2012-08-08, 10:46
Medlem
otukts avatar
Bye bye Firman! Lycka till! och kom inte hem som ravioli som mnga tror.
Citera
2012-08-08, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Messial
Hade varit kul och se AIK mta t ex Lazio, Inter, Liverpool eller Marseille i Play-Off.

Inter? 150 mot Hajduk Split, varav 50 ultras och 10 frn Valencia. Inter har inte mycket o komma med och dom har t o m verenskommelse med sina lokala rivaler: Inget brk. Fr Lazios del r det mnga gamla som kommit tillbaka frn avstngning men jag vet inte hur mycket dom skulle bry sig om att komma upp hit till Sve. Det finns starka band med Levski Sofia, men tror inte dom bryr sig det minsta om just det som hnde i Solna fr ngra r sedan. Men kommer samma gng som i Madrid och Zurich frra ssongen s kan det bli ett kul mte.

Hur ser det ut i England idag? Knns som att England r mer boka mten som hr i Sve n street fight som i Italien. Nn fr grna komma med upplysning, ingen koll p hur det r i England idag.
Citera
2012-08-08, 11:40
Medlem
Soptunnesparkarna och de luvtrjade 17-ringarna som sprang s fort polisen tittade p dem
stod allts fr det "vrsta kravallerna p 20 r" och dagen "supportrarna slog tillbaka".

Fy fan vad patetiskt. Inte nog med att man r stolt ver att bete sig som pack,
man r ocks dlig p det mans skryter om. Vrre kravaller n det AIK mktade med
ses vl p varenda reclaim the street som anordnas i det hr landet.

Som ngon skrev tidigare r skillnaden mellan huliganer och stenkastade rosengrdsbor/AFA
obefintlig.

http://www.youtube.com/watch?v=ZTOM2JilUyw
Citera
2012-08-08, 11:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Messial
Hade varit kul och se AIK mta t ex Lazio, Inter, Liverpool eller Marseille i Play-Off.

Om Poznan r svrt, s skall de f se galna MENA killar ifrn den franska kusten - Marseille. Enligt en bekant, s anvnder Marseille huliganer pistoler - eller s r de tminstone bevpnade.

Lycka till FB, sger jag bara.

Utav de lag som r aktuella s r vl Newcastle det enda vrt att nmna i sammanhanget, ett mte med Gremlins hade varit intressant och hrligt 'old school' med grabbarna ifrn Tyne & Wear.
Citera
2012-08-08, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av litensork
Du var d en mental jvel! Att du ens vgar gra en Whoco din hora.

Alla kan inte var lika mentala och trolla inne p trden som dig,, du mste vara legend i bajen led medtanke p att ni varit nummer 3 isthlm sedan 80-talet som med dina 7 yngre spa hela gnaget yngre,, tom Poznan mste dara lite vid tanken att f mta Bajen den dagen ni bli aktuella fr europa spel igen om 20-25 r sisdr..
Citera
2012-08-08, 12:35
Medlem
cykeltillbahamass avatar
Poznan r vl inte s galna, dom r vv mer mediokra i Polen?
Citera
2012-08-08, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cykeltillbahamas
Poznan r vl inte s galna, dom r vv mer mediokra i Polen?

Galna jooho dom r vrst i hela vrlden. Det kommer bli ett avgrande slag i Polen snart,det ska bli kul att se utomjordingarna stryka runt husknutarna med grten i halsen nr FB ker ner med full styrka
Citera
2012-08-08, 13:22
Medlem
Runjus avatar
Vill inte outa ngra planer men... har ni inte ni "AIK-kommer-d-i-Polen-personer" hr tnkt p att Poznan har vldigt mnga fiender i Polen bland dom inhemska grabbarna dr?

Min fiendes fiende r min vn... ngot som AIK verkar utnyttja i returmatchen...
Citera
2012-08-08, 13:32
Medlem
Nu r inte jag aik, men man tog iaf fighten..
Svitt jag vet var varken dif eller bajen ute och vevade trots finbesket i deras stad.
Citera
2012-08-08, 14:17
Medlem
xenosans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Runju
Vill inte outa ngra planer men... har ni inte ni "AIK-kommer-d-i-Polen-personer" hr tnkt p att Poznan har vldigt mnga fiender i Polen bland dom inhemska grabbarna dr?

Min fiendes fiende r min vn... ngot som AIK verkar utnyttja i returmatchen...

D br man ven tnka p att Poznan r vldigt tighta med Cracovia och Arka Gdynia ocks...
Citera
2012-08-08, 14:19
Medlem
Runjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xenosan
D br man ven tnka p att Poznan r vldigt tighta med Cracovia och Arka Gdynia ocks...

Dom r mer n tighta, dom har en uttalad allians med dom... Nu i Stockholm fanns ju bde Cracovia Arka dr tex... Tydligen vanligt frekommande p andra sidan stersjn...

Edit: Eller iaf folk frn Cracovia, vgar inte svra p att Arka Gdynia var dr...
Citera
2012-08-08, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ssl
Inter? 150 mot Hajduk Split, varav 50 ultras och 10 frn Valencia. Inter har inte mycket o komma med och dom har t o m verenskommelse med sina lokala rivaler: Inget brk. Fr Lazios del r det mnga gamla som kommit tillbaka frn avstngning men jag vet inte hur mycket dom skulle bry sig om att komma upp hit till Sve. Det finns starka band med Levski Sofia, men tror inte dom bryr sig det minsta om just det som hnde i Solna fr ngra r sedan. Men kommer samma gng som i Madrid och Zurich frra ssongen s kan det bli ett kul mte.

Hur ser det ut i England idag? Knns som att England r mer boka mten som hr i Sve n street fight som i Italien. Nn fr grna komma med upplysning, ingen koll p hur det r i England idag.

inter har vl inte s stark firma , marseille vetr jag vl d inte , men det var ju np huligan brk i italien ett tag , var ju nn som blev ddad av en bomb nn annan blev vl ddad om jag kom ihg rtt , tror italienarna har n hrda firmor nd, england har vl tappat rtt mycket p huligan fronten det r ju sten hrda straff dr , det r vl mest millwall och west ham som har n skapliga firmor man ser ju aldrig brk p lktaren tex i england det hnder aldrig lngre , utanfr vet jag inte hur det ser ut men knns som polisen hller dom ganska kort dr nu.
Senast redigerad av pederN 2012-08-08 kl. 16:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in