2022-06-10, 19:08
Medlem
Lundbondens avatar
Small mellan Sverige och Serbien tydligen:

https://www.facebook.com/hoolscz/videos/814429052855700
Citera
2022-06-10, 19:14
Medlem
exe.es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lundbonden

Var ju ingen höjdare till fight direkt..
Citera
2022-06-10, 19:15
Medlem
Lundbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exe.e
Var ju ingen höjdare till fight direkt..

Tror det var Pjäsen och hans grabbar.
Citera
2022-06-10, 19:19
Medlem
Citat:

Vad small? Bengaler eller?
Citera
2022-06-10, 19:21
Medlem
Lundbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crackpipan
Vad small? Bengaler eller?

Tyckte mig se 2 slag delas ut i början. Kan ha varit lavetter. kamikaze attack av Pjäsen och hans grabbar.
Citera
2022-06-10, 19:42
Medlem
Citat:
Tyckte mig se 2 slag delas ut i början. Kan ha varit lavetter. kamikaze attack av Pjäsen och hans grabbar.
Ok, ett slagsmål i korvkön kl 04 mao.

Tufft!
Citera
2022-06-10, 20:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av got2bfree
Vad menar du? Han har ju våldtagit Bröndby grabbar, hur har KBH grabbarna förlorat sin heder?

Det spelar ingen roll om det vore deras grabbar eller inte, en av deras topboys har våldtagit småkillar, spelar ingen roll om det så var köpenhamnkillar, han har våldtagit småbarn.

Eller är det bara illa om det var deras egna han satt på? Han har skämt ut deras grupp genom att vara en bögvåldtäktsman.
Citera
2022-06-10, 21:08
Medlem
Läsförståelsen verkar inte vara på topp…..
Bröndby och fck är rivaler.
Att en av Bröndbys ledare knullar deras grabbar är ju knappast något fck kommer agera lägga nåt krut på,annat än att man garvar åt bögarna i deras firma.
Däremot så gjorde andra Bröndby grupper det.
Agerade alltså.
Och Kevin lär aldrig mer kunna visa sig i Danmark.
Så han hamnar väl i Sverige hos Bajen😂😂😂😂
Citera
2022-06-10, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Det spelar ingen roll om det vore deras grabbar eller inte, en av deras topboys har våldtagit småkillar, spelar ingen roll om det så var köpenhamnkillar, han har våldtagit småbarn.

Eller är det bara illa om det var deras egna han satt på? Han har skämt ut deras grupp genom att vara en bögvåldtäktsman.

Du är ju helt gitti. Varför ska FCK förlora sin heder för att deras rivaler har en våldtäktsmän i sina led? Har Aalborg och Midtjylland också förlorat sin heder?😁

Sov av dig ruset.
Citera
2022-06-10, 21:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av got2bfree
Du är ju helt gitti. Varför ska FCK förlora sin heder för att deras rivaler har en våldtäktsmän i sina led? Har Aalborg och Midtjylland också förlorat sin heder?😁

Sov av dig ruset.

Jag menar, att även OM han skulle knullat köpenhamnare så borde bröndby döda honom, för att han är en våldtäktsman, för att han representerar bröndby.
Nu är det så att han knullat på sina egna grabbar, jag vet det, jag säger bara att han borde dödas oavsett vilka det rör sig om, och han borde absolut dödas av sina egna när han våldtagit sina egna.

Förstår du nu din nolla?
Citera
2022-06-10, 21:39
Medlem
Citat:
Jag menar, att även OM han skulle knullat köpenhamnare så borde bröndby döda honom, för att han är en våldtäktsman, för att han representerar bröndby.
Nu är det så att han knullat på sina egna grabbar, jag vet det, jag säger bara att han borde dödas oavsett vilka det rör sig om, och han borde absolut dödas av sina egna när han våldtagit sina egna.

Förstår du nu din nolla?

Så varför ska FCK förlora sin heder snälla förklara det för mig du är ju helt go haha.

Med din retorik borde FB och DFG skämmas för dom inte gjorde något åt Bajen Eije. Jävla mupp!
Citera
2022-06-10, 21:42
Medlem
Citat:
Källa?

Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
orkar inte leta men det sköts.

Kevin Werner (ex. leader of BHD, Brøndby 🇩&#127472 was arrested yesterday after having raped 14 young boys😮😮😮

The other day shots were fired in Brøndby. Rumors say that Kevin was the target..

Finns dokumentär.
https://www.discoveryplus.com/se/show/huliganfallet-hotad-till-tystnad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in