2012-09-24, 19:18
Medlem
b.ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apotekarn1891
http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.1074603-polisman-skadad-av-bengalisk-eld D går hett till i götet..bengal och Ägg kastning.

Haha! Gött att se att även poliser skickas till sjukhus.
Citera
2012-09-24, 20:29
Medlem
Höjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fraktionskanehbg
Och du tror på fullaste allvar inte någonting kommer hända? Alltid lika skrattretande att läsa här inne på FB..
Man kan ju hoppas, de båda har så otroligt mycket att förlora på stök och bråk.
Citera
2012-09-24, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b.p
Haha! Gött att se att även poliser skickas till sjukhus.

Varför det?
Citera
2012-09-24, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Varför det?

huliganer har en tendens glädjas när poliser skadas av någon anledning.
Citera
2012-09-24, 22:50
Medlem
mazdaqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
huliganer har en tendens glädjas när poliser skadas av någon anledning.

Hata snuten!
Citera
2012-09-24, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mazdaq
Hata snuten!

det enda som är märkligt är att dom som itne är kriminella har inget större problem med snuten , ingen jag känner i alla fall , du tror inte det ligger lite i som man bäddar får man ligga?
Citera
2012-09-25, 01:00
Medlem
Citat:
det enda som är märkligt är att dom som itne är kriminella har inget större problem med snuten , ingen jag känner i alla fall , du tror inte det ligger lite i som man bäddar får man ligga?

du följer inte något lag från någon större stad va?
Citera
2012-09-25, 07:53
Medlem
mazdaqs avatar
Citat:

Jag tror att icke kriminella inte har å göra med polisen så ofta, varför ska man då hata dom? "Huliganer" hatar inte alla poliser av princip, alla vet att dom behövs. Det man hatar är individerna som drar sig till det yrket. Maktkåta jävlar som allt för ofta missbrukar sitt våldsmonopol.

I övrigt hatar jag inte polisen förutom på matcher, men då är det såklart med glimten i ögat.
Citera
2012-09-25, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mazdaq
Jag tror att icke kriminella inte har å göra med polisen så ofta, varför ska man då hata dom? "Huliganer" hatar inte alla poliser av princip, alla vet att dom behövs. Det man hatar är individerna som drar sig till det yrket. Maktkåta jävlar som allt för ofta missbrukar sitt våldsmonopol.

I övrigt hatar jag inte polisen förutom på matcher, men då är det såklart med glimten i ögat.

Precis. Klart polisen behövs, i någon form eller annan. Men som du säger så är det konstigt folk som dras till poliskåren! Det borde fan vara krav på åtminstone en LOBbning eller två för att överhuvudtaget få söka till Polishögskolan
Själva polisväsendet som det ser ut nu är helt värdelöst, med sina krav på att plocka in x antal pundare/ fyllon per helg. Ännu värre på matchdagar!
Blir ofta (relativt) oskyldigt folk som kommer i kläm.
Citera
2012-09-25, 18:55
Medlem
Arsedestroyers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YiddoYiddo
Det borde fan vara krav på åtminstone en LOBbning eller två för att överhuvudtaget få söka till Polishögskolan

Testa att påpeka för polisen att "Polishögskolan" inte är en högskola, dom blir jätteglada hahaha.

Fakta finns här.
Citera
2012-09-25, 19:31
Medlem
a-didass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YiddoYiddo
Precis. Klart polisen behövs, i någon form eller annan. Men som du säger så är det konstigt folk som dras till poliskåren! Det borde fan vara krav på åtminstone en LOBbning eller två för att överhuvudtaget få söka till Polishögskolan
Själva polisväsendet som det ser ut nu är helt värdelöst, med sina krav på att plocka in x antal pundare/ fyllon per helg. Ännu värre på matchdagar!
Blir ofta (relativt) oskyldigt folk som kommer i kläm.
Det är dock jävligt många som söker in till polishögskolan. Har för mig att det är "lättare" att komma in i officerhögskolan än polishögskolan, om man ser till siffrorna. Är dock inte 100. Sen är ju deras fystester löjligt enkla, harres-testet och konditionstestet tex.
Citera
2012-09-25, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fraktionskanehbg
Och du tror på fullaste allvar inte någonting kommer hända? Alltid lika skrattretande att läsa här inne på FB..

Nu kan vi konstatera att absolut ingenting hände!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in