Citat:
Ursprungligen postat av Arsedestroyer
Instämmer med föregående talare!
Har själv varit med sedan tidigt 80-tal, på den tiden så var det inte lika organiserat...
Tyckte mest vi brände hembygdsgårdar, spöade Danska husockupanter
(med mc hjälmar på skallen inför fighten, 8-10 st gömde sig i en butik och låste dörren, vi slog in skyltfönstret och slog dom med deras egna hjälmar hahaha) slog sönder tåg, slogs med polisen och dom satans raggarna i Peking
Trots att det är lite för mycket "jag vet mer än dig bla bla" i tråden så följer jag den med stort intresse :-)
/ Gammal Gnagare
Samma här, kan inte låta bli.
Kling och Klang kommer jag aldrig glömma. R.I.P Klang även om mitt hjärta slår för DIF.
Kommer aldrig glömma när snuten skulle storma tunnelbanan och "firman" som inte var skapade då hade en massa påkar och skit och när snuten klen in så fick dem stryk så det bara dåna. Måste vara sent 80tal eller tidigt 90.
Kommer ihåg alla skinnskallar i Black Army och Järnkaminerna innan firmorna startades.
Hade en "helgon" t-shirt som jag bytte bort senare
kommer aldrig förlåta mig för det.
Citat:
Ursprungligen postat av El Pistolero
Dina försök att försvara dig går jävligt dåligt. Förslagsvis tar du ett uppehåll från fb några veckor så har nog dom flesta glömt dina pinsamheter.
Du har så rätt så. Han borde vara tyst ett tag sedan. Det pratades om att gamla DFG gardet med tom PB i spetsen åkte i backen av AY för ett tag sedan och inget nämnts. Killen jag snackade med är ingen internetkrigare eller topboy men med ett brett kontaktnät du tom kanske känner honom. I alla fall så har det varit tyst om det. Vad beror det på? Att min vän skulle hitta på tvivlar jag starkt på. Vi Kan ta det via PM om du vill.