Citat:
Ursprungligen postat av ssl
Inter? 150 mot Hajduk Split, varav 50 ultras och 10 frn Valencia. Inter har inte mycket o komma med och dom har t o m verenskommelse med sina lokala rivaler: Inget brk. Fr Lazios del r det mnga gamla som kommit tillbaka frn avstngning men jag vet inte hur mycket dom skulle bry sig om att komma upp hit till Sve. Det finns starka band med Levski Sofia, men tror inte dom bryr sig det minsta om just det som hnde i Solna fr ngra r sedan. Men kommer samma gng som i Madrid och Zurich frra ssongen s kan det bli ett kul mte.
Hur ser det ut i England idag? Knns som att England r mer boka mten som hr i Sve n street fight som i Italien. Nn fr grna komma med upplysning, ingen koll p hur det r i England idag.
inter har vl inte s stark firma , marseille vetr jag vl d inte , men det var ju np huligan brk i italien ett tag , var ju nn som blev ddad av en bomb nn annan blev vl ddad om jag kom ihg rtt , tror italienarna har n hrda firmor nd, england har vl tappat rtt mycket p huligan fronten det r ju sten hrda straff dr , det r vl mest millwall och west ham som har n skapliga firmor man ser ju aldrig brk p lktaren tex i england det hnder aldrig lngre , utanfr vet jag inte hur det ser ut men knns som polisen hller dom ganska kort dr nu.