2014-04-04, 19:32
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flandiie
Inte sett det hr i trden men frsta fighten mellan Lech Poznan v Wisemen i TFC Event i Riga > https://www.youtube.com/watch?v=GixD...source=message

hahaha det hr r s pinsamt
Citera
2014-04-04, 20:35
Awaiting Email Confirmation
Hur gick andra matchen fr WM?
Citera
2014-04-04, 20:44
Medlem
Kan ngon vara gullig och frklara hur polisen har skuld i upptrappningen av drggbeteende?

Ni tycker p allvar att det r deras fel att huliganer och s.k. vanliga supportrar vandaliserar hela stder? r det deras fel att tjackmonster slr p allt som rr sig? Inte bara i fotbollens frtecken ska sgas, det r en jvla myt.

Hur kan t.ex. ett klistermrke p en polishjlm orsaka upplopp som det gjorde nr AIK hade sin marsch? Det r s otroligt tankebefriat och barnsligt att pst det.

Jag blir illamende av pbelbeteendet som visar sig s fort strre grupper av mn och alkohol och annat sinnesfrndrande kombineras. Vem ger er frikort att bete er som grottmnniskor?

Vem r frvnad ver att ngon fick stta livet till igen(beklagar sorgen)? Vld mot huvudet kan ha den konsekvensen! Det kommer att ske igen.

Hmnd? Ska reptilhjrnan ALLTID ta verhanden och rttfrdiga idiotbeteende?
Var inte hmnd fr att djurgrdsdrgg vandaliserat Helsingbog, slagit snder krogar och betett sig vedervrdigt mot lokalbefolkningen(ven kvinnor) bakomliggande motiv fr ddsmisshandeln?

Svaret frn "djurgrdsfamiljen" blir d att hmnas p allt och alla frn Helsingborg? Ingen som ser spiralen och dess konsekvenser?
Citera
2014-04-04, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flandiie
Inte sett det hr i trden men frsta fighten mellan Lech Poznan v Wisemen i TFC Event i Riga > https://www.youtube.com/watch?v=GixD...source=message
Hatar verkligen allt med detta phitt.
Men med det sagt.

Vilka krigarhjrtan, skickar all min respekt till Gteborg.
Tror mnga i den hr trden inte fattar vilken jvla hjltar dessa killar faktiskt r.
Citera
2014-04-04, 21:26
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crewcutcrew
Hatar verkligen allt med detta phitt.
Men med det sagt.

Vilka krigarhjrtan, skickar all min respekt till Gteborg.
Tror mnga i den hr trden inte fattar vilken jvla hjltar dessa killar faktiskt r.

Hahaha Vilka hjltar, brorsan? Va?

Att agera slagpse i en ring har varken med huliganism eller vrig firma kultur att gra och definitivt inget med fotboll att gra. Haha. Mediakta clowner r vad dom r. Clowner! Hehe!

Malm stller sig INTE bakom detta phitt, det rcker att Wisemen skmmer ut sig. Visst, det kan vara kul att visa upp sig ibland men d fr man vl se till att kura lite frst. Spinkiga skelett frn Gbg vs bulldozers a la ststat. haha. Pinsamt! Testosteron is the shit and Poland is KING, baby!Testo 4-life! Hehe!

Nej, gatans lag r det som gller i Malm. Hellre sno SI patchar, kasta flaskor och leva jvel med bde polis och andra firmor n att rulla runt p golvet som om man vore bg. Hehe! Old school, baby! Dessutom mycket roligare. Haha!

Sitter fr tillfllet p en ganska vlbekant och omtalad krog p Sder i Sthlm, konstigt att ingen har vgat sig hit. Hehe! Btw, brudarna r heta ikvll. Har dessutom en hel del cash att spendera ikvll, bara en tidsfrga innan jag fr napp. Time to get laid, baby! Over & out!

MFF 4-ever!
Senast redigerad av Adonis. 2014-04-04 kl. 21:33.
Citera
2014-04-04, 21:28
Medlem
3OOOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrio
Hur gick andra matchen fr WM?

Andra matchen gick bttre, den hll p i 3,5 min ungefr men filmen kommer vl frhoppningsvis snart s behver inte sga fr mycket.
Citera
2014-04-04, 23:09
Medlem
GSE_s avatar
Ass visst, respekt till WM grabbarna att dom stller upp. Men vad i helvete har hnt med svenska scenen nr man klr ut sig till MMA killar och kr nn jvla 5 mot 5 fight i en ring med ringgirls och announcer och skit? Kampsport kan man hlla p med annars ocks, det r ju s lngt ifrn firmakultur som det kan komma och fortfarande innehlla fysiskt slagsml.

Otroligt pinsamt fr alla inblandade egentligen. Vet inte om jag ska skratta eller grta
Citera
2014-04-04, 23:34
Medlem
V-Villessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GSE_
Ass visst, respekt till WM grabbarna att dom stller upp. Men vad i helvete har hnt med svenska scenen nr man klr ut sig till MMA killar och kr nn jvla 5 mot 5 fight i en ring med ringgirls och announcer och skit? Kampsport kan man hlla p med annars ocks, det r ju s lngt ifrn firmakultur som det kan komma och fortfarande innehlla fysiskt slagsml.

Otroligt pinsamt fr alla inblandade egentligen. Vet inte om jag ska skratta eller grta

Finns ju inga vettiga skl till ngot i "firmakulturen".

Stll dig framfr spegeln och sl dig sjlv i ansiktet om du skms.
Citera
2014-04-04, 23:46
Medlem
V-Villessons avatar
Lgg ner.

Ls trden.

Brja med kampsport och sluta ta droger.
Citera
2014-04-04, 23:51
Medlem
menfrasseds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.

Att agera slagpse i en ring har varken med huliganism eller vrig firma kultur att gra och definitivt inget med fotboll att gra. Haha. Mediakta clowner r vad dom r. Clowner! Hehe!

Malm stller sig INTE bakom detta phitt, det rcker att Wisemen skmmer ut sig. Visst, det kan vara kul att visa upp sig ibland men d fr man vl se till att kura lite frst. Spinkiga skelett frn Gbg vs bulldozers a la ststat. haha. Pinsamt! Testosteron is the shit and Poland is KING, baby!Testo 4-life! Hehe!

Nej, gatans lag r det som gller i Malm. Hellre sno SI patchar, kasta flaskor och leva jvel med bde polis och andra firmor n att rulla runt p golvet som om man vore bg. Hehe! Old school, baby! Dessutom mycket roligare. Haha!

Sitter fr tillfllet p en ganska vlbekant och omtalad krog p Sder i Sthlm, konstigt att ingen har vgat sig hit. Hehe! Btw, brudarna r heta ikvll. Har dessutom en hel del cash att spendera ikvll, bara en tidsfrga innan jag fr napp. Time to get laid, baby! Over & out!

MFF 4-ever!

WOW..alla vi andra bugar oss fr ers hghet
Citera
2014-04-05, 00:53
Medlem
Joni93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.

MFF 4-ever!

Ja, Malm hade utan tvekan krossat poznan. Inte bara 5v5 utan p gatan ocks.. Hade malm ftt Poznan borta i europa s hade hela Polen skakat.

Med det sagt s kan du dra t helvete, snacka inte ens om Polen i dina jvla trollinlgg ditt avskum. Ha det.
Senast redigerad av Joni93 2014-04-05 kl. 00:59.
Citera
2014-04-05, 02:46
Medlem
GSE_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av V-Villesson
Finns ju inga vettiga skl till ngot i "firmakulturen".

Stll dig framfr spegeln och sl dig sjlv i ansiktet om du skms.

Vettiga och vettiga. Det finns ialla fall logiska skl till den. Detta r ju amatr MMA blandat med wrestling typ. Och sen vet jag inte hur du r, men jag tycker det r vldigt "vettigt" att kl sig snyggt och vara fotbollsintresserad.

Varfr skulle jag gra det nr jag kan skratta t dom istllet? =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in