2020-06-08, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Min uppfattning var att TYVRR hade ngra ifrn WM s helvetes dlig smak att man stod p BLM sida och var delaktig i vandaliseringen av sin egen stad...
Ledare frn Wisemen r extrem-vnster. pyr*selassie p Instagram.

* = o
Citera
2020-06-08, 12:07
Medlem
BaraBiffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skanski

* = o
Obs att WM inte str bakom ngot politiskt. Vad var och en av WM gr fr st fr dem. Det r inget som har med WM att gra
Citera
2020-06-08, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen
Obs att WM inte str bakom ngot politiskt. Vad var och en av WM gr fr st fr dem. Det r inget som har med WM att gra
Sant, han gillar tyvrr uppmrksamhet.
Men om du har en ledande roll inom nn firma, d ska du inte lgga up sna Instagram stories offentligt.
Senast redigerad av skanski 2020-06-08 kl. 12:59.
Citera
2020-06-08, 14:30
Medlem
KamratBruns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pekingludret
En del wm kte visst p stryk under demonstrationen i gteborg, haha ka p pisk av vnsterpack.

Bra om ngra frskte f ordning i sin egen stad om inte annat. Mrkligt att inte fotbollsgrabbar gr ihop mer och skyddar sina stder mot den hr typen av drgg som hrjade i GBG igr.
Citera
2020-06-08, 22:00
Medlem
Att wm har problem med vnsterpack i sin liga r vl inget nytt
Citera
2020-06-09, 10:13
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjornesmagasin2
"no show = inget att komma med/fittor", om dom nu tycker malm e fittor kan dom vl gra upp me dom, ckelgnagare djurgrdensldder!

"no show" borde vl betyda att dom inte dyker upp till ett bestmt box? svrt att gra upp d kanske....
Citera
2020-06-09, 10:34
Medlem
Citykids avatar
Citat:
Min uppfattning var att TYVRR hade ngra ifrn WM s helvetes dlig smak att man stod p BLM sida och var delaktig i vandaliseringen av sin egen stad...

Eftersom jag redan blivit uthngd s kan jag lika vl svara. Och nej jag vandalisera inte min egna stad.

Jag var med i protesten fr jag str upp fr det jag tror p. Sen nr massa snorungar skulle utnyttja situationen att kravalla mot snuten och vandalisera s stoppa vi flera av dem istllet. Hade vi vart fler hade det gtt bttre d dem var fr mnga.

Var mnga tunga mnniskor dr i sndags, vita som svarta med civilkurage som stod upp mot dem. Va gjorde ni i sndags mer n att sitta p ntet och tuffa er?
Citera
2020-06-09, 10:40
Medlem
Citykids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skanski

* = o

Och nej din jvla pajasfitta. Man kan hata rasism utan att vara vnster.
Citera
2020-06-09, 10:54
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Citykid
Eftersom jag redan blivit uthngd s kan jag lika vl svara. Och nej jag vandalisera inte min egna stad.

Jag var med i protesten fr jag str upp fr det jag tror p. Sen nr massa snorungar skulle utnyttja situationen att kravalla mot snuten och vandalisera s stoppa vi flera av dem istllet. Hade vi vart fler hade det gtt bttre d dem var fr mnga.

Var mnga tunga mnniskor dr i sndags, vita som svarta med civilkurage som stod upp mot dem. Va gjorde ni i sndags mer n att sitta p ntet och tuffa er?

Ja inte sprang jag en dd negers renden i alla fall.
Du tycker inte de r lge i att engagera dig p saker som sker i vrt eget land i stllet ?
Senast redigerad av Gustav2adolf 2020-06-09 kl. 10:58.
Citera
2020-06-09, 12:14
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
Ja inte sprang jag en dd negers renden i alla fall.
Du tycker inte de r lge i att engagera dig p saker som sker i vrt eget land i stllet ?
Det ena utesluter vl inte det andra?
Citera
2020-06-09, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Citykid

Bryr mig inte om dina politiska sikter, eller om du r hger eller vnster. Men vad har amerikansk inrikespolitik att gra med sverige? Det r inte ngot som angr oss och vr vardag och hr inte hemma hr tycker jag.
Citera
2020-06-09, 17:57
Medlem
Pancevs avatar
vldigt knsligt med instakonton helt pltsligt. alla fr vl lgga upp vad de vill mer elr mindre. ingen klagar direkt nr grabbarna bombar ultrahgersikter p hndelserna.

i sverige gr det ju att vara antirasist och nd vara extremhger i vissa sikter. integrerade och ambitisa invandrare ska slippa rasism, det kaosande slddret ska helst skjutas (utvisning r ok om grnserna kontrolleras samt dna kollas).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in