2012-07-16, 21:58
Bannlyst
FCK hit och dit. Man hör inte mycket om Bröndby...
Citera
2012-07-17, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeppeSSK
FCK hit och dit. Man hör inte mycket om Bröndby...

Kan vara för att ingen svensk firma samarbetar med dem?
Den enda form av kontakt mellan de laget och ett svenskt lag är att enstaka personer från deras ultras är vänner privat med några ifrån malmös ultras.
Citera
2012-07-17, 15:19
Medlem
Att Frontline inte skulle möta TR av anledningen att dom tror någon kan dö på kuppen låter riktigt jävla löjligt! Hatet mellan Firman & DFG är nog minst lika högt o inte tror jag dom stället in för dom är rädda för dödsfall. EN stor fet drabbning mellan Frontline & TR nästa derby hade varit fint. Hoppas även kat b folk ställer upp så det blir riktigt kaos o att efteråt så är det gjort och inget snack om vilka som inte vågar eller ställer upp. Ett stort kaos med både kat c o b grabbar smäller på i ren fight! Sen om någon råkar trilla, slå i bakhuvudet o dö so what. Du kan dö när du går över gatan!
Gamla goda tiden: http://www.youtube.com/watch?v=NoLG9DoPxdQ
Citera
2012-07-18, 14:16
Bannlyst
DFG vs KGB, liga vs liga, vem hade vunnit? DFG känns lite hetare för tillfället. KGB är dock duktiga fighters (läs kampsportare).

Hugget som stucket.
Citera
2012-07-18, 15:12
Medlem
Citat:
DFG vs KGB, liga vs liga, vem hade vunnit? DFG känns lite hetare för tillfället. KGB är dock duktiga fighters (läs kampsportare).

Hugget som stucket.
Vad baserar du det på om jag får fråga? Skulle nog säga att det vore väldigt jämt då Kompisgänget har varit rätt aktiva i år, KGB har ju trots allt slagit DFG vid globen och inne på Östermalm samt stått upp jävligt bra trots stort numerärt underläge nere i Haninge. Dessutom så fick de FB på flykt borta i väsby.
Citera
2012-07-18, 15:32
Medlem
DSBIPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
Vad baserar du det på om jag får fråga? Skulle nog säga att det vore väldigt jämt då Kompisgänget har varit rätt aktiva i år, KGB har ju trots allt slagit DFG vid globen och inne på Östermalm samt stått upp jävligt bra trots stort numerärt underläge nere i Haninge. Dessutom så fick de FB på flykt borta i väsby.
Slagit DFG på östermalm? Nja inte riktigt va. Antar att du syftar på fighten vid stureplan och där blev ingen vinnare.
Citera
2012-07-18, 15:53
Medlem
Citat:

Hugget som stucket.

Jag skulle lagt mina pengar på KGB
Citera
2012-07-18, 16:14
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fighter19
Jag skulle lagt mina pengar på KGB

+1, Liga mot liga, lätt KGB.
Citera
2012-07-18, 19:31
Medlem
startlings avatar
Citat:

Hugget som stucket.
Hur känns DFG heta? När va senast dem vann mot nåt annat Sthlms-lag?
Citera
2012-07-18, 22:28
Medlem
fuazas avatar
Citat:

Hugget som stucket.
Vad grundar du att DFG är heta för tillfället på?
Citera
2012-07-20, 23:41
Medlem
Little.Geezers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av startling
Hur känns DFG heta? När va senast dem vann mot nåt annat Sthlms-lag?

När va senast DFG körde jämna nummer mot en firma?

Om bajen hade haft brass balls att köra nummer vs nummer hade vi knullat dessa upp och ner, fram och tillbaka flera gånger om. Men nej, mina horungar, de kan inte följa en överenskommelse utan man kommer dubbelt så många.

Jag avskyr bortförklaringar men fakta måste fram.

KGB, liga mot liga, när ni vill! Ni vet var vi finns...

Det är vi som é
Citera
2012-07-21, 04:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Little.Geezer
När va senast DFG körde jämna nummer mot en firma?

Om bajen hade haft brass balls att köra nummer vs nummer hade vi knullat dessa upp och ner, fram och tillbaka flera gånger om. Men nej, mina horungar, de kan inte följa en överenskommelse utan man kommer dubbelt så många.

Jag avskyr bortförklaringar men fakta måste fram.

KGB, liga mot liga, när ni vill! Ni vet var vi finns...

Det är vi som é

Att Dfg inte kört jämna nummer beror kanske på dfg? Som i Arboga när man utgav sig för att vara 50, 60 fler än vad man faktiskt var? Eller Vårby Gård mot WM? Eller bajen stureplan? Skyll er själva.

Ni och Bajen har en historia (som börjar bli ganska lång nu) av anklagelser och påstådda fulingar. Det som senast slutade på stureplan (men var tänkt att va nåt helt annat) är ett klockrent exempel på hur det sett ut mellan er, noll tillit eller kommunikation sinsemellan. Eller du tror att det är en slump att det är ni två (tillsammans med mff-hif) som hittills varit de enda som inte lyckats få till en fair uppgörelse på lika villkor, de senaste åren?
Är du dfg så vet du definitivt att det inte bara är bajen att lasta för att det ser ut som det gör.

Och skulle jag nu vara gårdare, hade jag i dagens läge inte basunerat ut (vare sig på flashback eller någon annanstans) om "liga mot liga när ni vill, bajen"...

Sen, PMa din tjack-kran. Det du just nu går på, vill ja också supergärna ha.
Senast redigerad av Kartan 2012-07-21 kl. 04:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in