2012-09-01, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b.p
Den är fem(!) år gammal. Det är blandat GB och GY på bilden om jag inte minns fel.

En imponerande samling måste jag säga. Inga pizzaätare där inte, men har dom presterat något då?
På min tid var det fortfarande lite pondus att ha en liten ölmage under bomberjackan
Citera
2012-09-01, 17:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aljechin
En imponerande samling måste jag säga. Inga pizzaätare där inte, men har dom presterat något då?

Dom har fått stryk av EYG.
Senast redigerad av AIKY 2012-09-01 kl. 17:30.
Citera
2012-09-01, 17:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av joksovic
Vad ligger åldern på i dessa yngre firmor? T.ex djurgårdens yngsta eller AIK yngsta?

baby är väl 15-17 åringar, yngre är 18-20 åringar.
Citera
2012-09-01, 17:41
Medlem
Ombudsmannens avatar
Var det Wisemen som var uppe och gapade på gubbarna på kamratgården idag?

http://www.gp.se/sport/1.1052065-hotfull-stamning-nar-fansen-avbrot-traning
Citera
2012-09-01, 17:56
Medlem
noidea2k8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zabojca
En jävligt kladdig och censurerad bild, men enligt min vän skulle det här vara göteborgs nya baby liga med vänner/flickvänner

http://oi50.tinypic.com/2mhwgvb.jpg

Haha, var väl bara damerna i den där bilden som lyckats fylla ut jackorna hyffsat.
Är inte insatt i denna värld, men stora jackor på små kroppar är det någonting som är vanligt inom denna kategori. Tycker dom att dom ser bitigare ut eller vad är grejjen?
Citera
2012-09-01, 19:13
Medlem
Slumlords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ombudsmannen
Var det Wisemen som var uppe och gapade på gubbarna på kamratgården idag?

http://www.gp.se/sport/1.1052065-hotfull-stamning-nar-fansen-avbrot-traning

Notera killen på bilden som har barnvagnen med sig.
Citera
2012-09-01, 20:59
Medlem
Är det någon här som sitter på en färsk DY bild ?
Citera
2012-09-01, 23:08
Medlem
hur många flaggor blev hu av med i söndags?
Citera
2012-09-01, 23:19
Medlem
b.ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIKY
o varför kallar dom sig yngre? det där är fan äldre snubbar.

GY är numera äldreliga, det har man varit ett tag. Man har bara valt att behålla sitt namn.

Citat:
Ursprungligen postat av Aljechin
På min tid var det fortfarande lite pondus att ha en liten ölmage under bomberjackan

De har presterat bra de sista åren. Men det beror såklart på vem du frågar, alla ligor slår sig på bröstet och gapar över att de är hårdast oavsett resultat.

Citat:
Ursprungligen postat av ssl
Ser ut som snubben till vänster har en DIF-tattoo.

Hursomhelst, dom verkar ju bara ha värvat in rena fighters. Hur fan ser GAIS äldre och äldst ut? 2,10cm och 150kg? Och hanskar och shit. Vissa verkar ju komma direkt från träningen. Aldrig hajat den här grejen o lär inte göra det heller. Jag är lite mer street och fight vid arenan.

Det är en GAIS-tatuering. Det är GAIS äldreliga du ser på bilden.

Slåss vid arenan? Ja det är jättebra om du vill hinna kasta lite flaskor och boxas i 10 sekunder.
Citera
2012-09-02, 01:48
Medlem
Hur blir man egentligen medlem i en firma? Jag är duktigt sugen på att allmänt åka på stryk.

Gillar egentligen inte fotboll så mycket, men är ytterst intresserad av våld, dock ej inkompetenta wannabes på krogen, som puttar på varandra och sedan slocknar efter 1 slag, vill se mer våld!

Så vad krävs egentligen, är det omöjligt för "randoms" att ansluta sig, eller handlar det enbart om kontakter?

Bor i Stockholms området.

Nån som kan PMA info vore riktigt nice.
Citera
2012-09-02, 10:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Helvetesdeff91
Hur blir man egentligen medlem i en firma? Jag är duktigt sugen på att allmänt åka på stryk.

Gillar egentligen inte fotboll så mycket, men är ytterst intresserad av våld, dock ej inkompetenta wannabes på krogen, som puttar på varandra och sedan slocknar efter 1 slag, vill se mer våld!

Så vad krävs egentligen, är det omöjligt för "randoms" att ansluta sig, eller handlar det enbart om kontakter?

Bor i Stockholms området.

Nån som kan PMA info vore riktigt nice.

Helsingborg behöver medlemmar. Ta kontakt med fraktionskanehbg eller fettot.

Bara två krav: du måste också gilla FCK och lära dig danska så du kan kommunicera med CC.

Lycka till!
Senast redigerad av AIKY 2012-09-02 kl. 10:20.
Citera
2012-09-02, 10:27
Bannlyst
låg i sängen och funderade lite på hur svenska huliganer kan vara så jävla dåliga. danska, norska och finska huliganer är trots att dom kommer från mindre länder totalt överlägsna svenska huliganer. sorligt men sant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in