2014-05-16, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av varm-korvgubbe
MY har väl slått både Gais, GU och AIKY?

hahaha lugna dig nu ... fått stryk varje box
Citera
2014-05-16, 23:37
Medlem
Citat:
MY har väl slått både Gais, GU och AIKY?

Haha nej kompis. 18 st MY mötte 12 st Gais BABYS, och vann ja. Mot Gais Yngre? Haha nej du. Och dom har inte heller mött GU. Dom mötte UTG.
Citera
2014-05-16, 23:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av weedkalle65
Malo Pedo/Freddo pedo på Pålsundsgatan är båda inblandade i senaste ligan som polisen sprängde. På fri fot tills rättegång. NS och KH är hjärnorna som styr MA Och FA. Firman Gays

Du har väl räknat med att din polare som blev huggen kommer få stora problem nu när du snackar skit om dessa herrar på flashback.. B. Hoppas han dör den här gången. Och innan dess lär dessa herrar pressa ur din sketna polare om vem du är. Bra gjort
Citera
2014-05-17, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiggersFromHell
Du har väl räknat med att din polare som blev huggen kommer få stora problem nu när du snackar skit om dessa herrar på flashback.. B. Hoppas han dör den här gången. Och innan dess lär dessa herrar pressa ur din sketna polare om vem du är. Bra gjort

Heja Bajen! Polarn lever hur gott som helst med fett skadestånd som kommer från rätt sketna familjeskit. Smutsen i släkten kommer från sinnessjukdom änna.
Citera
2014-05-17, 01:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av weedkalle65
Heja Bajen! Polarn lever hur gott som helst med fett skadestånd som kommer från rätt sketna familjeskit. Smutsen i släkten kommer från sinnessjukdom änna.

Vad jag har hört så sitter din polare i klistret pga vad du skriver här och din polare kommer gola ner dig. Ha det så trevligt tills dess
Citera
2014-05-17, 02:04
Medlem
Wisemen!
Senast redigerad av Dildolinda 2014-05-17 kl. 02:09.
Citera
2014-05-17, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiggersFromHell
Vad jag har hört så sitter din polare i klistret pga vad du skriver här och din polare kommer gola ner dig. Ha det så trevligt tills dess

Vad du hör är inte Topic. MA o FA är firman gays och OnTopic. Träffa polers ida och han mår prima ballerina änna.
Citera
2014-05-17, 02:59
Medlem
varm-korvgubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G101894
hahaha lugna dig nu ... fått stryk varje box
Taget direkt från ss där det klart och tydligt står att MY har vunnit i dessa box jag nämnde. och med gais menade jag gais baby
Senast redigerad av varm-korvgubbe 2014-05-17 kl. 03:03.
Citera
2014-05-17, 03:01
Medlem
varm-korvgubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndMod
Haha nej kompis. 18 st MY mötte 12 st Gais BABYS, och vann ja. Mot Gais Yngre? Haha nej du. Och dom har inte heller mött GU. Dom mötte UTG.
Skrev aldrig gais yngre, trodde det var givet att jag menade gais babyliga. Och att dom vunnit mot GU tog jag från ss där det stod GU/UTG
Citera
2014-05-17, 12:29
Medlem
Citat:
Skrev aldrig gais yngre, trodde det var givet att jag menade gais babyliga. Och att dom vunnit mot GU tog jag från ss där det stod GU/UTG

Skriver du Gais, så menar du gais som helhet. Och oss slår dom inte. Våra babys slog dom med nästan det dubbla numret japp. Och nej, dom har inte mött GU. Det va UTG. Jag har sett den videon. Om d va 1 gu av 15 st så gör det inte till en GU-liga.
Citera
2014-05-17, 14:42
Medlem
Citat:
Skriver du Gais, så menar du gais som helhet. Och oss slår dom inte. Våra babys slog dom med nästan det dubbla numret japp. Och nej, dom har inte mött GU. Det va UTG. Jag har sett den videon. Om d va 1 gu av 15 st så gör det inte till en GU-liga.

plus att dom inte hade en samlad liga tappade många pga nån insident minns inte vilken om det va sjukdom eller nåt bråk inom ligan
Citera
2014-05-17, 19:04
Medlem
Citat:

Ligan var blandat med GU/UTG, dock färre än oss.

Vi slog inte er med dubbla nummer. Vi var 16 och ni var 12.
Ni hade ni inte bara babys. (Du vet säkert vilka från GY som deltog om du inte trollar).

Vi har slagit AIK Y (Barnarp), UTG x2 (Halmstad & Laholm), Linköping och Gais (Laholm).

Den enda förlusten är mot DY där DIF inte körde renodlat yngsta men det kan vi lämna..

MY mot BO hade nog varit "seriefinal" på yngstascenen men blir svårt att få till renodlat nu när de gått uppåt..

Skriv inte när ni inte vet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in