2009-03-21, 18:45
Medlem
Hej, är så att mitt Firefox under en tid krånglat en del.
Då jag ska öppna vissa sidor laddas dessa inte klart helt, och de ser oftast inte "rätt ut". Exempelvis facebook blir bara en enda röra (så fort jag loggat in, inloggningssidan ser ut som vanlgit), och allt visas inte på home-page eller profilen osv, dock kan jag se vissa delar av sidan, t ex profilbild och den där headlinen där uppe.
Hotmail fungerar inte heller helt, utan det blir att jag ser menyn till vänster, men när jag trycker på inkorg eller dylikt laddar den aldrig upp, och det är endast tomt i fältet där alla mail ska synas.
Vissa sidor verkar dock fungera, exempelvis denna och svd.se..

Då jag har en Vaio gör man ibland sk Vaio updates, men inte heller detta fungerar. Istället kommer ett fönster upp där det bl a står att ActiveX inte är installerat osv..
Ah just det, när jag ska logga in på facebook kommer det upp något om att "cookies" måste användas..

Något snille här lär väl kunna luska ut var problemet ligger, och hur jag ska gå tillväga för att återfå mitt gamla firefox! (bör även tilläggas att inte heller Internet Explorer fungerar rätt)

Tack på förhand!
Citera
2009-03-21, 19:20
Medlem
hursomhelsts avatar
Konstigt men..............

Hej

Nja det är konstigt, kör du med crackad ZoneAlarm ?
Då blir det så. Har själv haft det problemet, var tvungen att köpa
en licens. Sen funkade det utmärkt.

ByeBye
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in