2012-08-23, 09:32
  #17017
Medlem
Roows avatar
Ryktas att ryssarna fick en godnatts sömn på Hässelby slott
Citera
2012-08-23, 11:42
  #17018
Medlem
fraktionskanehbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIKY
Hoppas det blir uppstyrt mot CSKA. Vågar KGB så måste FB våga ju. Firman är ju mycket bättre än KGB. Vinst i gnesta efter 30 sekunder trots ett övertag på 100 man för KGB.


När körde KGB mot CSKA?
Citera
2012-08-23, 11:50
  #17019
Medlem
OneTrueSaxons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fraktionskanehbg
När körde KGB mot CSKA?

CSKA och WM skulle väl köra 2009 (?), men det hela ställdes in.
Citera
2012-08-23, 12:16
  #17020
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dorhn
Hahah pojk, tro mig jag va inte radd det va darfor jag fick problem den dagen, gor dig sjalv en tjanst, akta kaften

Pojk? Det som är lite ledsamt är att jag antagligen skulle kunna vara din farsa.
Men berätta gärna vad du fick för problem den dagen? Jag är väldigt intresserad av dina bravader.. För du är ju ITK personifierad!
Citera
2012-08-23, 12:31
  #17021
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ssl
Vilka fan är BBS?

Hur ser det ut idag? Varför skulle Dynamo komma och stötta CSKA? Dom är rivaler. Det låter helt sjukt att dom ska komma och hjälpa.
Hur gammal är du? Nykläckt?
Citera
2012-08-23, 12:43
  #17022
Medlem
Eftersom det är en hel hög med initierade här så kan ni väl styra upp lite skoj mot ryssarna som är i stan idag. Kom igen nu, ta med era FB (inte Flash Back) polare och visa vad svenskt stål gör med vodka indränkta ryssdjävlar. Rapportera sedan här hur det gick!

Nog klarar ni väl av aspackade ryssar.
Citera
2012-08-23, 12:49
  #17023
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AIKY
Hoppas det blir uppstyrt mot CSKA. Vågar KGB så måste FB våga ju. Firman är ju mycket bättre än KGB.

Själv då? Eller sitter du bara bakom skärmen och krigar?
Citera
2012-08-23, 15:30
  #17024
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
Hur gammal är du? Nykläckt?

Syftas det på bajen gruppen som är nedlagd? Eller är den inte nedlagd?
Citera
2012-08-23, 15:55
  #17025
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ssl
Syftas det på bajen gruppen som är nedlagd? Eller är den inte nedlagd?

Pojkarna har väl vuxit till sig sedan det begav sig på BBS-tiden som var bra många år sedan. De som förtfarande kör är väl nuförtiden en del av KGB, liksom ganagets Young Boys som nu är FB.
Citera
2012-08-23, 17:41
  #17026
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ssl
Vilka fan är BBS?

Hur ser det ut idag? Varför skulle Dynamo komma och stötta CSKA? Dom är rivaler. Det låter helt sjukt att dom ska komma och hjälpa.


Ska vara några ligor i samma stad som gått ihop i ryssland, kan vara cska och dynamo
Citera
2012-08-23, 17:55
  #17027
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priMez0r
En del ryska supportrar har setts till i Sthlm city under dagen, snacket går även om att (Dynamo!?) supportrar ska stötta CSKA. Å andra sidan rapporteras det om ca 200-300 CSKA supportrar totalt, men det kan nog bli stökigt om det vill sig.

Tala inte snälla.
Citera
2012-08-23, 18:10
  #17028
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av john1983
Ska vara några ligor i samma stad som gått ihop i ryssland, kan vara cska och dynamo
Så läskiga e inte fb
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in