2021-11-24, 15:58
  #38365
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lundbonden
Music Hall hade en 30 manna liga på plats i Malmö igår.

Varför tog ingen svensk liga chansen att möta dom? De har nog övernattat i Sverige.

Wisemen eller KGB skulle vara intresant och se mot Music Hall. FB har ju redan försökt och blev överkörda på 30 sek.
Ryssar är inte att leka med, polacker likaså så jag förstår att Baby Blue Crew eller vad fan de kallar sig höll avstånd till Music Hall.
Citera
2021-11-24, 18:14
  #38366
Medlem
Lundbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Ryssar är inte att leka med, polacker likaså så jag förstår att Baby Blue Crew eller vad fan de kallar sig höll avstånd till Music Hall.

Ja, de enda från Sverige som skulle vågat möta dom är AIK, Bajen och Ifk Göteborg.

Polacker är stentuffa men ryssar är fulare...man ser inte polacker stå o slå på liggande i 1 minut som ryssar gör om man kollar boxklipp på berömda youtube.
Citera
2021-11-24, 21:52
  #38367
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lundbonden
Music Hall hade en 30 manna liga på plats i Malmö igår.

Varför tog ingen svensk liga chansen att möta dom? De har nog övernattat i Sverige.

Wisemen eller KGB skulle vara intresant och se mot Music Hall. FB har ju redan försökt och blev överkörda på 30 sek.

MH var ”rankade” 1 i hela världen på grusgrop för några år sedan. Spöade princip allt de möte och då Moskvalagen inräknande.
Citera
2021-11-26, 10:14
  #38368
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NegerArne
Det du skriver beror på att firman alltid varit duktiga på marknadsföring. När det kommer till kärnverksamheten så är Wisemen ohotad etta och har så varit länge. I Stockholm är DFG bäst historiskt sett men i dagsläget är Bajen nr.1 i huvudstaden. Men allt det där visste du ju redan eller hur?


Bajen nr1? Grabbarna som inte kört box på bra tag nu? Skrivs ju inget nytt på aktiva huligan konton som ger infon inom arrangerat angående bajen. AIKs AYS e mest aktiva just nu och har gjort horhus ute i Europa. Men dif dock, där e de sten dött. Där har dom väl nt kört box på flera månader? Dfg o deras yngsta e slagpåsar, rena muppar som aldrig vill köra box
__________________
Senast redigerad av Mappenpadansen 2021-11-26 kl. 10:19.
Citera
2021-11-28, 01:05
  #38369
Medlem
Quasys avatar
Tydligen fick KG tag i GAIS efter matchen, ska flugit tänder över Hisingen
Citera
2021-11-28, 19:08
  #38370
Medlem
Dif skämmer ut sig igen! 30+ Ultras/dfg attackerar vanliga AIK supportrar påväg t hovet. Riktigt tuffa dif är! Nobbar arrangerade fighter mot oss men vågar attackera vanliga supportrar. dif era fega jävlar. Ni har våra nr ring oss o boka in en tid om ni nu e så jävla tuffa
Citera
2021-11-28, 19:11
  #38371
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mappenpadansen
Dif skämmer ut sig igen! 30+ Ultras/dfg attackerar vanliga AIK supportrar påväg t hovet. Riktigt tuffa dif är! Nobbar arrangerade fighter mot oss men vågar attackera vanliga supportrar. dif era fega jävlar. Ni har våra nr ring oss o boka in en tid om ni nu e så jävla tuffa
Jo, det där att hoppa på julgranar är chicken shit. DFG är på dekis.
Citera
2021-11-28, 19:20
  #38372
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Jo, det där att hoppa på julgranar är chicken shit. DFG är på dekis.

Ja , speciellt om man nobbar arrangerat o sen plockar vanliga ist.
Citera
2021-11-29, 08:17
  #38373
Medlem
Brilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lundbonden
Music Hall hade en 30 manna liga på plats i Malmö igår.

Varför tog ingen svensk liga chansen att möta dom? De har nog övernattat i Sverige.

Wisemen eller KGB skulle vara intresant och se mot Music Hall. FB har ju redan försökt och blev överkörda på 30 sek.

Ursäkta okunskapen men vad fan är music hall för jävla namn på en huligan fraktion?
Citera
2021-11-29, 18:44
  #38374
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mappenpadansen
Bajen nr1? Grabbarna som inte kört box på bra tag nu? Skrivs ju inget nytt på aktiva huligan konton som ger infon inom arrangerat angående bajen. AIKs AYS e mest aktiva just nu och har gjort horhus ute i Europa. Men dif dock, där e de sten dött. Där har dom väl nt kört box på flera månader? Dfg o deras yngsta e slagpåsar, rena muppar som aldrig vill köra box

Bajens yngre spöade ju en tysk koalition för ett par dagar sen
Citera
2021-11-29, 18:47
  #38375
Medlem
lemmy124s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille
Ursäkta okunskapen men vad fan är music hall för jävla namn på en huligan fraktion?
Zenit Leningrad. Under kommunisteran skulle allmogen kultiveras. Det blev obligatoriskt att se balett, opera och klassisk musik.
Det är nu djupt inrotat i Rysk kultur. Sankt Petersburg är möjligtvis världens bäst arkitektoniskt bevarade stad. Fansen är stolta över det. Music Hall är en slags vinkling till det.
Citera
2021-11-29, 22:05
  #38376
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spence
Bajens yngre spöade ju en tysk koalition för ett par dagar sen

Skrev ju dock inlägget innan de om du kan läsa ordentligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in