2012-09-15, 17:12
  #17293
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av startling
man märker ju att du inte vet ett dugg när du nämner vasagatan som du antagligen bara läst om på sagoscenen, bajen och gnaget har mötts flera gånger i år utan något som kan kallas postitiv utgång för gnaget, de enda som de gör bra är propagandan på sagoscenen som vissa inte verkar fatta är så verklighetsfrånvarande det går och långt ifrån neutral


Det märks att du är en miserabel person en sådan avart av mänskligheten som inte är önskvärd någonstanns. Du är mindre värd än skiten under spröten på en kackerlacka.
Citera
2012-09-15, 17:13
  #17294
Medlem
startlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nr77
Det märks att du är en miserabel person en sådan avart av mänskligheten som inte är önskvärd någonstanns. Du är mindre värd än skiten under spröten på en kackerlacka.
bra svar på tal där, håller dig verkligen till ämnet och bemöter argumenten
Citera
2012-09-15, 17:20
  #17295
Medlem
Pikebums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av startling
man märker ju att du inte vet ett dugg när du nämner vasagatan som du antagligen bara läst om på sagoscenen, bajen och gnaget har mötts flera gånger i år utan något som kan kallas postitiv utgång för gnaget, de enda som de gör bra är propagandan på sagoscenen som vissa inte verkar fatta är så verklighetsfrånvarande det går och långt ifrån neutral

Och du var en av alla som drog innan turneringen var slut?
Som skyndade dig hem för att stå med brallorna
Vid fotknölarna här?? Du, om du är så jävla in the game varför var du
Inte kvar och försvarade eran heder??

Jag skrev vad jag hört. Inget mer
Men upplys gärna oss ovetande om vad som hände då!!
Eller du behöver inte... Mupp!
Citera
2012-09-15, 17:28
  #17296
Medlem
startlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pikebum
Och du var en av alla som drog innan turneringen var slut?
Som skyndade dig hem för att stå med brallorna
Vid fotknölarna här?? Du, om du är så jävla in the game varför var du
Inte kvar och försvarade eran heder??

Jag skrev vad jag hört. Inget mer
Men upplys gärna oss ovetande om vad som hände då!!
Eller du behöver inte... Mupp!
hur fan ska folk som stressar iväg till söderstadion för sista omgången i cupen veta att det kommer hända nåt på gubbängen?
Citera
2012-09-15, 17:32
  #17297
Medlem
Dorhns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneTrueSaxon
Först och främst kan jag endast hålla med min gode herre LuminorBase, som jag för övrigt kan intyga är gammal Djurgårdsligist.

Boxet i Vasaparken var ju inte CIA-stämplat direkt... Snacket gick i väldigt många andra led så att snuten skulle ha blivit varnade av DFG specifikt bör tas med en nypa salt. Med de teorierna borde väl någon ha varnat om Arboga också? ...

Det gör ondare än vad man kan tro, med en vanlig gympasko:
http://www.youtube.com/watch?v=xZEY2Y-EaO4


joo men igen, KGB tog sig hela vagen fran soder utan problem, 5 ganger svarare and DFG som i princip va pa platts, medans KGB skyndar sig ser DFG inte alls lika veliga ut och i vissa tillfallen sag det faktiskt ut som om dom vantade just pa att snuten skulle hitta dom eller bajen forst speciellt den andra gangen nar man valjer att ga tillbaka samma vag, da har man verkligen skjutit sig i foten. Men men, det sags att DFG ville laga ryktet mot WM i Kinna for att ta bort sin tittel som "arets fittor", vilket nastan alla tyckte att dom gjorde.



FB ar pa hugget, bajare kommer inte fa frid forn dom skaffar lite bollar och moter upp FB uppgjort, RUN KGB!
Citera
2012-09-15, 17:52
  #17298
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av startling
med tanke på att gnaget kom när alla hade dragit o de va en match kvar så var det ju rätt misslyckat. dessutom lirar man 7 manna-lag, alltså fanns ett KGB-lag och ett BO/BHS-lag om de nu alla ens var kvar där

hur många gnaget? Bara FB eller blandat med AY?

hur många kgb/bo/bhs var på plats från början, och under sammandrabbningen?
Citera
2012-09-15, 17:57
  #17299
Medlem
Dorhns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niso
hur många gnaget? Bara FB eller blandat med AY?

hur många kgb/bo/bhs var på plats från början, och under sammandrabbningen?

60-70 blandat sager nara, det finns film men folk haller pa fittar sig nar hela sverige vill skratta med
Citera
2012-09-15, 18:00
  #17300
Medlem
Haha typiskt Firman Boys...Hörde att många Julgranar och familjefarsor fick smaka...Ni förstör scenen...
attackera ett familje event? Nu har det gått för långt.
Citera
2012-09-15, 18:01
  #17301
Medlem
Pikebums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av startling
hur fan ska folk som stressar iväg till söderstadion för sista omgången i cupen veta att det kommer hända nåt på gubbängen?

Nä, det klart.. Hur gick det där då?
Citera
2012-09-15, 18:24
  #17302
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dorhn
joo men igen, KGB tog sig hela vagen fran soder utan problem, 5 ganger svarare and DFG som i princip va pa platts, medans KGB skyndar sig ser DFG inte alls lika veliga ut och i vissa tillfallen sag det faktiskt ut som om dom vantade just pa att snuten skulle hitta dom eller bajen forst speciellt den andra gangen nar man valjer att ga tillbaka samma vag, da har man verkligen skjutit sig i foten. Men men, det sags att DFG ville laga ryktet mot WM i Kinna for att ta bort sin tittel som "arets fittor", vilket nastan alla tyckte att dom gjorde.



FB ar pa hugget, bajare kommer inte fa frid forn dom skaffar lite bollar och moter upp FB uppgjort, RUN KGB!

Fast sthlm`s lagen har väl generelt slutat med att köra uppstyrda box? De enda som händer är att ett numerärt överlägset gäng ger sig på några ovetande på väg hem ifrån krogen?
Gäller både DFG,KGB och FB
Citera
2012-09-15, 18:46
  #17303
Medlem
Zabojcas avatar
Kgb ca 20 man, bo/hs 30. gnaget 150 +
Citera
2012-09-15, 19:02
  #17304
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zabojca
Kgb ca 20 man, bo/hs 30. gnaget 150 +

Haha kanske inte 150 utan runt 70 - 90 minst. Fyfan äckliga jävla horor, slå föräldrar som var påväg därifrån. Bra jobbat Firman Boys! Ännu en gång har ni bevisat eran styrka och mod.
__________________
Senast redigerad av stirrastelt 2012-09-15 kl. 19:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in