Flashback bygger pepparkakshus!
2012-07-29, 02:27
Bannlyst
Har en fråga här.

Jag har sett en del heroinister bland annat.

De har en konstig syn i ansiktet, som att de är likbleka?

Jag undrar vad det beror på?
Senast redigerad av d-boll 2012-07-29 kl. 02:30.
Citera
2012-07-29, 04:27
Medlem
TheSpacePopes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d-boll
Har en fråga här.

Små pupiller, likgiltig uppsyn, lätt illamående och dåsighet är några vanliga bivkerkningar av tunga opiater som får brukaren att se ut lite som en zombie.
Citera
2012-07-29, 14:00
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSpacePope
Små pupiller, likgiltig uppsyn, lätt illamående och dåsighet är några vanliga bivkerkningar av tunga opiater som får brukaren att se ut lite som en zombie.

Ja och inte bryr sig om nått.
Citera
2012-07-29, 18:22
Medlem
TheSpacePopes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
Ja och inte bryr sig om nått.

Förutom hur gött de mår och hur de ska få mer pengar till heroin såklart .

Vill inte låta nedlåtande egentligen, men det är ju faktiskt ofta så.
Citera
2012-07-30, 03:31
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSpacePope
Förutom hur gött de mår och hur de ska få mer pengar till heroin såklart .

Vill inte låta nedlåtande egentligen, men det är ju faktiskt ofta så.
Gött i någon minut eller så ja men det är som du säger, det är ett konstant krig till att klara av dagen + att få lite över till morgonen så man kommer upp ur sängen.
Citera
2012-07-30, 03:45
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Gött i någon minut eller så ja men det är som du säger, det är ett konstant krig till att klara av dagen + att få lite över till morgonen så man kommer upp ur sängen.

Det är en jävla drog som suger ut allt ur en, även om man lyckas sluta så mår man oftast jävligt dåligt psykiskt för då börjar man tänka på alla sjuka grejer man gjort för att få sitt heroin...och massa mardrömmar.
Citera
2012-07-30, 10:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av d-boll
Har en fråga här.

Jag tror det är cirkulationen som blir kass (andningen går ju ned som fan). Mina ben och armar blir helt kalla, och vit i ansiktet.
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
Det är en jävla drog som suger ut allt ur en, även om man lyckas sluta så mår man oftast jävligt dåligt psykiskt för då börjar man tänka på alla sjuka grejer man gjort för att få sitt heroin...och massa mardrömmar.

Det värsta är att vakna. Jäkla skitdrog som man inte ens kan sova på utan får abstinens under natten och vaknar kallsvettig och blöt av svett. Det är ett jävla sätt att vakna på. Varje dag.
Senast redigerad av HalvTress 2012-07-30 kl. 10:44.
Citera
2012-08-02, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartjobb
vad ligger priset på en kabbe jonk? och hur mkt kostar en kabbe smack? vilket är svårast att hitta? och e det skillnader på rusen mellan jonk och smack?

bump
Citera
2012-08-04, 18:19
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartjobb
vad ligger priset på en kabbe jonk? och hur mkt kostar en kabbe smack? vilket är svårast att hitta? och e det skillnader på rusen mellan jonk och smack?

Smack, Jonk, är väll bara slang för heroin. Eller menar du brunt jämfört med vitt? 400kr brunt som vitt, om du inte får tag i varor av högsta kvalité. Men i Sverige så är det inte vanligt att man gör det. Sen så tycker jag att varor i sthlm området säljs i bollar oftast, men det kanske är samma som en kabbe. 400kr är ialf standard, 300kr om du är regelbunden kund, 500kr om kranen är fittig.
Citera
2012-08-05, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Smack, Jonk, är väll bara slang för heroin. Eller menar du brunt jämfört med vitt? 400kr brunt som vitt, om du inte får tag i varor av högsta kvalité. Men i Sverige så är det inte vanligt att man gör det. Sen så tycker jag att varor i sthlm området säljs i bollar oftast, men det kanske är samma som en kabbe. 400kr är ialf standard, 300kr om du är regelbunden kund, 500kr om kranen är fittig.

Okej tack för svaret. med smack menade jag vitt heroin
Citera
2012-08-07, 23:46
Medlem
Swecans avatar
Tänkte testa heroin nästa vecka och undrar hur länge ruset håller i sig ska ta det nasalt
Citera
2012-08-08, 17:28
Medlem
Xalterads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swecan
Tänkte testa heroin nästa vecka och undrar hur länge ruset håller i sig ska ta det nasalt

4-6tim är snittiden för horse, se till så det är smack och inte jonk om du ska snorta, bäst att säga det en gång för mycket än för lite.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in