Citat:
Ursprungligen postat av AhmEd23
eyg är nerlagt? och vem fan är du? du skriver 10 inlägg/dagen om saker du inte vet någonting om din pajas
tror du är en elfsborgs gruppie som skulle döda för att suga kekabkuk!

vilken kuk? ni är ett skämt just nu, nämnar sig en annan liga ens 100 m så flyr ni i panik...
bra iallafall att du erkänner att ni är ett gäng turkar. måste ändå ge er credd för att ni sitter inne med den klassiska elfsborgs-frillan.