Citat:
Ursprungligen postat av flazbaz
Nu är ju den här tråden till för att diskutera ämnet, och det kan man göra utan att vara "en av grabbarna" eller ITK eller medlem av nån mysig klubb för inbördes beundran.
Men varför?
Jag var intresserad av miljön runt ligisterna sen jag gick på mina första hockeyderbyn i början av 90 talet. När jag växte till mig så tog jag kontakt med de som uppenbarligen var stökiga och fick sentomsides chansen att visa vad jag gick för.
Det är inte kvala in på Harvard det handlar om. Är man intresserad och veva så visar man att man är av rätt kaliber så får man fortsatt förtroende. Det är ingen raketforskning det handlar om. Handlar om lojalitet, passion och en läggning för våld. Antingen har du det - eller inte.
Och jag diskuterar hemskt gärna med någon som är helt oinsatt men har synpunkter, t.ex tycker det är idiotiskt. Men nån som smygrunkar på Flashback och påstår att den ena ligan är bättre än den andra utan att ha satt sin fot på en samling en mindre ett vev är bara patetisk.
Min favorit är "listorna" på vilka som är "bäst". Kom igen för helvete - väx upp för fan.