2014-04-04, 19:32
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flandiie
Inte sett det här i tråden men första fighten mellan Lech Poznan v Wisemen i TFC Event i Riga > https://www.youtube.com/watch?v=GixD...source=message

hahaha det här är så pinsamt
Citera
2014-04-04, 20:35
Awaiting Email Confirmation
Hur gick andra matchen för WM?
Citera
2014-04-04, 20:44
Medlem
Kan någon vara gullig och förklara hur polisen har skuld i upptrappningen av dräggbeteende?

Ni tycker på allvar att det är deras fel att huliganer och s.k. vanliga supportrar vandaliserar hela städer? Är det deras fel att tjackmonster slår på allt som rör sig? Inte bara i fotbollens förtecken ska sägas, det är en jävla myt.

Hur kan t.ex. ett klistermärke på en polishjälm orsaka upplopp som det gjorde när AIK hade sin marsch? Det är så otroligt tankebefriat och barnsligt att påstå det.

Jag blir illamående av pöbelbeteendet som visar sig så fort större grupper av män och alkohol och annat sinnesförändrande kombineras. Vem ger er frikort att bete er som grottmänniskor?

Vem är förvånad över att någon fick sätta livet till igen(beklagar sorgen)? Våld mot huvudet kan ha den konsekvensen! Det kommer att ske igen.

Hämnd? Ska reptilhjärnan ALLTID ta överhanden och rättfärdiga idiotbeteende?
Var inte hämnd för att djurgårdsdrägg vandaliserat Helsingbog, slagit sönder krogar och betett sig vedervärdigt mot lokalbefolkningen(även kvinnor) bakomliggande motiv för dödsmisshandeln?

Svaret från "djurgårdsfamiljen" blir då att hämnas på allt och alla från Helsingborg? Ingen som ser spiralen och dess konsekvenser?
Citera
2014-04-04, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flandiie
Inte sett det här i tråden men första fighten mellan Lech Poznan v Wisemen i TFC Event i Riga > https://www.youtube.com/watch?v=GixD...source=message
Hatar verkligen allt med detta påhitt.
Men med det sagt.

Vilka krigarhjärtan, skickar all min respekt till Göteborg.
Tror många i den här tråden inte fattar vilken jävla hjältar dessa killar faktiskt är.
Citera
2014-04-04, 21:26
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crewcutcrew
Hatar verkligen allt med detta påhitt.
Men med det sagt.

Vilka krigarhjärtan, skickar all min respekt till Göteborg.
Tror många i den här tråden inte fattar vilken jävla hjältar dessa killar faktiskt är.

Hahaha Vilka hjältar, brorsan? Va?

Att agera slagpåse i en ring har varken med huliganism eller övrig firma kultur att göra och definitivt inget med fotboll att göra. Haha. Mediakåta clowner är vad dom är. Clowner! Hehe!

Malmö ställer sig INTE bakom detta påhitt, det räcker att Wisemen skämmer ut sig. Visst, det kan vara kul att visa upp sig ibland men då får man väl se till att kura lite först. Spinkiga skelett från Gbg vs bulldozers a la Öststat. haha. Pinsamt! Testosteron is the shit and Poland is KING, baby!Testo 4-life! Hehe!

Nej, gatans lag är det som gäller i Malmö. Hellre sno SI patchar, kasta flaskor och leva jävel med både polis och andra firmor än att rulla runt på golvet som om man vore bög. Hehe! Old school, baby! Dessutom mycket roligare. Haha!

Sitter för tillfället på en ganska välbekant och omtalad krog på Söder i Sthlm, konstigt att ingen har vågat sig hit. Hehe! Btw, brudarna är heta ikväll. Har dessutom en hel del cash att spendera ikväll, bara en tidsfråga innan jag får napp. Time to get laid, baby! Over & out!

MFF 4-ever!
Senast redigerad av Adonis. 2014-04-04 kl. 21:33.
Citera
2014-04-04, 21:28
Medlem
3OOOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrio
Hur gick andra matchen för WM?

Andra matchen gick bättre, den höll på i 3,5 min ungefär men filmen kommer väl förhoppningsvis snart så behöver inte säga för mycket.
Citera
2014-04-04, 23:09
Medlem
GSE_s avatar
Asså visst, respekt till WM grabbarna att dom ställer upp. Men vad i helvete har hänt med svenska scenen när man klär ut sig till MMA killar och kör nån jävla 5 mot 5 fight i en ring med ringgirls och announcer och skit? Kampsport kan man hålla på med annars också, det är ju så långt ifrån firmakultur som det kan komma och fortfarande innehålla fysiskt slagsmål.

Otroligt pinsamt för alla inblandade egentligen. Vet inte om jag ska skratta eller gråta
Citera
2014-04-04, 23:34
Medlem
V-Villessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GSE_
Asså visst, respekt till WM grabbarna att dom ställer upp. Men vad i helvete har hänt med svenska scenen när man klär ut sig till MMA killar och kör nån jävla 5 mot 5 fight i en ring med ringgirls och announcer och skit? Kampsport kan man hålla på med annars också, det är ju så långt ifrån firmakultur som det kan komma och fortfarande innehålla fysiskt slagsmål.

Otroligt pinsamt för alla inblandade egentligen. Vet inte om jag ska skratta eller gråta

Finns ju inga vettiga skäl till något i "firmakulturen".

Ställ dig framför spegeln och slå dig själv i ansiktet om du skäms.
Citera
2014-04-04, 23:46
Medlem
V-Villessons avatar
Lägg ner.

Lås tråden.

Börja med kampsport och sluta ta droger.
Citera
2014-04-04, 23:51
Medlem
menfrasseds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.

Att agera slagpåse i en ring har varken med huliganism eller övrig firma kultur att göra och definitivt inget med fotboll att göra. Haha. Mediakåta clowner är vad dom är. Clowner! Hehe!

Malmö ställer sig INTE bakom detta påhitt, det räcker att Wisemen skämmer ut sig. Visst, det kan vara kul att visa upp sig ibland men då får man väl se till att kura lite först. Spinkiga skelett från Gbg vs bulldozers a la Öststat. haha. Pinsamt! Testosteron is the shit and Poland is KING, baby!Testo 4-life! Hehe!

Nej, gatans lag är det som gäller i Malmö. Hellre sno SI patchar, kasta flaskor och leva jävel med både polis och andra firmor än att rulla runt på golvet som om man vore bög. Hehe! Old school, baby! Dessutom mycket roligare. Haha!

Sitter för tillfället på en ganska välbekant och omtalad krog på Söder i Sthlm, konstigt att ingen har vågat sig hit. Hehe! Btw, brudarna är heta ikväll. Har dessutom en hel del cash att spendera ikväll, bara en tidsfråga innan jag får napp. Time to get laid, baby! Over & out!

MFF 4-ever!

WOW..alla vi andra bugar oss för ers höghet
Citera
2014-04-05, 00:53
Medlem
Joni93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.

MFF 4-ever!

Ja, Malmö hade utan tvekan krossat poznan. Inte bara 5v5 utan på gatan också.. Hade malmö fått Poznan borta i europa så hade hela Polen skakat.

Med det sagt så kan du dra åt helvete, snacka inte ens om Polen i dina jävla trollinlägg ditt avskum. Ha det.
Senast redigerad av Joni93 2014-04-05 kl. 00:59.
Citera
2014-04-05, 02:46
Medlem
GSE_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av V-Villesson
Finns ju inga vettiga skäl till något i "firmakulturen".

Ställ dig framför spegeln och slå dig själv i ansiktet om du skäms.

Vettiga och vettiga. Det finns ialla fall logiska skäl till den. Detta är ju amatör MMA blandat med wrestling typ. Och sen vet jag inte hur du är, men jag tycker det är väldigt "vettigt" att klä sig snyggt och vara fotbollsintresserad.

Varför skulle jag göra det när jag kan skratta åt dom istället? =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in