Citat:
Ursprungligen postat av
LuminorBase
Bättre
än folk menar du?
Och vafan snackar du om att jag inte är insatt? Jag har lagt handskarna på hyllan men innan dess var jag aktiv antagligen längre än du levt, snorunge.
https://www.flashback.org/sp39346007
Och är du inte medlem i en firma så har du inte koll, riksmupp. Du går på rykten och tror. Men VET gör du när du stått i eldlinjen.
Att påstå att man har koll trots att man inte är med i en firma och internetrunkar är som att påstå att man blivit av med oskulden efter att ha sett på porrfilm och ryckt i struten. Sitt ner i båten.
Poängen är att denna tråd inte består av engagerade supportrar eller kat C. Eller Kat A heller utan snorungar som tror sig veta saker de inte har en aning om.
Dig diskuterar jag gärna med. Jag började gå i början av 90 talet och har väldigt liten koll på 80 talet. Jämföra nu och då är en intressant disskussion. Fan bara att jämföra tidigt 2000-tal mot nu är jävligt intressant. Eller att prata med någon helt utomstående. Alla diskussioner är egentligen intressanta utom de som är med riksmiffon som vill vara ligister men inte vågar, men som ska ha synpunkter på vilka som är "tyffast på scenen".
Tycker som många andra att det ligger mycket humor i att läsa den här tråden. Fascineras över att vissa människor tros sig veta allt om allting.
Är som jag påpekat förut inte själv grabb på något sett så är därför inte speciellt insatt i allt som händer.
Jag tillhör kategorin som är helt utomstående men ändå väldigt insatt. Kategorin som inte förstår sig på våldet men ändå får ta del av all info så fort det händer något. Kategorin som får oroa sig när det ligger box i luften och som får hämta upp grabbar när dom blivit utkörda till någon håla för att inte skapa kaos. Vilken kategori jag tillhör får ni själva lista ut.
Men att säga att man inte har någon aning bara för man inte stått i fronten kan jag inte riktigt hålla med om.