Citat:
Ursprungligen postat av Deathead
Adonis och det andra trollet vi ses i malmö strax. Ska vi se hur tuff er jävla liga är!
Väl mött! Jävla bonde!
Citat:
Ursprungligen postat av
Cineasten
Du skriver som du har förstånd till. Vad annat är att vänta. Nej alla tar inte en smäll. Allt beror på omständigheter men det är ingen nyhet att människokroppen är mycket ömtålig. Ett slag mot huvudet kan räcka för att du ska invalidisera någon för resten av livet eller t.o.m ta livet av någon. Är det värt det?
Ja, det är värt det.

Några sekunder av adrenalin är värt ALLA möjliga risker. En käftsmäll, pushkick eller skalle! Följt av ett knä and you´re out, baby! Hehe!
Citat:
Ursprungligen postat av
Cineasten
Nej den typen av uppgjorda fighter är inte tillåtna i Sverige. Därav fenomenet med illegala fightclubs. Även om jag och en kompis har kommit överens om att slåss med varann i syfte att göra upp pga någon skitsak så är det inte tillåtet.
Wtf, mannen. Hemskt vad du bryr dig. Varför predikar du? Du lär ändå aldrig kunna omvända någon. Vi lever för stunden, mannen. Känslan innan, under och efter ett box är obeskrivlig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Hagall123
Var det ens värt att nämna?
Hela Stockholm är fan en b firma..
Därför klappar mitt hjärta för MFF, trots att jag är född och uppvuxen i Sthlm. Hehe!