• 1
  • 2
2009-03-21, 10:41
Bannlyst
Vem/ vilka tycker ni har den bästa stilen av gangsters här i Sverige..Allt räknas från kläder till klocker ,bilar, guldlänkar. MC killarna går klart bort med sina klädsel, tatueringarna, även H.D går bort. Nää måste nog säga att Yuggarna hade den bästa stilen, Men det är min åsikt.. Vad tycker NI..??
Citera
2009-03-21, 10:43
Medlem
tycker samtliga ser ut som white-trash.... Då menar jag alla...finns fan inga undantag
Citera
2009-03-21, 11:14
Medlem
Ne, jag vet fan inte. Tycker nog inte om nån gangsters klädstil.
Citera
2009-03-21, 11:24
Medlem
Megalomanias avatar
Dano Acar i hans fina OG-mössa.
Citera
2009-03-21, 12:38
Medlem
JJDecays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Been-Around
Vem/ vilka tycker ni har den bästa stilen av gangsters här i Sverige..Allt räknas från kläder till klocker ,bilar, guldlänkar. MC killarna går klart bort med sina klädsel, tatueringarna, även H.D går bort. Nää måste nog säga att Yuggarna hade den bästa stilen, Men det är min åsikt.. Vad tycker NI..??

Definiera stil! Vad innebär det för varje enskild grupp/människa.
Yuggarna har kanske då ett behov av att flasha armani kostymer och guldlänkar, bikers gillar sina tattueringar etc etc... Skicka frågan till någon modetidning eller söndagsbilagan av Aftonbladet...
Citera
2009-03-21, 12:51
Medlem
kingzyzs avatar
Det var ju nån i bandidos-tråden som länkade till
nått X-team event, där kanske du kan få lite stiltips.
Citera
2009-03-21, 14:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JJDecay
Definiera stil! Vad innebär det för varje enskild grupp/människa.
Yuggarna har kanske då ett behov av att flasha armani kostymer och guldlänkar, bikers gillar sina tattueringar etc etc... Skicka frågan till någon modetidning eller söndagsbilagan av Aftonbladet...

Ha ha nä smaken är som baken det vet vi alla och det respekterar jag helt klart. Men med armani kostymer smälter man mer bland folk och den ser bra ut. Samtidigt tänk dig en MC snubbe kommer till ett dagis för att hämta sitt barn.. Tror att dom andra föräldrarna slutar hämtar sina barn till det dagiset..
Citera
2009-03-21, 14:52
Medlem
Juggarna har stil? De som glider in på spy bar med myspysbrallor, t-shirt, fet guldkejda och någon Rolex? Är det de du menar?

När ska folk inse att addidas byxor har man på sig när man är hemma, till och från träning eller under träning. Det är inte byxor att gå ut med. Jävla balkan mode.
Citera
2009-03-21, 16:11
Medlem
Calle.s avatar
Jag tycker majoriteten av alla så kallade gangsters klär sig som skit. Speciellt alla blattar, juggar och annat patrask. Men jag lägger min röst på PU från Uppsalamaffian.
Citera
2009-03-21, 16:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flback
Juggarna har stil? De som glider in på spy bar med myspysbrallor, t-shirt, fet guldkejda och någon Rolex? Är det de du menar?

När ska folk inse att addidas byxor har man på sig när man är hemma, till och från träning eller under träning. Det är inte byxor att gå ut med. Jävla balkan mode.

Du behöver inte överdriva nu, propert klädd, måste inte vara juggar, affärsmans klädsel menar jag.. Inte fritidsgård byxor..
Citera
2009-03-21, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Been-Around
Du behöver inte överdriva nu, propert klädd, måste inte vara juggar, affärsmans klädsel menar jag.. Inte fritidsgård byxor..

Ovan är en observation från just Spy-bar, av någon som här inne skulle benämnas som tung, jättetung, sa jag tung? Jugge.
Citera
2009-03-22, 09:55
Medlem
kostym eller adidasbrallor...det där smutsiga äckliga kriminella går inte att dölja på något sätt. Finns inget som heter mode i dessa kretsar
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in