2012-10-14, 22:12
Medlem
Och kan folk snälla sluta diskutera vem som är mest grabb eller inte. Vem som har den senaste si rocken. Håll er till utsagor / berättelser om gårdagens fight istället. Var ni inte där varför kommenterar ni ens den?
Citera
2012-10-15, 00:44
Medlem
Det mesta är väl redan sagt, tycker denna skribent sammanfattar läget ganska bra.

(Ja, jag var på plats)

Citat:
Ursprungligen postat av magnusdanielsson
Firman var runt 60-70 Kgb var 80-90. Det såg ut som att Bajen skulle vinna ett tag, sen slår Fb tillbaks hårt och då springer ungefär 1/3 av bajens liga. Kvar står de tunga och kör tills de ligger ner.
Bajen måste nog rensa lite i ligan, de kan inte ta med så mycket yngre från t.ex BHS som bara har kört ett box innan, speciellt inte när de möter FB, det tar mycket på psyket att se sina egna springa även om det är snorungar.
Annars var det ett rätt jämt box men gnaget var hetare, inget snack.
Citera
2012-10-15, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RustInPeace
Det mesta är väl redan sagt, tycker denna skribent sammanfattar läget ganska bra.

(Ja, jag var på plats)

Har ingen avsikt att sänka nivån i denna tråd ytterligare, men haha... om du nu är grabb och var där, du bemödade dig alltså att logga in och skriva det där inlägget för att få fram att du är "grabb"?

Bra iallafall då kan vi förvänta oss rapporteringen ifrån dig angående fräscha händelser i fortsättningen?
Citera
2012-10-15, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BosseU
Du driver med hela scenen och sedan förväntar du dig att folk ska länka videos på box? Är du snubben med finnar som leker pk för att i hemlighet runka till våldsvideor? Personlighetsklyvning?

Du har tydligen inte fattat något!?
Vem driver med scenen? Ta en titt.

http://www.youtube.com/watch?v=ZTOM2JilUyw

http://www.youtube.com/watch?v=pYaQmhInoQI

Detta är "grabbarna" Speciellt han i grå huvtröja i första
Eller att skrika hora till polacker
Det finns säkert hårda grabbar i firmorna. Men du och "Atlas" och några till här inne är ingen av dom iaf.
Ni är bara små barn i blöjor.
Men är du så häftig och varit på plats så kan du del ge oss töntar på lite mtrl. Det är ju iaf ett litet bevis på att jag har fel.

Annars sluta att förlöjliga dom riktiga grabbarna!
Citera
2012-10-15, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BosseU
Har ingen avsikt att sänka nivån i denna tråd ytterligare, men haha... om du nu är grabb och var där, du bemödade dig alltså att logga in och skriva det där inlägget för att få fram att du är "grabb"?

Bra iallafall då kan vi förvänta oss rapporteringen ifrån dig angående fräscha händelser i fortsättningen?

Det var inte min avsikt, har inget behov att att hävda mig i denna tråd.

Avsikten med inlägget var snarare att lyft fram en, i mina ögon rätt sanningsenlig rapport, igen.

Slutligen, Ja, om jag själv varit inblandad kommer jag kanske skriva, annars håller jag mig undan från det, till skillnad från 99% av alla andra skribenter här.
Citera
2012-10-15, 09:48
Bannlyst
blir det nån fight mot tyskarna imorgon. svenskarna hade ju en mobb på 200 man mot danskarna för några år sedan...

den sk mobben bestod av 100 DIF, 50 IFK, 25 Malmö och 25 HBG.

Bajen, GAIS, AIK och småligorna var inte välkommna.
Citera
2012-10-15, 10:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av komtitta
Ni som profilerar om som huliganer härinne jag kan möta er på fältet mellan Hjulsta/Tensta. Kör ni mer era fjolliga regler så kör jag med mina och sätter en kula i er var och en, ni kan leva och vara kaxiga i gäng men på gatan har ni ingen erfarenhet. Jävla pussys

fjolliga regler? dom slåss som män utan vapen och med jämna nr.

vad är det som är tufft att gå runt med vapen och skjuta folk? jävla fegis.
Citera
2012-10-15, 10:51
Bannlyst
edit: dubbelpost.
Senast redigerad av pergessle 2012-10-15 kl. 11:09.
Citera
2012-10-15, 11:03
Medlem
Finansmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pergessle
blir det nån fight mot tyskarna imorgon. svenskarna hade ju en mobb på 200 man mot danskarna för några år sedan...

den sk mobben bestod av 100 DIF, 50 IFK, 25 Malmö och 25 HBG.

Bajen, GAIS, AIK och småligorna var inte välkommna.

Gessle vet inte vem du är men bajen är nere med ett gäng grabbar så där har du fel.
Citera
2012-10-15, 11:38
Medlem
den.dryges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av komtitta
Ni som profilerar om som huliganer härinne jag kan möta er på fältet mellan Hjulsta/Tensta. Kör ni mer era fjolliga regler så kör jag med mina och sätter en kula i er var och en, ni kan leva och vara kaxiga i gäng men på gatan har ni ingen erfarenhet. Jävla pussys

Nörd passar rätt bra in på dig känner jag
Citera
2012-10-15, 12:38
Bannlyst
I Sverige finns det en äldre scen. en yngre scen. en baby scen. topp 4 i samtliga "scener" är AIK, Bajen, IFK och DIF.

Femma på äldre, yngre och baby scenen dvs bäst bakom de fyra största är Helsingborg. Jädra imponerande faktiskt med tanke på att HBG är en liten stad.
Senast redigerad av pergessle 2012-10-15 kl. 12:43.
Citera
2012-10-15, 14:31
Medlem
den.dryges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pergessle
I Sverige finns det en äldre scen. en yngre scen. en baby scen. topp 4 i samtliga "scener" är AIK, Bajen, IFK och DIF.

Femma på äldre, yngre och baby scenen dvs bäst bakom de fyra största är Helsingborg. Jädra imponerande faktiskt med tanke på att HBG är en liten stad.

Neh, Hbg är inte 4...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in