2012-08-21, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
De bästa ur WM är ju inte med längre, i alla fall så är det mer regel än undantag att de inte är med, så det har väl jämnat ut oddsen rejält?

svarade det ens på hans fråga?
Citera
2012-08-21, 06:56
Medlem
Dorhns avatar
Citat:
De bästa ur WM är ju inte med längre, i alla fall så är det mer regel än undantag att de inte är med, så det har väl jämnat ut oddsen rejält?

Mjo, dom skulle "hedra" sina doda i ar, men wm ar i princip nerlagd som riksfirma efter AIK:s valdtackt 2LAX9 och efter uppgorelsen i Skovde,tror nara manader innan dess till och med.
Citera
2012-08-21, 07:13
Medlem
Imorgon och på torsdag smäller det.. FB-CSKA.. CSKA är väldigt på för box..
Citera
2012-08-21, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndMod
svarade det ens på hans fråga?

Delvis gjorde den väl det, ja.
Citat:
Ursprungligen postat av Dorhn
Mjo, dom skulle "hedra" sina doda i ar, men wm ar i princip nerlagd som riksfirma efter AIK:s valdtackt 2LAX9 och efter uppgorelsen i Skovde,tror nara manader innan dess till och med.
Nedlagd är den ju inte, och om det var våldtäkt i Skövde så var det väl detsamma i Skara?

Du vet själv vilka som var i topp när de hade med sina bästa.
Citera
2012-08-21, 16:15
Medlem
Skara var en förlust för FB. Skövde var en våldtäkt på WM.
Skillnaden är att i Skara tog första drabbningen ca 3 minuter, följt av kortare försök. Skövde var över på under minuten.
Citera
2012-08-21, 18:37
Medlem
Så, vilka tror att FB vågar sej till Moskva för lite flaggbränning?

Något box vågar dom sej aldrig på (FB).
Blir det 100 fans på läktaren i en hörna med vakter runtom för att skydda pojkarna som vågar sej dit?
Citera
2012-08-21, 18:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dynami
Så, vilka tror att FB vågar sej till Moskva för lite flaggbränning?

Något box vågar dom sej aldrig på (FB).
Blir det 100 fans på läktaren i en hörna med vakter runtom för att skydda pojkarna som vågar sej dit?
Vilket oerhört nyskapande inlägg. Kan jag få din autograf?
Citera
2012-08-21, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders133
Skara var en förlust för FB. Skövde var en våldtäkt på WM.
Skillnaden är att i Skara tog första drabbningen ca 3 minuter, följt av kortare försök. Skövde var över på under minuten.
Då frågar jag dig, med handen på hjärtat, tror du WM hade samma manskap, och vet du hur fighterna startades, alltså hur väl vardera sida var beredd (samlad)?

Dessutom påstår jag att FB var fler i Skara, och fler i Skövde. I Skara var nog alla era bästa med (och även från WM), då det var första riktiga drabbningen efter T, och då fick ni pisk, men ni stod på er hyfsat bra
Senast redigerad av xtroverto 2012-08-21 kl. 20:01.
Citera
2012-08-21, 21:27
Medlem
Citat:
Då frågar jag dig, med handen på hjärtat, tror du WM hade samma manskap, och vet du hur fighterna startades, alltså hur väl vardera sida var beredd (samlad)?

Dessutom påstår jag att FB var fler i Skara, och fler i Skövde. I Skara var nog alla era bästa med (och även från WM), då det var första riktiga drabbningen efter T, och då fick ni pisk, men ni stod på er hyfsat bra
Du var inte ens där lille gubben så lägg ner.
Citera
2012-08-21, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wink
Du var inte ens där lille gubben så lägg ner.
Betyder det att det jag sa var fel? Vet du bara saker som du själv har sett? Har din kompis sett det så har det inte skett? Ok
Citera
2012-08-21, 23:31
Medlem
Citat:
Betyder det att det jag sa var fel?

Ja. I Skara var långt ifrån "alla de bästa" i FB med. Tvärtom var det en väldigt ung liga där.
Citera
2012-08-22, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Easy-Lee
Vilket oerhört nyskapande inlägg. Kan jag få din autograf?

Oj, råkade jag trampa på en liten öm tå lilla gubben Hur många tror du dyker upp på läktarna i AIK's färger? Eller du kanske inte bryr dej hur det går i matchen.......
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in