2012-10-14, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Han hade en sittning med AIK:s styrelse då för att diktera framtida spelarinköp och sponsoravtal.

Yes, och få bort Perra från hockeyn

Jeremy Roennick är en nolla, ett troll från västkusten som sitter både här och på HA-forumet, beskådar kulturer på avstånd, lika fascinerad som upprörd över hela scenen. Vem är han att utkräva video?
Citera
2012-10-14, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priMez0r
Snackas om ca 55-60 FB och ca 80 Bajen i Skärmarbrink, en del blåhattar på plats...

Edit: http://www.polisen.se/Stockholms_lan/Aktuellt/Handelser/Stockholms-lan/2012-10-13-1855-Misshandel-Stockholm/
Jag förstår inte varför du envisas med att fortsätta skriva här? Du är INTE grabb och har aldrig varit det, du är så genant att det gör ont i ögonen att läsa dina inlägg.
Citera
2012-10-14, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brunkadunka
Snackas? Du är ju en topboy, du borde ju varit där.

Ja, men jag var tvungen att ta hand om tvätten så det blev inget...
Senast redigerad av priMez0r 2012-10-14 kl. 14:53.
Citera
2012-10-14, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El Pistolero
Jag förstår inte varför du envisas med att fortsätta skriva här? Du är INTE grabb och har aldrig varit det, du är så genant att det gör ont i ögonen att läsa dina inlägg.

Jag förstår inte varför du envisas med att skriva det du gör. Du är grabbigaste toppkillen från Bollnäs som runkar åt både ligist-forum och MC-forum. Du har fett med kontakter med kåkfarande MC-knuttar och stenkoll på ligistscenen. Förmodligen känner du Tomas Möller, Denho Acar, samtliga topboys i ligistscenen samt alla krogvakter i storstäderna. Vi vet ju båda sanningen, huvudsaken är väl att det som avses diskuteras faktiskt gör det också? Du vet själv att diskussionen inte kommer någonstans, eller hur ?

Btw, om du nu är grabb själv så lär du lägga mer tid på att käfta med folk på forumet än att veva.
Senast redigerad av priMez0r 2012-10-14 kl. 15:14.
Citera
2012-10-14, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kartan
Yes, och få bort Perra från hockeyn

Jeremy Roennick är en nolla, ett troll från västkusten som sitter både här och på HA-forumet, beskådar kulturer på avstånd, lika fascinerad som upprörd över hela scenen. Vem är han att utkräva video?

Klart jag är en tönt! Men vad är du då? Sitter här och gaster om hur cool du är. När fighten pågår sitter du hemma hos mamma med varm oboy
Och vad har det med saken att gör om vilka forum jag besöker? Jag har fortfarande min åsikt om att du är en tönt som sitter och runkar till detta forum.

Varför var du inte med i fighten mot KGB? Kom med ett svar om det ist för att skriva om vilken tönt jag är och vilka forum jag besöker.
Stå upp för dig själv ist.

Kanske du kan lägga upp en video här så vi får se att det var 90 KGB mot 50-60 FB!
För även om du inte var på plats borde du han nån polare som kan skicka dig en video.
Citera
2012-10-14, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Klart jag är en tönt! Men vad är du då? Sitter här och gaster om hur cool du är. När fighten pågår sitter du hemma hos mamma med varm oboy
Och vad har det med saken att gör om vilka forum jag besöker? Jag har fortfarande min åsikt om att du är en tönt som sitter och runkar till detta forum.

Varför var du inte med i fighten mot KGB? Kom med ett svar om det ist för att skriva om vilken tönt jag är och vilka forum jag besöker.
Stå upp för dig själv ist.

Kanske du kan lägga upp en video här så vi får se att det var 90 KGB mot 50-60 FB!
För även om du inte var på plats borde du han nån polare som kan skicka dig en video.

Haha, ja herregud. Förstår inte ens varför jag besvarar tramsfolk, den du är och det du gör finns bara på nätet, inte så mycket att bry sig om.
Även om anledningen till att jag inte var med igår inte är vidare dramatisk, tänker jag verkligen inte sitta och basunera ut det till dig. Jag har ingenting att bevisa, så du får gärna spekulera fritt (men vem fan dricker varm oboy?).
Likaså med video, ingen bryr sig huruvida du tror eller inte tror på vilka nummer som körde igår. Det är inte för troll på västkustens skull som gnagare och bajare slår på varandra.
Citera
2012-10-14, 17:49
Bannlyst
Citat:
Jag förstår inte varför du envisas med att skriva det du gör. Du är grabbigaste toppkillen från Bollnäs som runkar åt både ligist-forum och MC-forum. Du har fett med kontakter med kåkfarande MC-knuttar och stenkoll på ligistscenen. Förmodligen känner du Tomas Möller, Denho Acar, samtliga topboys i ligistscenen samt alla krogvakter i storstäderna. Vi vet ju båda sanningen, huvudsaken är väl att det som avses diskuteras faktiskt gör det också? Du vet själv att diskussionen inte kommer någonstans, eller hur ?

Btw, om du nu är grabb själv så lär du lägga mer tid på att käfta med folk på forumet än att veva.

inga riktiga grabbar sitter och skriver här. riktiga grabbar hittar man på sverigescenen, speakers corner och bakgatan.
Senast redigerad av pergessle 2012-10-14 kl. 17:56.
Citera
2012-10-14, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pergessle
inga riktiga grabbar sitter och skriver här. riktiga grabbar hittar man på sverigescenen, speakers corner och bakgatan.

Kollade med lite grabbar och verkar som detta stämmer.
Senast redigerad av BosseU 2012-10-14 kl. 18:12.
Citera
2012-10-14, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pergessle

Jag är säker på att "grabbarna" inte skriver här. Att tönten "Atlas" tror att han är grabb är så patetiskt. Dessutom skriva om firman&grabbar osv för sedan skriva att man inte var på plats senast mot KGB Vilken nolla alltså.
Citera
2012-10-14, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BosseU
Kollade med lite grabbar och verkar som detta stämmer.

Grabbar skriver inte på forum, dom knäcker käkben och näsor 24/7. Får dom tid över så dricker dom bärs och spanar fotboll, eventuellt jobbar som ställningsbyggare.
Citera
2012-10-14, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Så fel du har. Grabbarna är akademiker hela högen. Chefer är dom dessutom också.
fotboll vet dom inte vad det är och har ingen tid för. Dom måste sitta och skriva om sina upptåg när dom sparkar på en VW buss som har gula och blåa reflexer och roterande blått ljus på taket. Möjligtvis kan en soptunna komma i deras väg.

Så nu grabbar. Upp med filmer i det senaste fighten mellan FB och KGB. Vi vänter med stor spänning

Du driver med hela scenen och sedan förväntar du dig att folk ska länka videos på box? Är du snubben med finnar som leker pk för att i hemlighet runka till våldsvideor? Personlighetsklyvning?
Citera
2012-10-14, 20:13
Medlem
Citat:
Grabbar skriver inte på forum, dom knäcker käkben och näsor 24/7. Får dom tid över så dricker dom bärs och spanar fotboll, eventuellt jobbar som ställningsbyggare.
Eftersom jag inte är den enda som skriver från det här kontot kan jag inte ta ställning till dina påståenden.
Sen är sarkasm inte din starka sida.
Internetrunkandet lämnar jag till dig som hänger här utan att själv vara aktiv.
Vet inte varför, men ditt sätt att skriva provocerar mig nått fruktansvärt. Du har uppenbarligen noll koll, verkar inte känna någon som är aktiv och försöker tala om för folk hur saker och ting ligger till. Tycker dessutom att det är väldigt trevligt att du sitter hemma och fantiserar om jag vevar eller ej. Du är en väldigt misslyckad person.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in