2008-06-29, 14:33
Medlem
NLMs avatar
malmö-hammarby

En del stök runt matchen igår trots endast 2000 på läktaren
Citera
2008-06-29, 15:43
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av NLM
En del stök runt matchen igår trots endast 2000 på läktaren

Stog du och fantisera och onanera när du såg dina gudar, huliganerna kravalla?
Citera
2008-06-29, 22:10
Medlem
WM = Tyngst i Sverige
KGB = Tyngst i STHLM

123 !
Citera
2008-06-29, 22:16
Citat:
Ursprungligen postat av Peppel_of_loat
WM = Tyngst i Sverige
KGB = Tyngst i STHLM

123 !

Jo man märker ju det

456 !

VCC = tyngst i europa
Citera
2008-06-30, 01:23
Medlem
NLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomico
Stog du och fantisera och onanera när du såg dina gudar, huliganerna kravalla?
nej
Citera
2008-06-30, 15:31
Medlem
Götgatans avatar
Malmö gjorde bort sig på flera plan i helgen.

Kanske borde lära sig sina egna bakgator innan man kan börja käfta upp sig mot resten av Sverige?
Citera
2008-06-30, 17:29
Citat:
Ursprungligen postat av Götgatan
Malmö gjorde bort sig på flera plan i helgen.

Kanske borde lära sig sina egna bakgator innan man kan börja käfta upp sig mot resten av Sverige?

Supras är ingen firma så du har kanske valt fel tråd?
Ni gjorde nog bort er mest i fredags och lördags natt
Citera
2008-06-30, 20:43
Medlem
Götgatans avatar
Citat:
Supras är ingen firma så du har kanske valt fel tråd?
Ni gjorde nog bort er mest i fredags och lördags natt

Så du menar att incidenten i fredags inte var att göra bort sig?
Vill gärna inte gå djupare in på vad som hände öppet, men om du inte vad jag menar så får du mer än gärna skicka PM.
Citera
2008-07-01, 00:42
Medlem
valle20s avatar
Har en fråga: Kan någon av er "grabbar" här i tråden vänligen tala om för mig vad som tilltalar just individen i fråga och vad som får han att vilja va/är en "huligan/grabb"?

Edit: Svaret får gärna komma från någon som är över 15 och kan uttrycka sig
Citera
2008-07-02, 18:39
Citat:
Ursprungligen postat av valle20
Har en fråga: Kan någon av er "grabbar" här i tråden vänligen tala om för mig vad som tilltalar just individen i fråga och vad som får han att vilja va/är en "huligan/grabb"?

Edit: Svaret får gärna komma från någon som är över 15 och kan uttrycka sig

Green Street Hooligans såklart

Nej men det är väl där man känner att man passar in, i det umgänget. Att sitta på en pub men en hel liga och bara kröka m.m. är ju sjukt underbart. Sen finns ju det alla snackar om... kicken, som man får när det är påväg att smälla. Visst den finns där, när man ser 50st grabbar komma runt ett hörn och det är inga poliser i närheten och alla bara sitter helt sjukt taggade ... och BOOOM! Själv föredrar jag när det smäller på matchdag än organiserade.
Sen blandningen i umgänget, där finns allt från 17 åringar till 40 åringar där alla är polare,, jaaa jag vet inte, det är något speciellt med det och jag mår alltid bra när det kommer ligan till och med när jag får på huvet när de kommer till fotbollen och ja det är något skumt i det, vad det är vet jag inte.

Det är en kultur, ungefär som punkare och sånt, dom söker sig till varandra, vi söker oss till varandra... och nej kulturen kom inte från Green Street Hooligans och Football Factory.
Citera
2008-07-02, 18:43
Medlem
Citat:
Green Street Hooligans såklart

Nej men det är väl där man känner att man passar in, i det umgänget. Att sitta på en pub men en hel liga och bara kröka m.m. är ju sjukt underbart. Sen finns ju det alla snackar om... kicken, som man får när det är påväg att smälla. Visst den finns där, när man ser 50st grabbar komma runt ett hörn och det är inga poliser i närheten och alla bara sitter helt sjukt taggade ... och BOOOM! Själv föredrar jag när det smäller på matchdag än organiserade.
Sen blandningen i umgänget, där finns allt från 17 åringar till 40 åringar där alla är polare,, jaaa jag vet inte, det är något speciellt med det och jag mår alltid bra när det kommer ligan till och med när jag får på huvet när de kommer till fotbollen och ja det är något skumt i det, vad det är vet jag inte.

Det är en kultur, ungefär som punkare och sånt, dom söker sig till varandra, vi söker oss till varandra... och nej kulturen kom inte från Green Street Hooligans och Football Factory.

Vad liknar kicken? Är det bättre än en orgasm eller är ungefär samma känsla? Har alltid hört av folk i divierse sammanhang att när man får en smäll så man ramlar ner så känns det inte, stämmer det? (utgår från att du är med på scenen). Utan smärtan kommer efteråt.
Citera
2008-07-02, 18:51
Citat:
Ursprungligen postat av Huer
Vad liknar kicken? Är det bättre än en orgasm eller är ungefär samma känsla? Har alltid hört av folk i divierse sammanhang att när man får en smäll så man ramlar ner så känns det inte, stämmer det? (utgår från att du är med på scenen). Utan smärtan kommer efteråt.

Hmm, första känslan är väl att man taggar till rejält och blir riktigt glad. Sen när man väl är inne i boxet så är det mer som om du dragit riktigt mycket kola (om du nu inte tagit något och druckit innan ett box) och går amok på alla och i och med man känner så så känner man inte av slagen och man märker inte att ens knogarna blöder sönder och du har blod runt hela ansiktet. Men ja det är som du skriver, smärtan kommer efteråt fast det gör den faktiskt i många fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in