2012-08-22, 10:40
  #17005
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dynami
Oj, råkade jag trampa på en liten öm tå lilla gubben Hur många tror du dyker upp på läktarna i AIK's färger? Eller du kanske inte bryr dej hur det går i matchen.......
Haha! Nej, ingen öm tå. Ville bara internetkriga lite. Puss!
Citera
2012-08-22, 12:40
  #17006
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kartan
Ja. I Skara var långt ifrån "alla de bästa" i FB med. Tvärtom var det en väldigt ung liga där.
Så lät det inte på WM. När ni gick av bussarna i era vita (?) tröjor. Förnekar du att ni var i majoritet,också?

Å andra sidan blir det väl det snacket som går, då WM inte på långa vägar hade samma manskap i Skövde, plus att några andra detaljer var av relativt stor vikt.
Citera
2012-08-22, 14:19
  #17007
Medlem
Roows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dynami
Oj, råkade jag trampa på en liten öm tå lilla gubben Hur många tror du dyker upp på läktarna i AIK's färger? Eller du kanske inte bryr dej hur det går i matchen.......

Jag kan räkna åt dig när vi är där men med allt visum strul så tror jag det blir mellan 50-150 på plats i Moskva.
Citera
2012-08-22, 14:27
  #17008
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Så lät det inte på WM. När ni gick av bussarna i era vita (?) tröjor. Förnekar du att ni var i majoritet,också?

Å andra sidan blir det väl det snacket som går, då WM inte på långa vägar hade samma manskap i Skövde, plus att några andra detaljer var av relativt stor vikt.

Skara, Skövde........Skutskär, historia, vem fan bryr sej. Har ryssarna invaderat Stockholm än?
Citera
2012-08-22, 21:54
  #17009
Medlem
En del ryska supportrar har setts till i Sthlm city under dagen, snacket går även om att (Dynamo!?) supportrar ska stötta CSKA. Å andra sidan rapporteras det om ca 200-300 CSKA supportrar totalt, men det kan nog bli stökigt om det vill sig.
Citera
2012-08-23, 02:20
  #17010
Medlem
Xtroverto: I Skara stod BB och "YYY" för 70 av totalt ca 110 AIK.
Citera
2012-08-23, 05:39
  #17011
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Anders133
Xtroverto: I Skara stod BB och "YYY" för 70 av totalt ca 110 AIK.


Tvvärr så är AIKs yngre inte så bra. Förlust mot TR Yngre och GAIS Yngre. Returmöte mot TR Yngre, tar våra yngre 8 min att vinna trots ett övertag på 40 man.


Och mot BBS när det varit jämna nr, pip, totalt överkörda på ca 10 sekunder varje jävla gång...



Hoppas det är bättre virke i nya yngre ligan, men verkar ej så tyvärr. Förlust mot Malmös yngsta och tar med dubbla nr mot DY OCH blir helt överkörda av BO efter ca 20 sekunder...


FB har värdelösa undergrupper, punkt slut! Lika dåliga som HBGY...
__________________
Senast redigerad av AIKY 2012-08-23 kl. 06:01.
Citera
2012-08-23, 05:43
  #17012
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av priMez0r
En del ryska supportrar har setts till i Sthlm city under dagen, snacket går även om att (Dynamo!?) supportrar ska stötta CSKA. Å andra sidan rapporteras det om ca 200-300 CSKA supportrar totalt, men det kan nog bli stökigt om det vill sig.


Hoppas det blir uppstyrt mot CSKA. Vågar KGB så måste FB våga ju. Firman är ju mycket bättre än KGB. Vinst i gnesta efter 30 sekunder trots ett övertag på 100 man för KGB.
__________________
Senast redigerad av AIKY 2012-08-23 kl. 05:57.
Citera
2012-08-23, 07:45
  #17013
Medlem
Dorhns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Delvis gjorde den väl det, ja.

Nedlagd är den ju inte, och om det var våldtäkt i Skövde så var det väl detsamma i Skara?

Du vet själv vilka som var i topp när de hade med sina bästa.



Utrotad firma?
Dom hade nog sina yngre basta for man sag inte manga av dom mer erfarna aik grabbarna, wm va full styrka och vad jag minns sa hade dom de sina basta av basta pa platts, bra taggade infor boxet.
Skara va ochsa mer "kaos" och ojamn kraftmatning.

Skovde va nog FB och WMs riktiga och cleanaste fight hittils, tillfallet da bada grupperna hade chansen att ta och visa allt vad man har, man slogs ochsa over en storra sak. FB hade mer hjarta och va betydligt battre organiserade, tycker wms bakre led under boxet visade klart och tydligt skillnaden mellan ligorna
Citera
2012-08-23, 08:13
  #17014
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AIKY
Och mot BBS när det varit jämna nr, pip, totalt överkörda på ca 10 sekunder varje jävla gång...

Vilka fan är BBS?

Hur ser det ut idag? Varför skulle Dynamo komma och stötta CSKA? Dom är rivaler. Det låter helt sjukt att dom ska komma och hjälpa.
Citera
2012-08-23, 08:17
  #17015
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIKY
Hoppas det blir uppstyrt mot CSKA. Vågar KGB så måste FB våga ju. Firman är ju mycket bättre än KGB. Vinst i gnesta efter 30 sekunder trots ett övertag på 100 man för KGB.

Haha, som om det som hände i Gnesta är purfärskt? Snacka om att folk försöker hävda sig med att läsa lite arkiv på ss och sthlm södra och tro dom är itk i den här tråden, herregud!

Citat:
Ursprungligen postat av Dorhn
Utrotad firma?
Dom hade nog sina yngre basta for man sag inte manga av dom mer erfarna aik grabbarna, wm va full styrka och vad jag minns sa hade dom de sina basta av basta pa platts, bra taggade infor boxet.
Skara va ochsa mer "kaos" och ojamn kraftmatning.

Skovde va nog FB och WMs riktiga och cleanaste fight hittils, tillfallet da bada grupperna hade chansen att ta och visa allt vad man har, man slogs ochsa over en storra sak. FB hade mer hjarta och va betydligt battre organiserade, tycker wms bakre led under boxet visade klart och tydligt skillnaden mellan ligorna

Och du är fan itk-wannabe senior, ändå är du rädd som en 5-årig liten flicka när det kommer fram ett par polacker på tuben och säger dobry wieczór till dig~
Citera
2012-08-23, 08:51
  #17016
Medlem
Dorhns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Haha, som om det som hände i Gnesta är purfärskt? Snacka om att folk försöker hävda sig med att läsa lite arkiv på ss och sthlm södra och tro dom är itk i den här tråden, herregud!



Och du är fan itk-wannabe senior, ändå är du rädd som en 5-årig liten flicka när det kommer fram ett par polacker på tuben och säger dobry wieczór till dig~

Hahah pojk, tro mig jag va inte radd det va darfor jag fick problem den dagen, gor dig sjalv en tjanst, akta kaften
__________________
Senast redigerad av Dorhn 2012-08-23 kl. 08:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in