2013-10-29, 22:31
Medlem
Men fungerar det i praktiken? Jag tänker på Tony Deogan som blev mördad av en nazis"

O vem skrev detta då.
Jävla nöt.
Så då har vi pratat klart om det.
Citera
2013-10-29, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av o.m.a
Men fungerar det i praktiken? Jag tänker på Tony Deogan som blev mördad av en nazis"

O vem skrev detta då.
Jävla nöt.

Alla är väl nazister om det är en färgad kille som blir sönderslagen/dödad
För övrigt så har väl dom flesta firmor idag folk av olika nationalitet vad jag sett iaf.
Citera
2013-10-29, 23:17
Medlem
adventualthorizons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av o.m.a

O vem skrev detta då.
Jävla nöt.
Ja men hur gick det till då? Hur skulle du beskriva det som hände.

Försök att slappna av med att avsluta inläggen med jävla nöt.
Citera
2013-10-30, 03:40
Medlem
trollgubbens avatar
Herregud vilka slödder ni huliganer är, det enda ni gör är att förpesta sporten och samhället med eran aggressivitet.
Citera
2013-10-30, 03:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trollgubben
Herregud vilka slödder ni huliganer är, det enda ni gör är att förpesta sporten och samhället med eran aggressivitet.

Försvinn härifrån då. Huliganscenen/Ultraskulturen är det enda med svensk fotboll som håller toppklass.
Citera
2013-10-30, 04:32
Medlem
trtrtrtrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easy-Lee
Existerar snarast som provokation, hör du någon skrika "SIEG HEIL" så är det inte nödvändigtvis en meningsfrände du mött. Det kan lika gärna vara en neger.

Grabbar kan absolut vara nationalister/rasister privat men man lägger politiken åt sidan, här räknas enbart lagtillhörighet.
Det är smått komiskt att man har mage att kalla sig nationalist när man inte har några problem med att banka på andra nationalister eller rasfränder tillsammans med blattar (för att ta ett av många lustiga scenarion som kan inträffa). Tänk om alla "nationalister" inom scenen kunde bilda egna kluster och banka på blattar och kommunister. Det hade varit lite mer äkta.
Citera
2013-10-30, 06:22
Medlem
xMADBALLxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trtrtrtr
Det är smått komiskt att man har mage att kalla sig nationalist när man inte har några problem med att banka på andra nationalister eller rasfränder tillsammans med blattar (för att ta ett av många lustiga scenarion som kan inträffa). Tänk om alla "nationalister" inom scenen kunde bilda egna kluster och banka på blattar och kommunister. Det hade varit lite mer äkta.

Låter skit bra. Gör slag i sak istället för att sitta och runka till bilder av göbels på din mammas dator.
Citera
2013-10-30, 10:49
Medlem
kalkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adventualthorizon
Ja men hur gick det till då? Hur skulle du beskriva det som hände.

Försök att slappna av med att avsluta inläggen med jävla nöt.
Du är helt ute och cyklar i alla fall. Varför vill du veta? Du har redan hört historien av flera som sagt hur det gick till, varför fortsätter du?
Citera
2013-10-30, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalky
Du är helt ute och cyklar i alla fall. Varför vill du veta? Du har redan hört historien av flera som sagt hur det gick till, varför fortsätter du?
Det jag fått höra gång efter gång är att tony dog i en uppgörelse mellan wm och fb, sedan avslutas inlägget enligt tradition med jävla nöt, horrunge, jubelidiot ect. Så säg inte att jag fått reda på ett piss som jag inte visste själv.

Jag vill inte veta något för jag vet redan. Döma av min lilla erfarenhet här så går det inte att ha en vettig diskussion här, eftersom brister i kognition är utbrett och påtagligt. Jag har redan gjort det klart i ett inlägg att jag inte vill fortsätta tjöttet om detta. Men pissluffare till horungar fortsätter att fråga mig, och då är jag tvungen att besvara dessa stackare. Så det är inte så att jag fortsätter, det är snarare så att jag tvingas till att fortsätta.
Citera
2013-10-30, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adventualthorizon
Du ser ingen skillnad mellan vit och nazist eller? Vem är det som är en jävla nöt egentligen.

Hur vet man att inte personen som sägs ha slagit ihjäl Tony också är nysvensk?
Citera
2013-10-30, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trtrtrtr
Finns det här i verkligheten eller är det sprunget ur din fantasi? Finns det någon firma i något mångkulturellt land som även samtidigt är en nazistgrupp. Ifall det inte finns så varför skulle någon vilja vara först ut och förverkliga din fantasi? Du är trots allt en halvt förlamad, efterbliven gosse som växt ihop med sin data, varför ska någon lyssna på dig?
Citera
2013-10-30, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av violador
Hur vet man att inte personen som sägs ha slagit ihjäl Tony också är nysvensk?
Din jävla kuksugare. Det är la bara att kolla upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in