Citat:
Ursprungligen postat av Little.Geezer
När va senast DFG körde jämna nummer mot en firma?
Om bajen hade haft brass balls att köra nummer vs nummer hade vi knullat dessa upp och ner, fram och tillbaka flera gånger om. Men nej, mina horungar, de kan inte följa en överenskommelse utan man kommer dubbelt så många.
Jag avskyr bortförklaringar men fakta måste fram.
KGB, liga mot liga, när ni vill! Ni vet var vi finns...
Det är vi som é
Att Dfg inte kört jämna nummer beror kanske på dfg? Som i Arboga när man utgav sig för att vara 50, 60 fler än vad man faktiskt var? Eller Vårby Gård mot WM? Eller bajen stureplan? Skyll er själva.
Ni och Bajen har en historia (som börjar bli ganska lång nu) av anklagelser och påstådda fulingar. Det som senast slutade på stureplan (men var tänkt att va nåt helt annat) är ett klockrent exempel på hur det sett ut mellan er, noll tillit eller kommunikation sinsemellan. Eller du tror att det är en slump att det är ni två (tillsammans med mff-hif) som hittills varit de enda som inte lyckats få till en fair uppgörelse på lika villkor, de senaste åren?
Är du dfg så vet du definitivt att det inte bara är bajen att lasta för att det ser ut som det gör.
Och skulle jag nu vara gårdare, hade jag i dagens läge inte basunerat ut (vare sig på flashback eller någon annanstans) om "liga mot liga när ni vill, bajen"...
Sen, PMa din tjack-kran. Det du just nu går på, vill ja också supergärna ha.