Citat:
Ursprungligen postat av
Rouen
Ryssar är inte att leka med, polacker likaså så jag förstår att Baby Blue Crew eller vad fan de kallar sig höll avstånd till Music Hall.
Ja, de enda från Sverige som skulle vågat möta dom är AIK, Bajen och Ifk Göteborg.
Polacker är stentuffa men ryssar är fulare...man ser inte polacker stå o slå på liggande i 1 minut som ryssar gör om man kollar boxklipp på berömda youtube.