2012-09-28, 10:22
  #17617
Medlem
Någon som vet om Örebro kommer ner till borås? Finns ju en del konflikter mellan er
Citera
2012-09-28, 10:25
  #17618
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siwbert
Någon som vet om Örebro kommer ner till borås? Finns ju en del konflikter mellan er




undrar samma sak!
Citera
2012-09-28, 10:29
  #17619
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svennestolt
örebro-grabbar



har för mig detta är bilder från erat bråk med peking?


http://sverigesradio.se/diverse/appdata/isidor/images/news_images/159/631425_310_226.jpg
http://na.se/image_processor/1.793174.1297406508!/image/1307893584.jpg_gen/derivatives/wide/1307893584.jpg?maxWidth=468
Den första bilden är INTE örebro eller peking och den andra bilden är typ för 4 år sen när Örebro mötte RFK.
Citera
2012-09-28, 10:31
  #17620
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AhmEd23
undrar samma sak!
Vad för konflikter har Örebro med Elfsborg? Sist Örebro var nere i borås bangade ju Elfsborgs kebabliga allt så Örgryte tog tåget ner och körde mot Örebro istället. Sen har ju borås ju ingen liga överhuvudtaget.
Citera
2012-09-28, 10:47
  #17621
Bannlyst
kan bli action idag, gais - syrianska
Citera
2012-09-28, 12:02
  #17622
Bannlyst
redhawks - dif också. redhawks körde ju ett 15 vs 15 box mot troja för 2 år sedan....
Citera
2012-09-28, 12:04
  #17623
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Prutus
Vad för konflikter har Örebro med Elfsborg? Sist Örebro var nere i borås bangade ju Elfsborgs kebabliga allt så Örgryte tog tåget ner och körde mot Örebro istället. Sen har ju borås ju ingen liga överhuvudtaget.



bfe och eyg. sen att dom är ett gäng kuksugande kebabnissar är en annan femma.
Citera
2012-09-28, 12:18
  #17624
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svennestolt
bfe och eyg. sen att dom är ett gäng kuksugande kebabnissar är en annan femma.


eyg är nerlagt? och vem fan är du? du skriver 10 inlägg/dagen om saker du inte vet någonting om din pajas
tror du är en elfsborgs gruppie som skulle döda för att suga kekabkuk!
Citera
2012-09-28, 12:28
  #17625
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AhmEd23
eyg är nerlagt? och vem fan är du? du skriver 10 inlägg/dagen om saker du inte vet någonting om din pajas
tror du är en elfsborgs gruppie som skulle döda för att suga kekabkuk!


vilken kuk? ni är ett skämt just nu, nämnar sig en annan liga ens 100 m så flyr ni i panik...


bra iallafall att du erkänner att ni är ett gäng turkar. måste ändå ge er credd för att ni sitter inne med den klassiska elfsborgs-frillan.
__________________
Senast redigerad av svennestolt 2012-09-28 kl. 12:31.
Citera
2012-09-28, 12:57
  #17626
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svennestolt
vilken kuk? ni är ett skämt just nu, nämnar sig en annan liga ens 100 m så flyr ni i panik...


bra iallafall att du erkänner att ni är ett gäng turkar. måste ändå ge er credd för att ni sitter inne med den klassiska elfsborgs-frillan.

vilket mongo va...
Citera
2012-09-28, 13:19
  #17627
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AhmEd23
vilket mongo va...



gå o ät en kebab
Citera
2012-09-28, 14:03
  #17628
Medlem
Nynges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svennestolt
tror du på fullaste allvar att folk är rädda för "de röda"? vilken värld lever du i...

Var inte direkt "de röda" du snackar om som dom hörde av sig till och det är fortfarande inte svaret på min fråga.. När skedde detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in