Citat:
Ursprungligen postat av startling
man märker ju att du inte vet ett dugg när du nämner vasagatan som du antagligen bara läst om på sagoscenen, bajen och gnaget har mötts flera gånger i år utan något som kan kallas postitiv utgång för gnaget, de enda som de gör bra är propagandan på sagoscenen som vissa inte verkar fatta är så verklighetsfrånvarande det går och långt ifrån neutral
Och du var en av alla som drog innan turneringen var slut?
Som skyndade dig hem för att stå med brallorna
Vid fotknölarna här?? Du, om du är så jävla in the game varför var du
Inte kvar och försvarade eran heder??
Jag skrev vad jag hört. Inget mer
Men upplys gärna oss ovetande om vad som hände då!!
Eller du behöver inte... Mupp!