han borde dödas oavsett vilka det rör sig om, och han borde absolut dödas av sina egna när han våldtagit sina egna.
Förstår du nu din nolla?